Lajme

Anulime të fluturimeve në mbarë botën: “Situatë vërtet e keqe”

Cili është shkaku kryesor i anulimeve të fluturimeve? A është e mundur të parashikohet se cilët aeroporte botërore do të kenë më shumë probleme në të ardhmen?

Ajo që po ndodh tani është një kombinim i dy faktorëve: sezonit të verës (në veçanti dy muajt e ardhshëm), dhe problemi më i rëndësishëm është pandemia globale. gjë që ka sjellë pushime të mëdha nga puna.

“Kur erdhi rifillimi, atëherë lindi një problem,” tha Vojinoviç.

Ai thekson se ky është një problem global dhe se aeroportet e botës nuk mund të gjejnë punëtorë.

Për këtë arsye, ndër të tjera, ka më shumë pritje për kontrollin e vetë bagazhit, i cili duhet të zgjasë mesatarisht 30 deri në 40 minuta.

Rasti Beograd-Londër

Në fundjavë ka ndodhur që Air Serbia e ka anuluar fluturimin për në Londër, sepse nga Londra u është thënë se kur të zbresin pasagjerët, nuk ka punëtorë që do ta zbrazin avionin.

“Është një situatë shumë e keqe,” shtoi ai.

Gjermania

Ka edhe linja të mëdha në aeroportin e Frankfurtit.

“Shteti gjerman ka vendosur të bëjë diçka të pazakontë, të importojë mbi 2000 punëtorë nga Turqia,” tha Vojinoviç.

Çfarë mund të presim? Si mund të jemi të sigurt që avioni ynë do të ngrihet vërtet?

“Pyetje e mirë. Kategoria e pasagjerëve që shkojnë në det, që kanë paguar një aranzhim, janë fluturime çarter, paguhen muaj më parë dhe mund të themi me një shkallë të lartë sigurie se asgjë nuk do të ndodhë realisht atje”, tha. Vojinoviq, duke shtuar:

“Vetëm do të vonoheni, sillni durim dhe ushqim. Aty mund të pritet stabilitet.”

Linjat e rregullta edhe mbi shpërndarës të mëdhenj mund të dështojnë dhe mund të jenë më problematike.

“Ekziston një mundësi më e madhe që të gjitha lidhjet të dështojnë kur bëhet fjalë për fluturimet e lidhura,” tha Vojinović.

“Në varësi të nevojës për të arritur diku, gjithmonë zgjidhni një linjë ajrore më të shtrenjtë, sepse ka më shumë fluturime gjatë ditës”, shtoi ai, duke shpjeguar se linjat ajrore me kosto të ulët kanë shumë më pak fluturime.

Related Articles

Back to top button