Po shtrenjtohet trajnimi i shoferëve të kategorisë B – 140 mijë dinarë?
Lajmi se trajnimi për vozitës të kategorisë B do të rritet për 100 për qind, nga 70.000 deri në 140.000 mijë dinarë, tronditi opinionin në vendin tonë. Mladen Rašeta nga Oda Ekonomike e Autoshkollës së Serbisë sot në mëngjes ka folur për këtë arsyetim për një rritje të tillë të çmimeve dhe nëse do të ndodhë fare në “Uranka”.
Ky është propozimi ynë dhe nuk e dimë nëse do të miratohet. Thelbi është se ne nuk kemi negociuar çmimin, por si të marrim shoferë cilësorë. Me çmimin aktual, cilësia e trajnimit vuan. Çmimi i trajnimit nuk ka ndryshuar për dhjetë vjet, dhe gjithçka tjetër ka ndryshuar, gjithçka është bërë më e shtrenjtë. Të gjithë e dimë se sa karburant është më i shtrenjtë, automjetet janë më të shtrenjta, si dhe mirëmbajtja e tyre. Mënyra se si kryhet kontrolli teknik është e ndryshme dhe më e kushtueshme. Që nga viti 2016 kemi detyrimin të fusim një sistem informacioni dhe të gjithë duhej të blinim kompjuterë, të regjistronim provimet video dhe audio. Ne nuk i kemi ndërruar pagat e instruktorëve në ato dhjetë vjet dhe ato janë nga 40.000 deri në 60.000 dinarë.
Raseta thotë se në dekadën e kaluar kërkesa për rritje çmimi është dërguar disa herë në Ministrinë e Punëve të Brendshme.
– Nuk kërkojmë rritje përmendësh, matematika është e qartë dhe e saktë. Janë rreth 40 parametra në biznesin tonë që merren parasysh. Është e detyrueshme që çdo autoshkollë të ketë të paktën tre makina të kategorisë B dhe tre instruktorë, njëri prej të cilëve mund të jetë pedagog dhe ekzaminues i licencuar. Për më tepër, ne duhet të kemi një zyrë dhe një klasë me pamje katrore të përcaktuar qartë, ne duhet të kemi mbikëqyrje video, kompjuterë, të gjithë duhet të kemi një terren stërvitor. Shpresojmë që ky detyrim të ndryshojë, sepse në Beograd është shumë e vështirë dhe sfiduese që të gjitha autoshkollat të kenë një terren trajnimi. Sipas llogaritjes së re që e kemi bërë, kemi parashikuar që instruktorëve t’u rritet paga dhe të jetë 80.000 dinarë – sqaroi Mladen Raseta nga Oda Ekonomike e Autoshkollës së Serbisë.
Raseta thotë se më e lehtë është të kursesh tek instruktori dhe kandidati, por të shkosh në atë mënyrë – një shofer i keq.
Synimi ynë kryesor dhe qëllimi i punës sonë është që drejtuesit e ardhshëm të mësojnë siç duhet, të kenë trajnim sa më të mirë që nesër të jenë të përgjegjshëm në komunikacion, të sillen të sigurt, të kenë njohuri. Na mungojnë edhe instruktorët, sepse janë shoferë profesionistë që shkojnë jashtë vendit për të punuar me një rrogë të madhe, ose punojnë si shoferë profesionistë në vendin tonë. Një arsye jo e papërfillshme është se puna e një shoferi është shumë më e lehtë se puna e një instruktori. Trajnimi i shoferit është përshkruar seriozisht dhe çmimi duhet të dërgojë numrin e orëve.
Raseta ka theksuar në televizionin K1 se autoshkollat janë nën juridiksionin e MPB-së dhe se ato marrin leje pune dhe licencë nga Ministria.
– Kontrollohet rregullisht puna e autoshkollës. Në Serbi ka më shumë se 600 autoshkolla dhe të gjithë instruktorët janë të detyruar të shkojnë në një seminar profesional një herë në vit.