Çfarë ndodh nëse makinës dizel i hedhni benzin?
Vendosja e karburantit të gabuar në makinën tuaj mund të jetë një gabim i kushtueshëm nëse përpiqeni ta drejtoni atë, por ja çfarë duhet të bëni nëse ju ndodh.
Sado e pabesueshme që të duket, vlerësohet se çdo 3-4 minuta një shofer hedh karburantin e gabuar në rezervuarin e makinës së tij.
Nëse nuk ju ka ndodhur kurrë, jini mirënjohës, por mos u tallni me shoferët fatkeq që e bëjnë këtë.
Dekoncentrimi, lodhja, stresi apo edhe harresa e mirë e modës së vjetër mund të na përfshijnë lehtësisht në këtë statistikë në udhëtimin tonë të ardhshëm rrugor dhe të ndalemi në pikën e karburantit.
Përzierja e benzinës në një motor nafte nuk është fundi i botës përderisa e kuptoni gabimin tuaj në kohë, domethënë menjëherë në pompë.
Ballafaqimi me problemet dhe kostot është i pashmangshëm, por dëmi më i madh ndodh kur filloni të drejtoni makinën. Nëse jeni me fat, mund të përfundoni me vetëm disa qindra euro dëm.
Numri më i madh i mbushjeve të pasakta, deri në 95%, ndodh kur derdhni benzinë në një motor nafte. Gabimi i kundërt është më pak i zakonshëm sepse “armët” në pompat e naftës janë më të gjera se ato me benzinë.
Do të keni dëmin më të vogël nëse e kuptoni shpejt se po derdhni karburant tatimor, sepse është vërtetuar se deri në pesë për qind benzina në naftë nuk do të lërë asnjë pasojë.
Nëse rezervuari juaj nuk është plot, mund ta zgjidhni problemin duke shtuar naftë në mënyrë që raporti të jetë 95-5% në favor të këtij karburanti. Nëse, nga ana tjetër, nuk është e mundur të bëhet kjo, është e nevojshme të hiqni karburantin nga rezervuari.
Çfarë ndodh kur vendosni gaz në një makinë me naftë?
Ndezja e motorit është gabimi më i madh që mund të bëni, sepse edhe nëse nuk e ndizni motorin, dhënia e ndezjes mund të ndezë pompën e karburantit, e cila mund të thithë menjëherë benzinë.
Në këtë rast, tharja dhe shpëlarja është e nevojshme. Nëse e keni ndezur motorin, pason një skenar shumë më i keq.
Motorët modernë me naftë përdorin shumë teknologji për të përmbushur standardet e kërkuara mjedisore duke ruajtur efikasitetin dhe ekonominë e lartë.
Prandaj, pompat e shtrenjta të presionit të lartë dhe injektorët e zakonshëm hekurudhor me toleranca të imta janë integrale.
Ato pompa të karburantit lubrifikohen nga vetë karburanti dizel dhe nëse benzina kalon në vend të kësaj, vetitë e saj eliminojnë efektin e lubrifikimit.
Një pompë karburanti që funksionon pa lubrifikim së shpejti do të fillojë të zhvillojë fërkime të brendshme ndërsa sipërfaqet e saj metalike zhvendosen së bashku.
Më pas do të fillojë të prishet, gjë që nga ana tjetër krijon një goditje – grimca potencialisht mikroskopike të metalit që mund të dëmtojnë më tej motorin e makinës suaj më poshtë në sistem.
Janë injektorët me naftë me presion të lartë që janë të radhës në vijën e qitjes. Ata e ushqejnë karburantin në cilindrat e motorit përmes vrimave shumë të imta dhe me një spërkatës të projektuar me kujdes.
Nëse mbushjet metalike arrijnë në sistemin e injektimit, ato thjesht do të bllokojnë disa ose të gjitha vrimat, dhe zëvendësimi i sistemit të zakonshëm të injektimit kushton mijëra euro.
Probleme të mëtejshme të karburantit mund të shkaktohen nga cilësitë gërryese të benzinës, të cilat mund të degradojnë vulat në sistemin e naftës.
Së paku, i gjithë sistemi do të duhet të inspektohet dhe vlerësohet për dëmtime, si dhe të pastrohet me gaz pastrimi.
Mbushur me karburantin e gabuar dhe vozis një makinë me benzinë në një motor nafte? Mos u trembni!
Është e rëndësishme të theksohet se drejtimi i një makine për një distancë shumë të shkurtër me karburant të gabuar nuk do të thotë domosdoshmërisht dëmtim i komponentëve jetikë.
Për më tepër, ekspertët e keqfunksionimit pohojnë se shumë shoferë janë ankuar për problemin vetëm kur motori ngec pas disa kilometrash, pa efekte të këqija afatgjata.
Sidoqoftë, drejtimi i një makine me naftë me gaz në rezervuar do të shkaktojë dëme serioze dhe të shtrenjta në një kohë mjaft të shkurtër dhe kostoja e mundshme e riparimeve të gjera nuk ia vlen të hidhet.
Edhe nëse largoheni me ndezjen e motorit ose duke u larguar pa dëmtim, dëmi mund të jetë ende i kushtueshëm. Kjo ndodh sepse kullimi dhe shpëlarja e linjave të karburantit dhe motorit është një proces shumë më i vështirë, shumë më i ndërlikuar sesa shpëlarja e rezervuarit.
Pesë këshilla nëse derdhni benzinë në një motor nafte:
1. Ndaloni derdhjen menjëherë – nëse keni derdhur vetëm gaz, disa ekspertë pohojnë se ka një shans që mund t’i shpëtoni. Për sa kohë që nuk keni më shumë se 5% benzinë për naftë në rezervuarin tuaj.
Nëse dëshironi të rrezikoni dhe të vozitni, ndaloni shpesh dhe rimbushni rezervuarin tuaj me naftë për të ulur sa më shpejt përqindjen e benzinës.
2. Njoftoni punëtorët në pompë – ata do të ndërmarrin hapat e nevojshëm sepse hasin shpesh në këtë situatë. Nëse ata duan që ju të lëvizni makinën tuaj, kërkojuni atyre t’ju ndihmojnë ta shtyni atë.
Mbani mend – mos e rrotulloni as çelësin e ndezjes, thjesht lëvizni mjaftueshëm për të zhbllokuar timonin. Mos e ndezni panelin e kontrollit ose motorin!
3. Telefononi numrin e telefonit Atlas 24h SOS për të zgjidhur problemin e derdhjes së karburantit të gabuar. Nëse keni një paketë asistence në rrugë, mund të tërhiqeni në një qendër shërbimi aty pranë pa kosto shtesë.
4. Qëndroni me makinën gjatë gjithë kohës (ndërsa ajo është e parkuar në mënyrë të sigurt) – rezervuari zakonisht mund të zbrazet dhe të shpëlahet në rreth 30-40 minuta. Pas kësaj do të mund ta karikoni përsëri.
5. Mbyllni makinën dhe lëreni nëse nuk mund të prisni. Mos u shqetësoni për mbylljen e derës me mbyllje qendrore nëse nuk dëshironi të prisni. Nuk do të ndikojë në sistemin e karburantit.