Fëmijët dhe rezultatet e studimit të TikTok – ut
Hulumtimet sugjerojnë se algoritmi i këtij aplikacioni promovon përmbajtjen e vetëdëmtimit dhe çrregullimeve të të ngrënit brenda disa minutave nga interesimi dhe përdorimi i aplikacionit.
Algoritmi i rekomandimeve të TikTok detyron dhe i shtyn adoleshentët të përmbahen për vetëdëmtimin dhe çrregullimet e të ngrënit brenda disa minutave pasi ata tregojnë interes për temat, sugjeron hulumtimi.
Qendra për Luftimin e Urrejtjes Dixhitale (CCDH) ka zbuluar se faqja e ndarjes së videove promovon përmbajtje që përfshin dieta të rrezikshme kufizuese, përmbajtje vetëdëmtuese dhe përmbajtje që romantizon vetëvrasjen për përdoruesit që tregojnë një afinitet për materialin, edhe nëse janë të regjistruar si nën 18 vjeç.
Për kërkimin e tij, grupi i fushatës hapi llogari në SHBA, MB, Kanada dhe Australi dhe u regjistrua si 13 vjeç, mosha minimale për t’u bashkuar me shërbimin. Ata krijuan llogari “standarde” dhe “të cenueshme”, me termin “i dobët” në emrin e tyre të përdoruesit për llogarinë “të cenueshme”, për të cilën CCDH tha se pasqyronte kërkime që tregonin se përdoruesit e mediave sociale që kërkojnë përmbajtje në lidhje me çrregullimet e të ngrënit ata shpesh zgjedhin emra përdoruesish që përmbajnë gjuha e lidhur.
Llogaritë “pushuan shpejt” në video në lidhje me imazhin e trupit, çrregullimet e të ngrënit dhe shëndetin mendor, dhe gjithashtu i pëlqyen ato. E gjithë kjo ndodhi 30 minuta pasi llogaritë u hapën dhe filluan kërkimin dhe shikimin e përmbajtjes, në një përpjekje për të kapur efektivitetin e algoritmit TikTok që rekomandon përmbajtjen për përdoruesit.
“Rezultatet janë një makth për çdo prind”
Në profilin “standard”, përmbajtja e vetëvrasjes u pasua brenda gati tre minutave dhe materiali për çrregullimin e të ngrënit pas tetë minutash.
– Rezultatet janë makthi i çdo prindi, tha Imran Ahmed, drejtor ekzekutiv i CCDH.
– Përmbajtja e tregtuar për të rinjtë bombardohet me përmbajtje të dëmshme, shqetësuese që mund të ketë një ndikim të rëndësishëm kumulativ në të kuptuarit e tyre për botën përreth tyre, si dhe në shëndetin e tyre fizik dhe mendor.
Grupi tha se shumica e videove të shëndetit mendor të paraqitura në llogaritë e tij standarde përmes ofertës së përmbajtjes “Për ty” – mënyra kryesore se si përdoruesit e TikTok kërkojnë përmbajtje – përbëhen nga përdoruesit që ndajnë ankthet dhe pasiguritë e tyre.
Përmbajtja në lidhje me “imazhin e trupit” ishte më e dëmshme, tha raporti, dhe llogaritë e regjistruara për 13-vjeçarët shfaqnin video që reklamonin pije për dobësim dhe kirurgji “të barkut”.
Një animacion që u shfaq në llogarinë standarde mbante një videoklip ku thuhej “Isha i uritur për shkak të teje” dhe kishte më shumë se 100,000 pëlqime. Raporti thoshte se llogaritë shfaqnin video të vetëdëmtimit ose çrregullimeve të të ngrënit çdo 206 sekonda.
Llogaritë “të cenueshme” u rritën tre herë
Studiuesit zbuluan se videot në lidhje me imazhin e trupit, shëndetin mendor dhe çrregullimet e të ngrënit u shikuan tre herë më shumë në llogarinë “të cenueshme” sesa në llogaritë standarde.
Llogaritë e cenueshme morën 12 herë më shumë referime për vetëdëmtim dhe video të lidhura me vetëvrasjen sesa llogaritë standarde, thuhet në raport.
Përmbajtja e rekomanduar ishte më ekstreme për llogaritë e cenueshme, duke përfshirë metodat e vetëdëmtimit dhe të rinjtë që diskutonin planet për të vrarë veten. CCDH tha se një video e shëndetit mendor ose “imazhi i trupit” shfaqej çdo 27 sekonda, megjithëse përmbajtja dominohej nga videot e shëndetit mendor, të cilat CCDH i përcaktoi si video rreth ankthit, pasigurisë dhe kushteve të shëndetit mendor, duke përjashtuar çrregullimet e të ngrënit, vetëdëmtimin. dhe vetëvrasje.
TikTok mohon rezultatet e hulumtimit
Grupi tha se hulumtimi i tij nuk bëri dallim midis përmbajtjes me një qëllim pozitiv – siç është përmbajtja që zbulon rimëkëmbjen – ose përmbajtjes negative. Një zëdhënës i TikTok, i cili është në pronësi të firmës kineze BiteDance dhe ka më shumë se 1 miliard përdorues në mbarë botën, tha se studimi CCDH nuk pasqyron përvojën ose zakonet e shikimit të përdoruesve aktualë të aplikacionit.
“Ne konsultohemi rregullisht me profesionistët e shëndetësisë, adresojmë shkeljet e politikave tona dhe sigurojmë akses në burime mbështetëse për të gjithë ata që kanë nevojë, thanë ata.
– Ne e pranojmë se përmbajtja që u tregojmë përdoruesve është unike për çdo individ dhe ne mbetemi të fokusuar në nxitjen e një hapësire të sigurt dhe mikpritëse për të gjithë, duke përfshirë njerëzit që zgjedhin të ndajnë udhëtimet e tyre të rikuperimit ose të edukojnë të tjerët rreth këtyre temave të rëndësishme.
Udhëzimet e TikTok ndalojnë përmbajtjet që promovojnë sjellje që mund të çojnë në vetëvrasje dhe vetëdëmtim, si dhe materiale që promovojnë sjellje të pashëndetshme ose zakone të të ngrënit. Ligji britanik për sigurinë në internet propozon që të kërkohet që rrjetet sociale të ndërmarrin veprime kundër të ashtuquajturave përmbajtje “ligjore, por të dëmshme” të shfaqura për fëmijët.