Këshilla për vozitje në dëborë: Si të shkoni në mënyrë të sigurt nga A në B
Për të filluar, së pari pastroni borën që është grumbulluar në makinën tuaj.
Shumica e shoferëve nuk janë shumë të kënaqur kur duhet të vozisin në dëborë, sepse reshjet e borës përveç se zvogëlojnë dukshmërinë, krijojnë edhe një shtresë të rrëshqitshme në rrugë, për shkak të së cilës edhe gabimi më i vogël mund të çojë në përplasje.
Po kështu për temperaturat nën zero duhet të shqetësoheni për akullin që krijohet në rrugë në dimër dhe as mjegulla e dendur nuk është në favorin tonë.
Në kushte të tilla, drejtuesit e mjeteve habiten dhe nganjëherë shtypin pedalin e frenave shumë agresivisht, gjë që shkakton bllokimin e rrotave dhe rrëshqitjen e automjetit, e shpeshherë as ABS nuk ju ndihmon.
Prandaj, zvogëloni shpejtësinë, vendosni transmisionin në një “marsh” më të ulët dhe ndaloni automjetin me një prekje të lehtë të frenave. Kjo do të parandalojë që rrotat të bllokojnë dhe të aktivizojnë sistemin ABS.
Kthimi i papritur i timonit mund të jetë gjithashtu i rrezikshëm sepse rrotat nuk e kapin tokën, si dhe në kushte normale drejtimi, kështu që rrotullimi i papritur i timonit mund të krijojë një efekt negativ të barabartë me frenimin e papritur.
Gjithashtu, ulni presionin në pedalin e gazit, sepse përveç konsumit më të madh, rrëshqitja e rrotave nuk do t’ju bëjë asgjë.
Lëshojeni ngadalë tufën dhe lëreni automjetin të lëvizë ngadalë, më pas aplikoni mbytjen e moderuar dhe ndërroni marshin me lëvizje të qetë. Gjithmonë jini jashtëzakonisht të përqendruar tek vetja, por edhe tek përdoruesit e tjerë të rrugës.
Mbani një distancë sigurie më të madhe nga sa mendoni se është e mjaftueshme – për shembull, nëse e mbani distancën në rreth 20 metra për kushte ideale, atëherë në dëborë dhe akull rriteni atë në të paktën 50 metra.
Pothuajse të njëjtat rregulla zbatohen në kodër si për ngasjen në një sipërfaqe të thatë. Pasi të keni ndalur automjetin, tërhiqni frenën e dorës dhe lëvizni përsëri në mënyrën e mëposhtme – mbajeni timonin me dorën e majtë dhe lëshoni butësisht frenën e dorës me të djathtën.
Lëshoni gradualisht tufën dhe përshpejtoni, dhe pasi automjeti të lëvizë në drejtimin e dëshiruar, lëshoni plotësisht frenat e dorës dhe vazhdoni të përshpejtoni ngadalë.
Ky rregull nuk vlen për makinat me frena dore elektronike. Do të lëshohet automatikisht pasi sistemi të njohë që automjeti ka lëvizur përpara.