Inspektimi teknik është njëra ndër arsyet e vetme për të nxituar me blerjen e pjesëve të automjeteve

Kontrolli teknik i kërkuar për regjistrimin e automjeteve ka ndryshuar vitet e fundit. Është shtuar numri i artikujve të kontrolluar, është zgjatur kohëzgjatja, është futur video survejimi dhe fotografimi. E kur në këqyrje vërehen parregullsi, pronari i mjetit ka tre ditë kohë që t’i largojë ato parregullsi dhe të vijë për kontroll të mëpasshëm që ta regjistrojë veturën. Një periudhë prej tre ditësh shpesh nuk mjafton për të siguruar pjesët e nevojshme ose për të bërë një takim me një master.

Ne kemi hulumtuar për ju arsyet më të zakonshme pse automjetet nuk e kalojnë kontrollin teknik, të cilat mund t’ju ndihmojnë të përgatiteni paraprakisht dhe të regjistroni me sukses automjetin. Ne do t’ju japim gjithashtu disa udhëzime për blerjen e pjesëve rezervë me çmimet më të mira.

FERERET DHE SINJALIZIMI I DRITËVE duhet të jenë plotësisht të sakta: të gjitha llambat duhet të jenë funksionale dhe fenerët nuk duhet të jenë të plasaritur, dëmtuar, turbulluar ose zverdhur. Nëse pjesët e automjetit janë të pajisura me reflektorë (sy mace) në pjesët e trupit, duhet t’i keni gjatë kontrollit teknik.
Kontrolli i trupit fillon me konstatimin e dëmit dhe sigurohuni që ta lani makinën para kontrollit teknik, sepse kontrollorët kanë të drejtë të refuzojnë automjetin nëse nuk shohin dëmin. Të gjitha pjesët në pjesën e jashtme të automjetit duhet të jenë të paprekura, të padëmtuara, të lyera dhe plotësisht korrekte (pa korrozion dhe plasaritje). Dritaret e automjetit, veçanërisht xhami i përparmë, duhet të jenë të paprekura dhe pa plasaritje. Zëvendësoni thikat e fshirësit të konsumuar, shtoni lëngun e larjes së xhamit të përparmë dhe kontrolloni që spërkatësit tuaj të funksionojnë siç duhet.
GOMAT DHE RROTA DUHET TË JEN TË SAKTË. Thellësia minimale e lejuar e gomave të dimrit është 4 mm, e verës 1.6 mm. Kohët e fundit, kontrollorët i kushtojnë vëmendje përmasave të përshkruara të rrotave, por nuk duhet të keni probleme me këtë përveç nëse madhësia e rrotave në automjet devijon ndjeshëm nga ato të përshkruara.
Të gjitha pjesët e BRENDSHME duhet të jenë funksionale dhe korrekte: butona, doreza dhe leva, mekanizma për dritare, rripat e sigurimit. Mbajtësit e kokës duhet të jenë në vend. Në panelin e kontrollit nuk mund të ndizet asnjë dritë paralajmëruese.
PAJISJET E DETYRUARA janë një komplet i përcaktuar me ligj dhe duhet ta keni në automjet gjatë kontrollit: jelek reflektues, trekëndësh sinjalizues, kabllo ose litar tërheqës, çantë e ndihmës së parë, rrotë rezervë ose çantë riparimi të gomave. Ndihma e parë gjithashtu ka një jetëgjatësi që varion nga tre deri në pesë vjet. Ju do të mund të porosisni pajisjet e kërkuara ligjërisht më shpejt përmes kësaj lidhjeje.
SISTEMET VITAL si frenimi, sistemet e kontrollit, pezullimi, shkarkimi, etj. ato duhet të jenë të sakta. Ju nuk mund t’i kontrolloni vetë këto sisteme, ndaj duhet të vizitoni një teknik shërbimi për të kontrolluar në kohë nëse ka nevojë për të zëvendësuar pjesët harxhuese ose riparime të mundshme përpara kontrollit teknik.

Merrni pjesë në kohë jo vetëm për kontroll teknik
Pjesa më e madhe e kontrollit teknik mbahet mend vetëm para skadimit të regjistrimit të automjetit. Ndonëse kërkon kohë dhe para, kontrolli i automjeteve në kontrollin teknik sërish synon të rrisë nivelin e sigurisë së të gjithë pjesëmarrësve në trafik. Kjo është arsyeja kryesore pse nuk duhet të presim një kontroll teknik për të kontrolluar korrektësinë e mjetit dhe për të zëvendësuar pjesët e konsumuara dhe me defekt.

Përveç sigurisë, ekziston edhe një arsye tjetër e rëndësishme pse tani po shqyrtojmë blerjen në kohë të pjesëve të automjeteve. Kriza globale e shkaktuar nga pandemia e koronavirusit dhe fillimi i fundit i luftës në Ukrainë ka dëmtuar ndjeshëm marrëdhëniet në zinxhirët e furnizimit global, ndër të cilët industria e automobilave është ndoshta më e prekura, ndaj vërehet mungesa e pjesëve të këmbimit në tregun tonë. Kur ka mungesë të një lloji mallrash në treg, reagimi i natyrshëm i tregut është rritja e çmimeve. Bazuar në të gjitha këto fakte, ju këshillojmë të mos vononi ndërrimin e pjesëve të konsumuara dhe riparimin e sistemit në automjete. Nëse jeni duke pritur për datën e kontrollit teknik, mund t’i blini me çmime dukshëm më të larta se tani, ose në një rast më të keq, mund të mos jenë fare në treg.

Check Also
Close
Back to top button