Paralajmërohet rritja e çmimit të kontrollimit teknik për vetura
Zbatimi i matjes së detyrueshme të gazrave të shkarkimit dhe ovalitetit të frenave nuk filloi më 5 korrik, siç njoftoi shumë kohë më parë, dmth fillimi i tij u shty për dy vjet derisa të maten këto parametra, mosfunksionimi në rast devijimesh.
Risia më e madhe e Rregullores që hyri në fuqi është se, në Shoqatën e Inspektimeve Teknike, inspektimet teknike do të regjistrohen me dy kamera.
Njëra do të vendoset në hyrje të zonës së inspektimit teknik, tjetra në dalje. Ato duhet të jenë në rezolucion HD, dhe pronarët janë të detyruar të mbajnë dy kopje rezervë nga inspektimi i secilit automjet për një vit. Duke llogaritur blerjen e kamerave, disqeve të forta, marrësve, kabllove dhe instalimit, pronarët e inspektimeve teknike do të kushtojnë dy deri në tre mijë euro, – thonë ata në Shoqatën e Inspektimeve Teknike.
Nga këtu, ata thonë se pronarët tashmë po kërkojnë një çmim më të lartë për shërbimet e tyre për shkak të investimeve në kamera dhe pajisje shoqëruese.
Rregullorja parashikon një kohë të kontrollit teknik prej 30 minutash, por pronarët thonë se do të zgjasë më shumë, pasi automjeti kontrollohet nën vëzhgimin e kamerës, në mënyrë që të shqyrtojë në detaje çdo mosfunksionim të mundshëm të automjetit. Prandaj, një numër më i vogël i makinave do të kalojnë rrotullat çdo ditë.
Së shpejti, rritja e çmimit mbi 30 euro
Inspektimet teknike sigurisht që do të bëhen më të shtrenjta në ditët në vijim për shkak të risive që u prezantuan në 5 korrik. Siç kemi mësuar, ata tani po këshillohen me njëri-tjetrin, dhe gjithçka po shkon drejt ngritjes së çmimeve.
Një shërbimi , ku kryhet një kontroll teknik, u tha që ata do ta rrisnin çmimin me sa 3.500 dinarë nga e hëna. Qendrat e tjera njoftojnë se ata me siguri do ta bëjnë atë, dhe çmimet aktuale pa rritje të çmimeve janë nga 4,200 në 5,000 dinarë.
Siç na tha presidenti i shoqatës së inspektimeve teknike, Vladimir Marinkoviq, ajo që po ndodh me rritjen e çmimit është reagimi i tregut për shkak të kërkesës më të lartë, dhe se në një moment çmimet do të fillojnë të bien.
– Kamerat janë futur në inspektimet teknike, e gjithë procedura është duke u regjistruar dhe se regjistrimi do të ruhet për një vit, brenda të cilit është planifikuar monitorimi drejtpërdrejt. Futja e kamerave sjell rregull në inspektimet teknike, dhe pasoja e kësaj do të jetë korrektësia teknike e flotës së automjeteve, thotë Marinkoviq.
Rregullorja parashikon një kohë të kontrollit teknik prej 30 minutash, por pronarët thonë se do të zgjasë më shumë, pasi automjeti kontrollohet nën vëzhgimin e kamerës, në mënyrë që të shqyrtojë në detaje çdo mosfunksionim të mundshëm të automjetit. Prandaj, edhe një numër më i vogël i makinave do të kalojnë rrotullat çdo ditë.
Ai u thotë shoferëve se gjëja më e rëndësishme sesa çmimi i kontrollit teknik është që automjeti të vijë në kontrollin e korrektësisë pa defekte. Sipas tij, afati i vërtetë për përfundimin e instalimit të kamerave është dy vjet, dhe derisa të hyjë në fuqi rregullorja për trajnimin e punëtorëve. Ai shton se ministritë kompetente duhet të miratojnë një dekret për futjen e çmimit minimal dhe maksimal.