Lajme

Ja cila është mënura ma e mirë për ftohjen më të shpejtë të makinës gjat verës

Vapa që ju pret kur hap derën e makinës është padyshim pjesa më e keqe e verës. Nëse nuk e freskoni makinën tuaj sa më shpejt që të jetë e mundur, do të shndërroheni në një pellg djerse përpara se të arrini destinacionin tuaj të dëshiruar.

Pyetja është se cila është mënyra më e shpejtë për të hequr nxehtësinë nga një makinë? Aaron Miller i Thrillist vendosi ta hetojë këtë problem shkencërisht duke testuar metoda të ndryshme të ftohjes së makinave. Rezultatet ishin befasuese edhe për të, dhe ja si dukej eksperimenti i tij.

Metoda 1: Ndizni kondicionerin dhe prisni
“Për të marrë një lexim kontrolli, bëra gjënë më të dukshme, themelore që mund të imagjinohet. Kam ndezur makinën, e ktheva kondicionerin në ftohje maksimale dhe e lashë sistemin të bënte punën e tij. “Unë as nuk lëviza me makinë, gjë që ishte më e mira që mund të bëja për të simuluar trafikun e tmerrshëm të orëve të pikut,” shpjegoi Miller për eksperimentin e tij të parë.

“Temperatura në makinë kur hipa ishte 53 gradë. Pas një shpërthimi të këndshëm të ajrit të ngrohtë në fytyrën time, ajri i ftohtë filloi të rrjedhë brenda disa sekondash… por pjesa tjetër e makinës? Ishte ende si një furrë. Dhjetë minuta më vonë, temperatura e ajrit ra në 43 gradë, dhe pas pesëmbëdhjetë minutash në 41 gradë. Kur kaluan njëzet minuta, ishte 39 gradë në makinë dhe fqinjët e mi ndoshta menduan se diçka nuk shkonte me mua, kështu që vendosa të ndaloja eksperimentin. Në atë moment ishte saktësisht 37 gradë jashtë dhe 39 gradë brenda, që nuk është edhe aq keq. Nga ana tjetër, të presësh njëzet minuta për të marrë këtë rezultat është shumë e keqe. Sigurisht që nuk do të dëshironit të shkoni në një takim biznesi pasi vozitni një makinë kaq të ftohtë”, përmblodhi Miller rezultatet e metodës së tij të parë.

Metoda 2: Vozitja me xhamat e ulur dhe kondicionerin ndezur
Miller tha si më poshtë në lidhje me eksperimentin e dytë të ftohjes së dhomës së pasagjerëve të makinës: “Ditën tjetër bëra atë që imagjinoj se shumica e njerëzve bëjnë kur hipin në një makinë të nxehtë: Rrotullova dritaret, e ktheva kondicionerin në maksimum dhe u largua. Në kabinën e pasagjerëve ishte më ftohtë se një ditë më parë, vetëm 52 gradë. I ktheva xhamat pas dy minutash dhe në minutën e shtatë temperatura kishte rënë në 43 gradë në makinë. Pas dhjetë minutash, dhe makina ishte 38 gradë, dhe pas pesëmbëdhjetë minutash ishte 36 gradë. Ky është një avantazh plot 5 gradë në krahasim me metodën e parë për të njëjtën periudhë kohore.”

Metoda 3: Vozitja me xhamat lart dhe kondicionerin ndezur
“Ditën e tretë e ktheva sërish kondicionerin në ‘MAX’ dhe u largova, por këtë herë me xhamat lart. Temperatura e kabinës së pasagjerëve ra nga 59 në 50 gradë pas pesë minutash. Në makinë ishte 41 gradë pas dhjetë minutash dhe 34 gradë pas pesëmbëdhjetë minutash. Më në fund, pas njëzet minutash, temperatura ra në 31 gradë,” shkroi Miller për rezultatet e testit të tij të tretë të ftohjes së makinës, duke shtuar: “Unë e di se çfarë po mendoni. Si ftohet një makinë më ngadalë me xhamat e hapur sesa të mbyllur? Epo, kjo ka shumë kuptim. Kur hap dritaret, sigurisht që lëshon shumë nxehtësi, por lëshon edhe shumë nga ai ajër i ftohtë i bekuar e i bekuar. Këto dy procese anulojnë njëri-tjetrin, gjë që vetëm vonon ftohjen e automjetit.”

Metoda 4: Ftohja e derës
Miller e shpjegoi testin e tij të fundit kështu: “Për këtë eksperiment kam përdorur njohuritë e mia të fizikës. Rrotullova dritaren e pasagjerit dhe më pas lëviza derën e shoferit rreth 5-6 herë. Ideja ime ishte të krijoja një zonë me presion të ulët që fjalë për fjalë thith ajrin e nxehtë nga makina. Kur mbarova, ndeza makinën, mbusha plotësisht kondicionerin, mbylla xhamin e pasagjerit dhe u largova. Makina ishte në diell pak më gjatë këtë ditë, kështu që ishte 57 gradë në kabinën e pasagjerëve, e cila do të ishte temperatura ideale nëse qëllimi im ishte ta djersitja atë në saunë.”

Miller vazhdoi duke thënë: “Pas pesë minutash, ishte vetëm 51 gradë … dhe më pas pati një rënie shumë më të madhe të temperaturës nga sa prisja. Vetëm një minutë më vonë, ishte 47 gradë në makinë, pastaj 41 gradë pas gjashtëdhjetë sekondave të tjera. Në minutën e dhjetë, temperatura tashmë kishte rënë në 37 gradë, dhe më pas vendosa të fik kondicionerin. Pesë minuta më vonë, termometri lexoi 32 gradë. Besojeni apo jo, makina vazhdoi të ftohej edhe pasi kishin kaluar njëzet minutat dhe ishte një temperaturë shumë e rehatshme 30 gradë në dhomëzën e pasagjerëve. Jashtë ishte 38 gradë, ashtu si dy ditët e mëparshme”.

Dhe fituesi është…
Ftohja e makinës duke lëvizur derën majtas dhe djathtas disa herë me dritaren e pasagjerit poshtë është ende një mënyrë më e shpejtë për të ftohur makinën në minutat e para se të tjerët. Me këtë metodë, kabina e pasagjerëve ftohet me 2.2 gradë çdo minutë. Ju keshillojme qe ta zgjidhni gjithmone dhe nese doni te shpejtoni procesin e ftohjes, sapo te hyni ne makine, filloni te vozitni, sepse kondicioneri funksionon me mire ne nje makine ne levizje.

Related Articles

Back to top button