Ja si mundë të gabojnë shofetrët për të kursyer karburantin
Shumë shoferë e gjejnë veten në një situatë ku pyesin veten: “Nëse kam blerë tashmë një makinë me një sistem start-stop, pse nuk funksionon fare në shumë situata?”
Pse ky sistem në shumë situata nuk funksionon fare, shpjegon faqen e internetit Makina të përdorura.
Nëse dëshironi një makinë edhe më të re, pothuajse me siguri do të merrni një automjet me një sistem start-stop. Mirë, cili është problemi? Sistemi start-stop kursen karburant.
Por më pas shumë shoferë e gjejnë veten në një situatë ku pyesin veten:
“Nëse kam blerë tashmë një makinë me atë sistem, pse nuk funksionon fare në shumë situata? Dhe sa karburant më kursen në të vërtetë? Dhe duke qenë se makina ka një sistem start-stop, më duhet të blej një bateri dukshëm më të shtrenjtë dhe të kujdesem për pjesë të tjera të ndryshme të atij sistemi.”
Sa karburant kursen në të vërtetë sistemi start-stop?
Një numër i revistave të automobilave bënë teste. Kursimet mesatare në bazë të rezultateve të tyre janë nga 4% në 8%.
Këto rezultate duhet të merren me një kokërr kripë. Në pjesën më të madhe, ata vozitën ekskluzivisht nëpër qytet, në turma, dhe ka edhe faktorë të tjerë.
Le të themi se kompjuteri i udhëtimit nuk është shumë i besueshëm kur bëhet fjalë për të treguar konsumin.
Pse sistemi start-stop refuzon të fikë motorin në semafor?
Funksionimi i sistemit start-stop varet nga shumë faktorë. Ai merr informacion nga sensorë të shumtë dhe sisteme të tjera.
Për shembull, nga sensori që i tregon se transmetimi është në neutral, nga sensori i shpejtësisë, numri i rrotullimeve, temperatura e motorit, kabina dhe temperatura e jashtme…
Ai gjithashtu merr informacion nga sensorët që monitorojnë vetë baterinë. Bazuar në të gjitha informacionet e marra, kompjuteri do të vendosë se kur do të fik motorin.
Për shembull, nuk do të fiket nëse sapo keni nisur dhe motori nuk ka arritur ende temperaturën e funksionimit. Gjithashtu nuk do ta fiket nëse motori nxehet shumë, p.sh. kur vozitni në trafik të rënduar, prandaj është e nevojshme që ventilatori ose tifozët e radiatorit të funksionojnë vazhdimisht.
Nëse keni shumë konsumatorë në makinë të ndezur në të njëjtën kohë, sistemi mund të vendosë të mos fikë motorin në mënyrë që të mos mbingarkojë baterinë.
Nëse temperatura e jashtme është shumë e ulët ose shumë e lartë, sistemi start-stop mund të çaktivizohet gjithashtu.
Ka edhe arsye të tjera:
a) Rripi i sigurimit nuk është i lidhur
b) Temperatura e caktuar në kabinë (në kondicioner) nuk është arritur
c) Kapuç i hapur
d) derën e hapur
e) Një makinë në një shpat të mprehtë përpjetë/teposhtë
f) Sistemi i asistencës për parkim të përfshirë
Përveç kësaj, motori nuk fiket në të njëjtën kohë në të gjitha modelet. Në disa, sistemi mund të fikë motorin edhe para se makina të ndalojë plotësisht, p.sh. kur ndizet drita e kuqe, ju e vendosni transmetimin jashtë marshit dhe ngadalë kaloni dhjetë metra në pikën e ndalimit.
Pse motori fillon ndonjëherë edhe pse unë jam ende në këmbë?
Kushtet, situatat dhe veprimet e ndryshme të vetë shoferit mund të shkaktojnë ndezjen e motorit edhe pse makina është ende e palëvizshme.
Ketu jane disa shembuj:
a) Lëvizët timonin (për disa mjafton një lëvizje minimale)
b) Temperatura në kabinë është rritur/rën, prandaj është e nevojshme të (rriten) ftohja/ngrohja
c) Bateria është shkarkuar në kufirin në të cilin duhet të fillojë të karikohet (kjo ndodh veçanërisht nëse keni shumë konsumatorë të lidhur në të njëjtën kohë)
d) Keni hequr këmbën nga frena
e) Jeni në një zbritje të lehtë, keni ngritur këmbën nga frena dhe makina ka lëvizur pak përpara
Lexoni manualin për makinën tuaj
Jo çdo sistem start-stop është i njëjtë, kështu që përvoja e shoferit mund të ndryshojë në mënyrë drastike, veçanërisht nëse bateria është tashmë në fund të jetës së saj dhe nuk duhet të harrojmë kushtet e ndryshme të drejtimit.
Nëse tashmë keni një makinë me këtë sistem ose po planifikoni të blini një të tillë, sigurohuni që të lexoni manualin e përdorimit.
Njihuni me mënyrën se si funksionon sistemi start-stop. Në këtë mënyrë do të dini se çfarë të prisni në situata të ndryshme.