Kjo pjesë në makinë është më e ndyrë sesa guaska e tualetit

Të gjitha studimet e mëparshme kanë thënë se timoni dhe leva e marsheve janë pjesët më të ndyra të kabinës së një makine, por gjërat po ndryshojnë.
Sipërfaqet që prekim më shpesh në makinë janë gjithashtu më të ndoturat, dhe vitet e fundit timoni dhe leva e ingranazheve kanë fituar një konkurrencë serioze.
Sipas një studimi të kryer nga Compare the Market, një kandidat i ri ka arritur në krye të listës së sipërfaqeve më të ndyra.
Një studim i kryer nga portali krahasues i sigurimeve të makinave britanike u krye në dhjetë makina të ndryshme në të cilat ata u përpoqën të përcaktonin shkallën e ndotjes nga tamponët klasikë, por edhe nga metoda RLU (Relative Light Units) që krahason sasinë e adenozinës trifosfatit (ATP), e cila është e pranishme në të gjitha qelizat e organizmave bimore, shtazore dhe mikrobiologjike.
Sa më e ndotur të jetë sipërfaqja, aq më e lartë është sasia e ATP-së dhe kjo rezulton në një lexim më të lartë të RLU-së.
Studimi shqyrtoi sipërfaqet që prekim më shpesh janë më të ndoturat, të tilla si leva e sinjalit të kthesës, rripi, dorezat e derës, pasqyra qendrore, etj.
Sipas rezultateve, sipërfaqja më e ndyrë është ekrani në pjesën e përparme, është më i ndotur se vet tualeti, e ndjekur nga leva e ingranazhit, pastaj leva e sinjalit dhe timoni.