Pasagjerët do të përballen me këtë për muaj të tërë: “E pazgjidhur në afat të shkurtër”
Turmat dhe problemet e fluturimit janë “të pazgjidhshme në afat të shkurtër” dhe pasagjerët do të përballen me të për muaj të tërë, paralajmëroi të martën drejtori i Lufthansa, Carsten Spohr.
Transporti ajror i pasagjerëve është nën presion si në tokë për shkak të mungesës së stafit, ashtu edhe në ajër për shkak të qiellit të shkatërruar nga lufta, deklaroi kreu i grupit më të madh ajror në Evropë në një deklaratë për përdoruesit.
Megjithëse transportuesit evropianë dhe operatorët e aeroporteve planifikojnë të punësojnë mijëra njerëz vetëm në Evropë, “ky zgjerim i kapacitetit do të stabilizojë situatën vetëm në dimër”, shtoi Spor.
Ai u kërkoi falje pasagjerëve se “ngritja e sistemit kompleks ajror praktikisht nga zero nën pandeminë në pothuajse 90 për qind aktuale” nuk është e mjaftueshme për “besueshmërinë dhe saktësinë e dëshiruar”.
Vetë grupi Lufthansa nuk ka staf të mjaftueshëm në zona të caktuara, pranoi Spor dhe njoftoi kthimin në trafik të Airbus A380 të rrëzuar në tokë ndërkohë.
Mosmarrëveshja iu drejtua gjithashtu punonjësve në një mesazh të veçantë, duke pranuar se Lufthansa “këtu dhe atje” ka shkuar shumë larg në uljen e kostove në një përpjekje për të kapërcyer një humbje pandemie prej më shumë se 10 miliardë euro.
Gabimet i ka justifikuar me një sfidë unike. “Plotësisht e hapur, kjo ishte pandemia e parë për administratën dhe për mua”.
Në vitin e parë të pandemisë, industria e aviacionit të pasagjerëve pushoi masivisht punonjësit dhe zbarkoi një pjesë të madhe të flotës.
Shumë prej të pushuarve gjetën një punë tjetër, ndaj nxitimi i turistëve pas lehtësimit të masave në pranverë mbingarkoi në mënyrë dramatike fytin e ngushtuar në aeroporte.
Përveç kësaj, shumë linja janë devijuar për shkak të luftës në Ukrainë dhe sanksioneve kundër Rusisë.