Cilat makina prishen më shumë?
Klubi Gjerman i Automjeteve (ADAC) ka publikuar statistikat e ndërhyrjeve të kryera gjatë vitit të kaluar në makinat nga tre deri në dhjetë vjeç.
Klubi Gjerman i Automjeteve (ADAC) ka publikuar statistikat e ndërhyrjeve të kryera gjatë vitit të kaluar në makinat nga tre deri në dhjetë vjeç.
Siç thanë ata, më së shumti ndërhyrje kanë qenë të lidhura me dështimin e baterisë, 46.2 për qind nga totali prej 3.49 milionë defektesh. ADAC ka përfshirë 132 modele automjetesh të regjistruara për herë të parë midis 2012 dhe 2019 në statistikat e saj të ndarjes gjatë vitit 2021.
Përveç baterisë, kërkohet asistencë në anë të rrugës për dështimin e motorit ose menaxhimit të motorit (15.5%), probleme me trupin, drejtimin, frenat, pezullimin ose transmetimin (14.8%), elektronikën (10.3%), gomat (7%) dhe sistemi i pompës së karburantit (3.1%), sipas Rishikimit HAK, raporton Veçernji list.
Gjegjësisht, disa avari në vetura janë të shpeshta dhe ndodhin pas një periudhe të caktuar. Problemet me pompën e karburantit, për shembull, statistikisht shfaqen vetëm pas moshës 10 vjeçare të automjetit dhe më pas ato bëhen më të zakonshme. Problemet e alternatorit janë rritur vazhdimisht që nga viti i katërt. Dështime më serioze të kandelave janë raportuar në makinat e prodhuara në 2013/2014. vjet.
Në moshën tre deri në dhjetë vjeç, më të besueshmet ishin Toyota Aigo, Audi A1, Renault Captur, Mini, Suzuki Vitara (nga 2019 deri në 2016), Audi K3, BMW Series 1, BMW X1, Audi A4, Audi A5, Audi K5 , BMW Seria 3, BMW Seria 3 Coupe, BMW X3, Audi A6 dhe BMW Seria 5. Dacia Sandero mori vlerësime shumë të mira në të gjitha vitet, Volkswagen Polo është gjithashtu shumë i mirë, dhe vetëm 2012 u vlerësua më poshtë shumë i mirë.
Dacia Duster në përgjithësi vlerësohet si e mirë, dhe 2013 vlerësohet si e shkëlqyer. Mercedes-Benz B-Class është shumë i mirë në të gjitha moshat. Mitsubishi ASX është gjithashtu i shkëlqyer dhe shumë i mirë. Seat Leon është shumë i mirë në të gjitha vitet. Volkswagen Golf është shumë i mirë, përveç vitit 2012 kur është – i mirë. Kia Ceed varion nga një vlerësim i dobët (2012) në një vlerësim shumë të mirë (2019).
Mazda Ck-5 eshte shume i mire pervec 2013 kur eshte mire. Skoda Octavia është shumë e mirë, përveç 2013 dhe 2012 kur u vlerësua më e ulët, d.m.th e mirë.
Modelet që nuk kanë rezultate spektakolare janë Smart Forfour, Hyundai i20, Renault Clio, Toyota CH-R, Toyota Corolla, Ford S-Max, Opel Insignia dhe Volkswagen Sharan. Kështu, për shembull, Toyota Aigo e regjistruar për herë të parë në vitin 2019 ka 2.2 defekte për 1000 automjete të regjistruara, ndërsa Smart Fortwo ka 7.5. Toyota Aygo nga viti 2012 ka 9.3 defekte, dhe Smart Fortwo nga i njëjti vit ka 21.
Në kategorinë e makinave të vogla, Suzuki Swift 2019, për shembull, ka 1.4 defekte për 1000 automjete të regjistruara, ndërsa modeli 2012 ka 14.8. Hyundai i20 2019 ka 2.4, dhe 2012 ka 31.4. Audi A4, i cili i përket klasës së mesme, ka 1.9 defekte për 1000 automjete të regjistruara në 2019, dhe 9.1 prej tyre në 2012.
Opel Insignia nga viti 2019 ka 12.3 defekte, dhe që nga viti 2012, 26.4 prej tyre. BMW Seria 5 2019 ka 1.4 dështime dhe modeli 2012 ka 16.5. Mercedes E Class 2019 ka 2.4, ndërsa modeli 2012 ka 23.7.