SHOFERE KUJDES: Mëngjeset këto ditë janë me mjegull
Edhe një shofer i mirë në mëngjeset me mjegull nuk mund të parashikojë sjelljen e njerëzve të tjerë, por mund të rrisë shanset për të vozitur sa më të sigurt që të jetë e mundur, veçanërisht kur dukshmëria është e dobët.
Mëngjeset këto ditë janë me mjegull dhe po përballemi me një periudhë kur mjegulla do të jetë më e shpeshtë dhe më e dendur. Nga Komisioni për Siguri në Komunikacion, Damir Okanoviq thekson se më e rrezikshmja për ngasësit është mjegulla në autostradë, ku zhvillohen shpejtësi të mëdha.
Ai këshillon drejtuesit të ndezin fenerët e zhytur, dritat e pasme të mjegullës dhe të katër sinjalizuesit e kthesës nëse mjegulla është jashtëzakonisht e trashë. Gjithashtu tregon se drejtuesit e mjeteve duhet të mbyllin trafikun nëse nuk mund ta shohin rrugën për shkak të mjegullës.
Edhe një shofer i mirë në mëngjeset me mjegull nuk mund të parashikojë sjelljen e njerëzve të tjerë, por shanset për të vozitur sa më të sigurtë mund të rriten, veçanërisht kur dukshmëria është e dobët.
Damir Okanoviq thotë se tragjeditë e trafikut ndodhin për shkak të mjegullës dhe se “Rrugët e Serbisë” po paralajmëron këtë mëngjes edhe për shfaqjen e mjegullës në pjesë të caktuara të autostradës.
“Ne nuk duhet të injorojmë mjegullën. Është shumë e rrezikshme. Është më e rrezikshme në autostrada, ku zhvillohen shpejtësitë më të larta”, paralajmëron Okanoviq. Ai tregon se ka edhe seksione kritike pranë rrjedhave ujore, si dhe në pellgje.
Cilat sisteme do të ndihmonin
Sipas tij, ka ardhur koha që në autostrada të vendosen stacione meteorologjike automatike, sistem që do t’i paralajmërojë drejtuesit e mjeteve nëse para tyre ka mjegull, si dhe një sistem që do të përcaktojë kufirin e shpejtësisë gjatë mjegullës.
Duke folur për fenomenin e “murit të mjegullës”, Okanoviq shpjegon se ishte një “dukuri rrëqethëse” me të cilën u ndesh dhe se dukshmëria në atë kohë ishte rreth treqind metra.
“Është sikur ke fluturuar në një jastëk me pupla”, përshkruan Okanoviq.
Ai shton se nëse ka mjegull në rrugë, shumica e makinave të reja kanë një sistem që ndez automatikisht dritat.
“Nëse ka mjegull gjatë ditës, vetura e kupton se nuk ka nevojë të ndezë fenerët e zhytur, sepse dritat e ditës janë të ndezura, kryesisht ato të përparme”, thotë Okanoviq.
Çfarë këshillohet
Ai këshillon drejtuesit e mjeteve që nëse futen në mjegull, të ndezin fenerët e zhytur dhe dritat e pasme të mjegullës, dhe nëse mjegulla është jashtëzakonisht e trashë, të ndezin të katër pulsuesit.
“Nëse mjegulla është aq e keqe sa nuk mund ta shihni rrugën, përpiquni të gjeni një vend të sigurt për të fikur trafikun”, thotë Okanoviq.
Ai shton se shoferët duhet të aktivizojnë edhe Google Map ose navigacion tjetër, dhe më pas do të shohin nëse ka bllokim trafiku, ngjyra e itinerarit ka ndryshuar në atë aplikacion.
“Një këshillë shumë e rëndësishme është që nëse hasni diçka që ndodh para jush në autostradë dhe jeni të detyruar të ndaloni, ndizni të katër pulsuesit dhe lini mjetin në mënyrë të sigurtë sa më shpejt që të jetë e mundur për të shmangur goditjen nga një automjet tjetër. në mjegull. Largohuni që në gusht të autostradës”, thekson Okanoviq.
Ai rekomandon që shoferët të hapin dritaren nëse ka mjegull, në mënyrë që të dëgjojnë nëse diçka po ndodh në komunikacion, sepse edhe në situata të tilla zëri transmetohet më mirë.