Rregulla të reja për regjistrimin e makinës hyjnë në fuqi nga sot
Për muaj, madje me vite, shoferët kanë frikë nga sot dhe rregullat e reja për inspektimet teknike të automjeteve që hyjnë në fuqi.
Eshtë vlerësuar se sipas rregulloreve të reja, të shpallura për shkak të zvogëlimit të ndotjes, më shumë se 100,000 vetura nuk mund të regjistroheshin, kështu që, si shumë herë më parë, u arrit një zgjidhje kompromisi sipas së cilës të gjitha automjetet që nuk kanë një katalitik konvertuesit ose lëshojnë një sasi të pahijshme të gazeve kanë një afat prej 2023, dmth dy vjet më shumë, për të eleminuar këtë mangësi.
Automjetet që janë të kompletuara do të kalojnë provën e gazit të shkarkimit pa ndonjë problem, ndërsa për ato më të moshuara që nuk kishin një katalizator fabrike, as që do të kërkohet. Kështu që, vetëm ata që e kanë hequr do të kenë dy vjet që ta kthejnë.
– Të gjitha veturat që janë të regjistruara në Republikën e Serbisë deri më 5 korrik 2021, nuk duhet të kenë një sistem të plotë të shkarkimit për dy vjet të tjera, pas kësaj ata do të duhet të kompletojnë sistemin e shkarkimit të makinës së tyre, por do të duhet të plotësoni disa standarde të shkarkimit.
Kontrolli i korrektësisë teknike të makinës do të ketë një ndryshim të madh, i cili mund të bëjë turma edhe më të mëdha sepse vetë kontrolli teknik do të jetë më i komplikuar. Gjegjësisht, është paralajmëruar filmimi gjatë kontrollit, i cili do të zgjasë gjatë gjithë kohës dhe do të kryhet nga deri në katër kamera. Gjithashtu, gjatë ekzaminimit, klienti nuk duhet të qëndrojë në linjë, dhe nëse është një nga katër kamerat, kërcënohet një dënim për kundërvajtje.
Sipas urdhëresës aktuale, ky inspektim për makinat e pasagjerëve duhet të zgjasë rreth 30 minuta, por ndoshta do të duhet më shumë kohë tani.
– Nëse përpiqemi të gjejmë numrin e motorit për 20 minuta, i cili nuk është i dukshëm sepse është i ndotur, do të thotë se na kanë mbetur vetëm dhjetë minuta për pjesën tjetër të inspektimit. Nëse inspektimi zgjatet, kjo do të shkaktojë një vonesë zinxhir për inspektimet e automjeteve pasuese. Automjetet e dëmtuara tani do të jenë edhe më të vështira për të kaluar inspektimin sepse kamerat do të regjistrojnë edhe dëmet që, deri më tani, mund të mos jenë parë në foto .
Siç thonë ata, problemi është vetë i inspektimeve teknike, shumë prej të cilave nuk i përmbushin kriteret për të punuar në përputhje me rregulloren e re.
– Janë rreth 1,300 prej tyre, nga të cilët vetëm rreth 450 plotësojnë të gjitha kriteret, që do të thotë se ka edhe mbikëqyrje video nga katër kamera. Të tjerët kanë gjashtë muaj për të përmbushur kushtet e parashikuara. Në atë proces, është e mundur që të paktën 300 prej tyre të “braktisin”.
Nje Profesor nga Fakulteti i Transportit, një ekspert në sigurinë e trafikut, beson se kontrolli teknik nuk do të ndryshojë shumë, do të jetë si më parë, por kushtet që automjetet duhet të plotësojnë në mënyrë që të jenë teknikisht të sakta kanë ndryshuar disi sipas rregulloret e reja.
– Ka automjete që kanë katalizatorë të homologuar, por pronarët i humbën ato për ndonjë arsye, disa u vodhën, disa vetura u importuan pa të, dhe disa u hoqën nga vetë pronarët. Nëse nuk keni një katalizator, nuk jeni në gjendje të arrini normën teknike që është përshkruar. Sasia e gazrave të dëmshëm që dalin nga sistemi i shkarkimit të makinës është më e dëmshme se sa lejohet. Sidoqoftë, janë shpikur katalizatorë të rinj që nuk janë aq të shtrenjtë sa ata të mëparshmit, që kushtojnë deri në 200 euro. Katalizatorë të tillë do të duhet të instalohen deri më 5 korrik 2023, që tregon një qasje serioze politike ndaj këtij problemi, sepse nëse ky rregullor do të zbatohej siç përcaktohet nga norma, të paktën një 100,000 automjete do të mbesin jashtë përdorimit, dhe kjo do të çonte ndaj problemeve të tjera.
Shpjegohet për shoferët që kanë një kontroll teknik të automjeteve të planifikuar sot, nuk ka asnjë ndryshim që ata duhet të dinë para se të udhëzohen të bëjnë të njëjtën gjë.
– Ata do të dinë gjithçka që duhet të dinin deri nesër dhe nesër. Nuk ka ndryshime të rëndësishme në lidhje me shoferin, ka të bëjë me inspektimin teknik. Nuk do të ketë situatë në të cilën automjetet kthehen për shkak të gërvishtjeve të vogla. Gjithçka që ka punuar deri më sot, do të vazhdojë nesër sa i përket shoferëve.