Çfarë gabimi duhet të bëni në komunikacion që t’ju konfiskohet makina
Amendamentet e propozuara në Ligjin për Sigurinë në Komunikacion përfshijnë gjithashtu një listë të shkeljeve që do të bëjnë që shoferët të humbasin përkohësisht automjetet e tyre.
Vozitja nën ndikimin e alkoolit me më shumë se 1.2 promijë në gjak, refuzimi i testit të frymëmarrjes, drejtimi pa patentë shoferi ose gjatë ndalimit të drejtimit – këto janë vetëm disa nga lista e 18 shkeljeve të qarkullimit rrugor për të cilat automjeti do të konfiskohet. , sipas ndryshimeve të propozuara në ligjin për sigurinë në qarkullimin rrugor.
Siç parashikohet në draftin e këtyre ndryshimeve, të cilat duhet të kalojnë në Qeveri dhe t’u paraqiten deputetëve në muajin mars, automjeti do t’u konfiskohet vetëm atyre drejtuesve që tashmë janë të dënuar ligjërisht për njërën nga këto vepra nga lista e mëparshme. dy vjet, dhe atë deri në përfundimin e procedurës së kundërvajtjes përfundimtare, pavarësisht nëse shoferi është pronar i mjetit apo jo.
“Ne mund ta quajmë këtë listë një listë të zezë të shkeljeve sepse i referohet sjelljeve më të rrezikshme në trafik”, tha për Novosti-n Damir Okanović, president i Komitetit për Siguri në Trafik.
“Fjala është për konfiskim të përkohshëm të automjetit deri në përfundimin e procedurës dhe gjykata sipas rregulloreve ekzistuese ka mundësi që automjetin ta konfiskojë përgjithmonë gjatë procedurës, këto ndryshime janë urgjente dhe paralelisht me to. , është duke u punuar në Ligjin e ri për siguri në komunikacion, i cili duhet të përfundojë deri në Vitin e Ri dhe sipas të cilit gjykata në situata të caktuara nuk do të kishte mundësi, por obligim për konfiskimin e automjetit”.
A është një masë antikushtetuese?
I pyetur nëse kjo masë drakoniane është në përputhje me Kushtetutën, Okanoviq u përgjigj se nuk është drakoniane, duke pasur parasysh peshën e veprës penale dhe se është në përputhje me Kushtetutën.
Gjegjësisht, Ligji për Transportin Publik tashmë parasheh konfiskimin e përhershëm të automjeteve nga taksiistët që punojnë “në mënyrë të kundërligjshme”, pra në mënyrë të paligjshme. Ajo rregullore u miratua në vitin 2006, dhe gjashtë vjet më vonë Gjykata Kushtetuese e Serbisë vendosi se ajo nuk ishte antikushtetuese.
“Shpresoj që askujt të mos i konfiskohet vetura dhe të gjithë të sillen në përputhje me rregulloret”, shton Okanoviq.
“Shteti nuk kujdeset për marrjen e makinave, ka nevojë për mbrojtjen e jetëve të njerëzve, jo të makinave. Studimi i fundit tregon se një jetë e humbur në trafik kushton të paktën një milion euro, kur mblidhen gjithçka: kostot e proceseve gjyqësore, sigurimet, pasojat për familjen, paratë e investuara për edukimin e atij personi…”
Okanoviq gjithashtu thekson se një numër i madh i viktimave vdiqën pikërisht për shkak të drejtimit të mjetit në gjendje të dehur dhe shpejtësisë.
Nuk është shumë e rrallë të vozitësh pa patentë, si dhe të ngasësh gjatë kohës që të ndalohet drejtimi i një automjeti ose të heqësh patentën për shkak të pikëve të grumbulluara të dënimit:
“Nuk mund t’i vendosësh pikë dënimi dikujt që nuk e ka kaluar testin e drejtimit, apo t’i heqësh patentën, por vetëm të gjobitësh apo mundësisht të vendosësh dënimin me burgim prej dy muajsh, pra del se është në pozitë më të favorshme se shoferët e rregullt. Prandaj konfiskimi i mjetit është masa e duhur për të kthyerit në këtë punë”.
Kurse Verica Mijoviq nga Agjencia për Siguri në Komunikacion, e cila po ashtu merr pjesë në punën për ndryshimin e Ligjit, e vlerëson pozitivisht masën e konfiskimit të përkohshëm të automjeteve:
“Përkohësisht do t’i konfiskohen automjetet autorit të një kundërvajtjeje të rëndë në fushën e sigurisë në komunikacionin rrugor, i cili është dënuar për kundërvajtje të rënda në këtë fushë në dy vitet e fundit. Këto kundërvajtje të rënda përfshijnë drejtimin e automjeteve pa patentë shofer, drejtimin me dhunë dhe të ngjashme.”
