Çfarë duhet të dinë shoferët para se të shkojnë nesër për në kontroll teknike të automjetit
Edhe pse drejtuesit e automjeteve janë të shqetësuar nëse do të kryejnë kontrollin teknik të automjetit në kohë, për shkak të rregullave të reja që hyjnë në fuqi nesër, Ministria e Brendshme dhe Agjencia e Sigurisë së Trafikut thonë se nuk ka vend për frikë dhe se, pasi më parë, inspektimi teknik duhet të caktohet më herët.
Nesër, rregulli i ndryshuar i rregullave për korrektësinë teknike të automjeteve do të hyjë në fuqi, dhe për shkak të kushteve të reja të paplotësuara, qindra kompani për inspektim teknik mund të mbeten pa leje pune, e cila mund të shkaktojë një kolaps të vërtetë në shoferët të cilëve u kërkohet të regjistrojnë automjetet .
Megjithëse parashikimi i rreptë mbi cilësinë e gazrave të shkarkimit dhe ovalitetin e frenave është shtyrë për dy vjet, presidenti i Shoqatës Kombëtare të Inspektimeve Teknike paralajmëroi se pronarët e automjeteve duhet të planifikojnë një kontroll teknik në kohë, sepse mund të lehtësisht të zvogëlohet në të ardhmen. numri i ndërmarrjeve që do të jenë në gjendje të kryejnë atë punë për shkak të zëvendësimit të autorizimeve të vjetra me të reja.
Ja se si do të duket inspektimi teknik nga 6 korriku
Në gjashtë muajt e ardhshëm, kur do të lëshohen autorizimet e reja, mund të ndodhë që disa qindra stacione për inspektim teknik të mos plotësojnë kushtet e reja të ndërtimit dhe kushtet e pajisjeve teknike për kryerjen e asaj pune. Urdhëresa përcakton masat e linjës, rrugën e hyrjes në parking, pajisjet dhe kushtet në lidhje me fuqinë punëtore që kompania duhet të ketë për të kontrolluar korrektësinë teknike të automjetit.
Kjo do të thotë që kompania e regjistruar duhet të ketë një hapësirë prej 15 metra në gjatësi dhe 10 metra hapësirë përpara për të regjistruar një makinë pasagjerësh, ndërsa kamionëve u duhet një hapësirë prej 23 metrash në gjatësi, me 18 metra përpara.
Ministria e Brendshme dhe Agjencia e Sigurisë së Trafikut njoftuan se kontrolluesit nuk do të kthejnë automjete nga teknika për shkak të gërvishtjeve më të vogla:
– Në periudhën e mëparshme, Ministria e Brendshme ka theksuar vazhdimisht se dëmtimi i vogël i automjetit nuk është një arsye për të vlerësuar automjetin si me defekt. Kontrolluesit e inspektimit teknik që e dinë punën e tyre kurrë nuk kanë shkaktuar problem nëse ka gërvishtje në trup ose në xhama, apo në grupet e dritës.
Një nga risitë e Rregullores së ndryshuar për ndarjen e automjeteve motorike dhe rimorkiove është që çdo kontroll teknik të regjistrohet me dy kamera, në mënyrë që dëmtimet dhe mangësitë e mundshme në vetura të shihen më mirë sesa në fotografi, që do të thotë që shoferët duhet t’i heqin ato . Kjo nuk do të ndikojë në gjatësinë e kontrollit teknik të automjetit, i cili normalisht zgjat 30-45 minuta.
– Pronari i stacionit të kontrollit teknik është i detyruar të mbajë këto regjistrime për një vit dhe t’i paraqesë ato në polici nëse duan të kontrollojnë të dhënat për korrektësinë teknike të automjetit. Gjithashtu, pas periudhës së tranzicionit, kamerat do të lidhen me selinë e MUP-it, në mënyrë që policia e trafikut të jetë në gjendje të ndjekë drejtpërdrejt rrjedhën e inspektimit.
Megjithëse zbatimi i matjes së detyrueshme të gazrave të shkarkimit dhe ovalitetit të frenave është shtyrë për dy vjet, këto parametra do të maten në mënyrë që t’u japin pronarëve të automjeteve kohë për të korrigjuar mangësitë e mundshme dhe për t’u përgatitur për periudhën kur kjo do të merret parasysh në vlerësim korrektësia teknike.
Nuk ka vend për frikë, të gjithë do ta marrin radhën
Nga ana tjetër, Ministria e Brendshme dhe Agjencia e Sigurisë së Trafikut deklarojnë se nuk kanë asnjë bazë për parashikimin se do të presin me javë të tëra për një kontroll teknik ose që shoferët nuk do të jenë në gjendje të shkojnë në kontrollin teknik. Ata deklarojnë se ka rreth 500 kompani për inspektim teknik në Serbi në përputhje me rregulloren e re, ndërsa shumë më tepër janë në proces të marrjes së një zgjidhjeje të re dhe do të jenë në gjendje të punojnë derisa zyrtarët të përcaktojnë nëse i përmbushin kushtet e përshkruara .
– Të presësh për një takim teknik mund t’u ndodhë atyre që kanë pritur ditën e fundit për ta bërë këtë. Kjo është arsyeja pse kontrolli teknik mund të kryhet 30 ditë para skadimit të afisheve të regjistrimit, dhe pronarët e automjeteve kanë kohë të mjaftueshme për të caktuar një takim – konkludohet në njoftimin e Ministrisë së Brendshme dhe Agjencisë së Sigurisë së Trafikut .