Lajme

Dilema më e madhe e prindërve: A duhet të mësojnë fëmijët të lexojnë dhe të shkruajnë para se të shkojnë në shkollë?

Historia për prindërit që paguajnë për mësime private për fëmijët që duhet të fillojnë klasën e parë të shkollës fillore në shtator ka nxitur publikun.

– Vajza ime e vogël ka përvetësuar shkronjat, por kur lexon, ajo magjizon ose magjeps. Motivi për të paguar për disa mësime private nuk është një ambicie e sëmurë dhe e tepruar, por unë nuk dua që ajo të ndihet keq nëse shumica e fëmijëve lexojnë rrjedhshëm ose numërojnë edhe numra dyshifrorë, dhe ajo nuk di as më elementaren gjëra.

Çfarë mësohet në parashkollor dhe çfarë në shkollë
Ne u përpoqëm të zbulonim nga autoritetet në Institutin për Kërkime Pedagogjike nëse fëmijët duhet të dinë bazat e leximit dhe shkrimit edhe para se të ulen në tavolinën e shkollës për herë të parë.

– Standardet dhe / ose minimumi i njohurive për leximin dhe shkrimin fillestar që fëmijët duhet të kenë në fillim të klasës së parë nuk përcaktohen në dokumentet zyrtare sepse në sistemin tonë arsimor supozohet se fëmijët fillojnë procesin e shkrim -leximit në klasën e parë. Rregullorja për programin e mësimdhënies dhe mësimnxënies për klasën e parë të arsimit fillor lë 90 orë për lexim dhe shkrim fillestar, të cilat realizohen në semestrin e parë, me mundësinë e shtrirjes së këtij segmenti në semestrin e dytë nëse studentët kanë nevojë për të. Për periudhën parashkollore, përcaktohet në formën e rekomandimeve që në këtë moshë nuk ka vend për “shkollim”, domethënë theksi vihet në të mësuarit përmes lojës, përmes situatave të planifikuara që lidhen kuptimisht me temën / projektin mbi të cilin fëmijët punojnë në kopsht. situata praktike (p.sh. bërja e një liste të blerjeve, leximi i recetave për të bërë ëmbëlsira, shkrimi i kartave të ditëlindjes për miqtë, etj.). Eshtë e rëndësishme të theksohet se politikat arsimore që lidhen me zhvillimin e leximit dhe shkrimit në Serbi janë në përputhje me politikat dhe praktikat e vendeve të tjera që përdorin gjuhë që kanë të njëjtën drejtshkrim transparent si (te Sllovenisë, Kroacisë), por edhe në Evropë. Finlandë, Itali).

Shkrim -leximi i hershëm dhe ai në nivel shkolle
Pyetja është, çfarë duhet të presin mësuesit nga një student kampion?

– Mësuesit mund (dhe nuk duhet) të presin kompetenca të zhvilluara në lidhje me shkrim -leximin e hershëm, duke respektuar shkallën e lartë të dallimeve individuale që janë të zakonshme në këtë periudhë. Shkrim -leximi i hershëm përfshin një sërë njohurish, aftësish dhe qëndrimesh për gjuhën e shkruar që u mundësojnë fëmijëve parashkollorë të “rriten në kulturën e shkruar”. Shkrim -leximi i hershëm nuk është i njëjtë me shkrim -leximin në shkollë ose moshat më të mëdha. Duket se prindërit, por edhe sistemi ynë arsimor, nuk i kushtojnë vëmendje të mjaftueshme strategjive të të kuptuarit të asaj që është lexuar që nga periudha parashkollore. Rezultatet e pakënaqshme në fushën e të kuptuarit të lexuara brenda hulumtimit të PISA -s, si dhe dy teste kombëtare të kryera në 2004 dhe 2006, flasin në favor të kësaj .

Shumica nuk dinë të lexojnë dhe shkruajnë para shkollës

Pyetja logjike është se si të zgjidhet problemi i studentëve që nuk dinë të lexojnë?

– Unë do t’i përgjigjesha kësaj pyetjeje me një pyetje tjetër: pse mendoni se fëmijët që nuk dinë të lexojnë para se të shkojnë në shkollë kanë një problem? Duket se ekziston një besim se shumica e fëmijëve në Serbi dinë të lexojnë dhe shkruajnë para se të shkojnë në klasën e parë, kështu që është e rëndësishme që të gjithë fëmijët të kenë të njëjtat pozicione fillestare. Analizat paraprake të hulumtimit të bërë në vitin 2019 tregojnë se, sipas prindërve, pothuajse dy të tretat e nxënësve para fillimit të klasës së parë miratuan mirë njohjen e fjalëve (61.5%), ndërsa vetëm 10.7% e nxënësve mund ta lexonin rrjedhshëm historinë. Kur bëhet fjalë për shkrimin, fëmijët ishin të suksesshëm në shkrimin e emrit të tyre (74.3%), ndërsa shkrimi i fjalëve të tjera nuk ishte një sfidë për 37.9% të nxënësve para fillimit të klasës së parë. Nga këto të dhëna, mund të konkludojmë se shumica e studentëve në Serbi janë në fillim ose nuk kanë filluar të mësojnë të lexojnë dhe të shkruajnë para klasës së parë.

Instituti për Kërkime Pedagogjike
Instituti për Kërkime Pedagogjike është një institucion kryesor kërkimor shkencor në fushën e arsimit, i cili kontribuon në zhvillimin shkencor dhe ngritjen e standardeve dhe cilësisë së arsimit në Serbi. Ata janë të angazhuar në studimin e problemeve teorike dhe metodologjike në fushat kryesore të arsimit, identifikimin dhe zhvillimin e fushave të reja të kërkimit në fushën e arsimit, bashkëpunimin me studiuesit nga vendi dhe jashtë tij, përgatitjen e projekteve për të siguruar financim përmes fondeve kombëtare dhe ndërkombëtare …

Të gjithë nxënesit ne fillim do te janë të sigurt në bankat shkollore
Kampionët e ardhshëm, ndryshe nga shumica e studentëve të tjerë, kanë të paktën një shqetësim më pak. Gjegjësisht, është e sigurt që nxënësit më të vegjël të shkollës fillore, nxënës nga klasa e parë deri në klasën e katërt të shkollës fillore, me siguri do të jenë në shkollë çdo ditë, ndërsa nxënësit e tjerë të shkollës fillore dhe të mesme, me sa duket, do të shkojnë përsëri në klasat e kombinuara.

Dilema e vetme është nëse të gjithë kampionët nga një klasë do të jenë në të njëjtën klasë apo do të ndahen përsëri në grupe me nga 15 studentë secili.

Related Articles

Back to top button