Ngasja e dhunshme, siç shpjegon ai, është kur një shofer kalon dy ose më shumë herë në semafor të kuq, nëse nuk kanë kaluar 10 minuta ndërmjet dy kalimeve të njëpasnjëshme, kur ai parakalon një kolonë në një vijë gjatësore të pandërprerë ose tejkalon shpejtësinë e lejuar. në një zonë banimi 90 km/h më shumë se ajo e lejuar dhe jashtë vendbanimit me 100 km/h.
Ka edhe drejtimin e një automjeti në gjendje të dehur plotësisht.
“Ne besojmë se me këtë masë do të ndikojmë në ndryshimin e sjelljes së drejtuesve të pakujdesshëm dhe do të zvogëlojmë numrin e të ashtuquajturve të kthyer, gjegjësisht të atyre që përsërisin shkelje të rënda rrugore. Përmes punës me vozitës të pakujdesshëm, prej të cilëve më shumë se 11.500 në 10 vitet e fundit, ne besojmë se konfiskimi i përkohshëm i automjeteve do të përfundojë procedurat gjyqësore do të ndikojë në ndryshimin e vetëdijes dhe sjelljes”, thotë Mijoviq.
Të dhënat zyrtare të MPB-së për vitin e kaluar tregojnë se një e treta e të gjitha viktimave në trafikun rrugor janë shkaktuar nga shpejtësia e papërshtatshme, dhe një në shtatë janë shkaktuar nga ngasja në gjendje të dehur.
Në një vit, gjithsej 554 njerëz vdiqën dhe më shumë se 16,000 u plagosën, nga të cilët 3,365 ishin të rëndë. Kanë ndodhur gjithsej 33.225 aksidente trafiku.
Ka vozitur pa patentë për 45 vjet
Përsa i përket drejtimit të automjetit pa kategori të kaluar, vitin e kaluar vëmendjen e publikut e tërhoqi rasti i këngëtarit Darko Laziq, i cili drejtonte nëntë vite pa patentë.
Indikativ është edhe rasti i Ž nga Novi Sadi. Lj., i cili deri në vitin 2019 u kap pesë herë duke drejtuar pa leje pasi nuk e kishte. Deri atëherë ndaj tij ishin bërë 14 kallëzime për vepra të ndryshme.
Mirëpo, rekordmen absolut është farë Sllobodani nga Dragaçeva, i cili për 45 vjet ka vozitur pa “letra”, si veturë private ashtu edhe zyrtare!
Më poshtë mund të mësoni se për cilat shkelje do t’ju konfiskohet përkohësisht automjeti nëse miratohen ndryshimet dhe plotësimet e propozuara në ligj:
1. Drejtimi i mjetit nën ndikimin e alkoolit me më shumë se 1.2 promijë
2. Refuzimi i një analize të alkoholizuesit ose të opiateve
3. Tejkalimi i shpejtësisë me më shumë se 100 km/h jashtë vendbanimit
4. Tejkalimi i shpejtësisë me më shumë se 90 km/h në vendbanim
5. Tejkalimi i shpejtësisë me më shumë se 60 km/h në zonën e shkollës ose zonën “30”.
6. Tejkalimi i shpejtësisë me më shumë se 50 km/h në zonën e trafikut të ngadaltë
7. Transportimi i një fëmije nën moshën 12 vjeç në sediljen e shoferit
8. Transportimi i një fëmije nën moshën 12 vjeç në një vend që nuk është i destinuar për t’u ulur (bagazh, panel instrumentesh, raft i pasëm, pjesë të jashtme të mjetit etj.)
9. Kalimi i të paktën 2 dritave të kuqe në semafor në më pak se 10 minuta
10. Parakalimi i një kolone mjetesh përgjatë një linje të vazhdueshme (të fortë).
11. Drejtimi i mjetit pa një kategori drejtimi të kaluar
12. Drejtimi i automjetit gjatë ndalimit të drejtimit
13. Drejtimi i mjetit pas heqjes së patentës së drejtimit për shkak të pikëve të grumbulluara të dënimit
14. Drejtimi i automjetit gjatë përjashtimit të përkohshëm nga trafiku
15. Ngasja gjatë natës në një rrugë të pandriçuar pa drita në automjet
16. Parakalimi ose kalimi i një mjeti që është duke ndaluar ose ka ndaluar për të lënë këmbësorët të kalojnë në një vendkalim këmbësorësh
17. Parakalimi i kolonës nën përcjellje
18. Mos lejimi i kalimit të mjeteve të shoqëruara
* Vërejtje: Automjeti do të konfiskohet deri në përfundimin ligjor të procedurës së kundërvajtjes, nëse shoferi është dënuar ligjërisht për njërën nga këto kundërvajtje në dy vitet e mëparshme, pavarësisht nëse shoferi është pronar i mjetit apo jo.