Çfarë na pret në kontrollimin teknik nga 5 korriku
Kontrolli i korrektësisë teknike të makinës do të kryhet gjatë gjithë kohës nën mbikëqyrje deri në katër kamera. Kjo do të çojë në një inspektim më të rreptë teknik dhe turma edhe më të mëdha, vlerësojnë kontrollorët.
5 korriku i shpallur prej kohësh, 2021, nuk do të sjellë një revolucion në trafik, sepse nuk do të “bjerë” inspektimet teknike për shkak të sasisë së pahijshme të gazrave të shkarkimit ose ovalitetit të frenave.
Kontrolli teknik do të kryhet nën mbikëqyrje video me katër kamera në mënyrë që targat e makinës të jenë të dukshme në çdo kohë. Gjithashtu, konsumatori do të jetë në gjendje të vëzhgojë kontrollin teknik në çdo kohë. Por konsumatori nuk duhet të qëndrojë në linja e inspektimit teknik. nëse pala filmohet nga kamerat, linja e inspektimit teknik kërcënohet me një dënim për kundërvajtje , theksojnë ata në Shoqatën e Inspektimeve Teknike.
Siç thonë ata, kjo ndoshta do të shkaktojë ndryshime të caktuara në mënyrën e inspektimit të automjeteve, të cilat sipas Manualit të vlefshëm të Kontrollit Teknik të Automjeteve duhet të zgjasin gjysmë ore për makinat e pasagjerëve.
Operacionet e punës ndoshta do të zgjasin më shumë. Për shembull, nëse kërkojmë numrin e motorëve që nuk mund të shihen sepse është i ndotur për 20 minuta, do të kemi vetëm dhjetë minuta për të inspektuar. Kjo do të thotë që ne do të duhet të zgjasim teknikën inspektimi, i cili do të shkaktojë vonesa dhe gjithashtu, do të jetë edhe më e vështirë tani që automjetet që janë dëmtuar të kalojnë kontrollin teknik, sepse mbikëqyrja video nuk mund ta fshehë dëmin në asnjë mënyrë, siç mund të ishte në foto, shoqata e inspektimeve teknike shpjegon.
Fakti që një numër i madh i tyre ende nuk i kanë përmbushur kriteret për të punuar në përputhje me rregulloret do të krijojë gjithashtu turma në linjat e inspektimit teknik.
Rreth 450 nga 1,300 linjat e kontrollit teknik plotësojnë të gjitha kriteret, që do të thotë se ata gjithashtu kanë mbikëqyrje video me katër kamera. Të tjerët kanë kohë deri më 5 korrik për të paraqitur një kërkesë për të vazhduar kryerjen e kësaj veprimtarie dhe më pas gjashtë muaj të tjerë për t’iu përmbajtur rregulloreve. Midis 800 dhe 1000 linjave të inspektimit teknik pritet të vazhdojnë të veprojnë, tha Shoqata e Inspektimeve Teknike.
Edhe dy vjet për furnizimin me katalizatorë
Si një kujtesë, pronarët e automjeteve që nuk kanë një konvertues katalitik ose lëshojnë një sasi të pahijshme të gazrave të shkarkimit do të kenë edhe dy vjet për të eliminuar këtë mangësi.
“Matja e shkarkimeve të shkarkimit fillon më 5 korrik të këtij viti, por të gjitha automjetet që u regjistruan për herë të parë në Serbi para kësaj date, dhe të cilat ishin prodhuar me një konvertues katalitik, dhe tani nuk e kanë atë, do të kenë kohë deri më 5 korrik 2023 për ta instaluar atë . “, theksoi në Ministrinë e Transportit.
Prandaj, katalizatori në automjet në inspektimin teknik do të duhet të ketë vetëm pronarët e automjeteve që regjistrojnë automjetin e tyre me katër rrota pas 5 korrikut të këtij viti. Gjithashtu, ovaliteti i frenave nuk do të merret parasysh gjatë regjistrimit të automjetit për dy vjet të tjera.
“Ovaliteti i frenave do të matet, por nuk do të ndikojë në vlerësimin e korrektësisë së automjetit për dy vjet të tjera, deri në 5 korrik 2023”, theksojnë ata në Ministrinë e Transportit.
Si të zvogëloni turmat në inspektimin teknik?
Shoqata tregon se turmat në inspektimet teknike mund të zvogëlohen nëse kontrolli i korrektësisë do të kryhej në vendet e punës.
“Të gjitha linjat e inspektimit teknik kanë katër punë. E para është identifikimi i automjetit, e dyta janë vinça, kurth përpara, gazra të shkarkuar, e treta është sistemi i frenimit dhe i katërti është regloscope, grupe të lehta … Kur një automjet kalon identifikimin dhe inspektimi i vinçit dhe kurthit të përparmë mund të vinte për identifikim. Kjo do të përshpejtojë të gjithë procesin dhe do të zvogëlojë bllokimin “, ata besojnë në Shoqatën e Inspektimeve Teknike.