Një aplikacion që e bën jetën më të lehtë për të gjithë shoferët
Futja e një sistemi elektronik të mbledhjes së tarifave në autostradat serbe e ka bërë më të lehtë udhëtimin dhe është reduktuar ndjeshëm bllokimet. Në vitet e para këtë lloj inkasimi mund ta shfrytëzonin vetëm personat juridikë, gjegjësisht kompanitë dhe shuma minimale për plotësimin e TAG-së ishte 2000 dinarë.
Megjithatë, mangësia më e madhe e këtij sistemi ishte fakti se TAG-ja duhej të rimbushej përpara se të kalonte nëpër sheshin e pagesave, gjë që shpesh është rregulli i vonesave më të shkurtra në “korsinë e shpejtë” të tarifave.
Ky problem u eliminua në vitin 2019 me krijimin e etiketës dhe sistemit të pagesave ENPay Postpay, i cili përfshin pagesën me kartë pagese në fund të çdo muaji. Krijues i këtij sistemi postpejd dhe aplikacionit celular ENPay është kompania Allyes d.o.o, me bashkëthemeluesin e së cilës, Milan Stefanoviq dhe drejtorin, Ivan Topliçiq, biseduam për procesin e zbatimit të idesë dhe krijimit të një biznesi.
Si ju lindi ideja për mbledhjen elektronike të tarifave me kontratë?
Në epokën e dixhitalizimit, dhe duke ndjekur trendet moderne që tashmë janë gjerësisht të pranishme në infrastrukturën e trafikut, ne menduam se si të rrisim kënaqësinë e të gjithë pjesëmarrësve në trafik dhe të kontribuojmë në rritjen e komoditetit të udhëtimit qoftë për qëllime private apo biznesi.
Si shoferë, të gjithë të paktën një herë kemi qenë në një situatë ku pas njëfarë kohe, në hyrje të rampës së tarifave, pyesim veten nëse kemi mjaftueshëm para në TAG, nëse rampa do të ngrihet dhe të ngjashme.
Për të shmangur një përgjigje potencialisht negative, ne filluam të zhvillojmë aplikacionin ENPay, me qëllimin kryesor për t’ua bërë më të lehtë shoferëve kalimin më të shpejtë dhe më efikas nëpër stacionet e tarifave në autostradat e Republikës së Serbisë, pa menduar për problemet që u shfaqën. në periudhën e mëparshme.
Ne krijuam aplikacionin ENPay për sistemin e mbledhjes së tarifave Postpay dhe u siguruam të gjithë drejtuesve jo vetëm metoda më efikase të mbledhjes së tarifave, me mbajtje minimale në stacionin e pagesave, por edhe gjatë gjithë kohës përmes aplikacionit ENPay për të pasur një pasqyrë të të gjitha të dhënave në lidhje me udhëtimet e tyre. në periudhën e mëparshme janë një raport për borxhin total, datën dhe orën e kalimit dhe emrin e stacionit të pagesës, shumën e tarifës së shpenzuar etj.
Që në fillim e pamë veten si dikush që nuk ndryshon, por përmirëson “rregullat e lojës”, si një partner që krijon vlerën maksimale të shtuar për të gjithë pjesëmarrësit në industrinë e transportit.
Sa zgjati procesi i krijimit të një sistemi ENP me kontratë, nga ideja në realizim?
MS: Duke pasur parasysh të gjithë ekosistemin shumë kërkues që nevojitet për të funksionuar sistemin ENPay, na u deshën pothuajse dy vjet nga ideja, përmes zhvillimit te aplikacioni “go live”.
Cilat janë të gjitha përfitimet e përdorimit të këtij sistemi faturimi dhe sa përdorues janë tani për tani?
Përfitimi kryesor është siguria që rampa do të ngrihet gjithmonë dhe komoditeti që merrni duke mos pasur më nevojë të mendoni për situatën në TAG me një pasqyrë të qartë dhe specifikim kostoje të disponueshme me një klikim në telefonin tuaj.
Është e rëndësishme të theksohet se në modalitetin postpejd, ju paguani vetëm ato që shpenzoni pasi keni shpenzuar dhe jo paraprakisht, dhe kështu nuk keni fonde të kapura. Është krahasimi më i mirë me modelin pri dhe postpejd të faturave të celularit, përveç që nuk keni abonim me kontratë me ne. Përfitimet që ofrojmë deri më tani janë njohur nga rreth 40,000 bashkëqytetarë tanë dhe 800 kompani.
Si mund të arrijnë qytetarët në etiketën e tyre?
Postulati që ndjekim është se mund të përfundoni gjithçka nga kolltuku – shkarkoni aplikacionin ENPay nga App Store ose Google Play store, regjistroni llogarinë tuaj dhe porosisni TAG për të mbërritur në adresën tuaj të shtëpisë.
Nëse dëshironi të na vizitoni, selia është në rrugën 134g Milutina Milankovića, ku mund të shkarkoni TAG, të merrni ndihmë, të rikonfiguroni etiketat ekzistuese. Përveç lokacionit qendror, ne jemi të pranishëm edhe në 17 lokacione të tjera në Serbi. Një listë e detajuar dhe shërbimet e mundshme për secilën prej vendndodhjeve shfaqen në faqen tonë të internetit – Enpay.rs.
A vlen etiketa për mbledhjen e tarifave me kontratë jashtë kufijve të Serbisë? Nëse jo, a ka ndonjë tregues për zgjerim në tregje të tjera?
MS: Sistemi i mbledhjes së tarifave me pagesë ENPay aktualisht funksionon vetëm në Republikën e Serbisë dhe janë nisur aktivitetet për t’u zgjeruar në të gjitha vendet e rajonit të Adriatikut.
Të gjitha mundësitë e aplikacionit ENPay u njohën vitin e kaluar nga kompania e IT Planetsoft, e cila me hyrjen në pronësi të saj tregoi se shihte potencialin dhe prania e tyre rajonale përmes kompanive të saj në vende të ndryshme mundësoi zhvillimin e moduleve shtesë për zgjerimin e tarifave. në territorin e Bosnjës dhe Hercegovinës.
Ju përmendët bashkëpunimin me partnerët. Çfarë nënkuptojnë ato për kompanitë dhe individët që përdorin shërbimet tuaja?
Qëllimi është që aplikacioni ENPay të bëhet aplikacioni kryesor për të gjithë drejtuesit në Serbi, kjo është arsyeja pse ne kemi filluar të formojmë një ekosistem ekskluziv të partnerëve me të cilët, në kohën e duhur, do të përcaktojmë paketa të përbashkëta shërbimi dhe përfitime individuale për tonë përdoruesit.
Aktualisht në atë ekosistem janë Yettel (ish Telenor), Pneumaster, një zinxhir dyqanesh vullkanizimi dhe partneri ynë kryesor, Sava Osiguranje. Gjatë muajit mars, klientët tanë dhe Sava Osiguranje do të kenë mundësi të përfitojnë ulje të konsiderueshme, si 500 kilometra tarifë falas.