Çdo i dyti automjet nuk kalon kontrollin teknik
Çdo i dytio automjet bie mesatarisht në kontrollin teknik, nuk është më e mundur të regjistrosh një makinë me një spërkatës të thyer, dritare ose dritë ndaluese, dhe inspektimi është rritur në çmim me afro 1,500 dinarë.
Ky është bilanci i parë i inspektimit të ri teknik, i cili filloi më 5 korrik. Në fakt, risia më e madhe është se kontrolli teknik regjistrohet me kamera gjatë gjithë kohës, kështu që nuk mund të “shikoni me gishta” tek askush qoftë edhe për lëshimin më të vogël. Të paktën, kjo është ajo që ata pretendojnë në linjat e inspektimit teknik.
Kryetari i Shoqatës Kombëtare të Inspektimeve Teknike (NATEP), Vlada Marinkoviq, tregon se gjëja më e rëndësishme është që inspektimi teknik të bëhet përfundimisht si duhet.
Duke futur kamera për kontroll teknik, automjetet që nuk kanë spërkatës ose dritare nuk mund të kalojnë më.
Siç thotë ai, kush dështon në provim ka tre ditë kohë për të ndrequr defektin. Përndryshe ai duhet të paguajë përsëri për inspektimin teknik me të njëjtin çmim.
Brenda tre ditësh në linjë, vetëm pjesa e automjetit që ishte e dëmtuar u kontrollua përsëri. Nga ana tjetër, një nga miqtë e mi u ndërpre nga një ndriçim i tretë në një makinë tre-vjeçare. Meqenëse është një automjet relativisht i rrallë, ai duhej të priste. 10 ditë për dorëzimin e dritës së ndalimit. Në ndërkohë, regjistrimi i tij skadoi, kështu që ai duhej të paguante përsëri për shërbimin tërheqës dhe inspektimin teknik përsëri, “shpjegon Marinkoviq.
Nga rruga, inspektimi teknik nga 5 korriku zgjat më shumë dhe kushton më shumë.
Për shkak se inspektimi teknik është duke u regjistruar gjatë gjithë kohës, në vend të 30-35 minutave, fillimisht është dashur një orë, por tani kontrollorët po mësohen, kështu që gjithçka zgjat 40-45 minuta. Gjithashtu, për shkak të turmave të mëdha , inspektimi së pari u rrit me 4,500 dinarë, në 6,000-7,000 dinarë dhe tani arrin në mes 5,000 dhe 6,000 dinarë. Tetë automjete kontrollohen në ndërrim “, nënvizon Marinkoviq dhe shton se ai pret që inspektimi të zgjasë deri në shtator si më parë.
Se sa më rigoroz është inspektimi teknik, tregon më së miri të dhënat e para statistikore nga linjat e inspektimit teknik.
Kalimi i automjeteve në inspektim është mesatarisht midis 30 dhe 80 përqind. Ka ditë kur të tetë automjetet kalojnë në një turn, por edhe ato kur vetëm dy nga tetë makinat janë të sakta. Ky është rasti edhe në linjat e tjera , “ata shpjegojnë në një linjë të inspektimit teknik. Edhe dy kushte për çmimin minimal dhe maksimal
Kryetari i NATEP Vlada Marinkoviq tregon se duhen edhe dy hapa në organizimin e linjës së inspektimit teknik në mënyrë që të mund të përcaktohet çmimi minimal dhe maksimal i inspektimit.
Eshtë e nevojshme të vendoset një sistem i centralizuar i informacionit që do të përmbajë të gjitha të dhënat për linjat e inspektimit teknik dhe të gjitha automjetet dhe rezultatet e inspektimit të tyre nga forca e frenimit në gazrat e shkarkimit. Eshtë gjithashtu e nevojshme të organizohet një sistem trajnimi për inspektorët sepse makinat janë vazhdimisht kur të plotësohen ato dy kushte, ne do të jemi në gjendje të kemi çmimin minimal dhe maksimal të provimit .