A mjaftojnë shtatë ditë për një “kontrollë teknike”?
Afati u shty nga 3 në 7 ditë me një vendim të ri.
Deri tani kemi vetem 3 (tri) ditë pune për t’u kthyer në kontroll teknik pa ripaguar çmimin e plotë nëse nuk e kalojmë kontrollin teknik për herë të parë. Ky ishte një afat jashtëzakonisht i shkurtër, sepse gjatë asaj kohe shpesh nuk mund të planifikoni as një udhëtim në shërbim.
Duke pasur parasysh koston e kontrollit teknik, ky ishte një problem vërtet i madh për shumë shoferë. I bie teknikës, i ndjek mjeshtrit dhe servisit, nuk arrin ta rregullosh makinën me kohë dhe pastaj duhet të paguash sërish 6000 dinarë.
Gjithsej 12.000 dinarë vetëm për kontroll teknik për shkak të afatit të shkurtër jologjik të mbetur për rregullimin e veturës. Për krahasim, për shembull, në Kroaci afati është 15 ditë kalendarike (jo pune).
Afati në Serbi tani është 7 ditë
Fatmirësisht ky afat është shtyrë nga 3 ditë pune në 7 ditë pune. Pra, tani keni 7 ditë pune për të rregulluar makinën nëse keni dështuar teknikisht dhe për t’u kthyer në teknikë pa pagesë “dyfish”.
Mirëpo, nga bisedat me shoferë dhe punëtorë të shumtë të shërbimit, konstatojmë se pyetja mbetet: A mjaftojnë 7 ditë pune?
Sigurisht, 7 ditë janë pakrahasueshëm më të mira se 3 ditë, veçanërisht nëse është diçka më serioze. Nga ana tjetër, shërbimet shpesh janë të mbingarkuara, veçanërisht ato me cilësi më të mirë dhe të testuara, që do të thotë se pronari shpesh mund të planifikohet të arrijë vetëm në 3-4 ditë.
Ekziston edhe pyetja se sa kohë do të kalojë makina në shërbim. Për shembull, për disa modele ose versione modelesh, veçanërisht ato më të vjetra, blerja e pjesëve mund të jetë vërtet problematike.
Shpesh frenat e pasme mund ta komplikojnë vërtet jetën e pronarit – kur mjeshtrit fillojnë të ngrenë supet edhe pas zëvendësimit të shumë pjesëve të sistemit të frenimit.
Çfarë mendoni – mjaftojnë 7 ditë? Ju mund të shprehni mendimin tuaj në komente – mjaftojnë 7 ditë pune apo duhet të shtyhet ky afat të paktën edhe për disa ditë?