Lajme

Produkti i shpallur “mashtrimi më i madh”.

Margarina “Rama” e shitur në tregun gjerman u shpall paketimi më mashtrues i vitit (gjermanisht “Mogelpackung des Jahres”).

Titulli famëkeq i është dhënë margarinës të hënën nga Qendra e Konsumatorit nga Hamburgu.

Produkti Upfield është shitur që nga viti i kaluar në një paketë prej 400 gramësh në vend të 500 gramëve, me të njëjtin çmim në një kuti me të njëjtën madhësi.

Çmimi i produktit është rritur me 25 për qind, thonë avokatët e konsumatorit të cilët kërkojnë nga ligjvënësit mbrojtje më të mirë të konsumatorëve ndaj rritjeve të tilla të fshehura të çmimeve, raportojnë mediat gjermane.

Çdo vit, qendrat e konsumatorit votojnë për “paketimin e rremë” më të keq të vitit dhe kështu përballen me mashtrimet e korporatave të mëdha.

Në janar, konsumatorët votuan në internet për një nga pesë kandidatët për titullin famëkeq.

Nuk ka më ankesa

“Upfield ka shkuar shumë larg dhe Rama më shumë se të tjerët e meriton votën për ‘paketime false të vitit’”, thonë nga Qendra e Këshillimit të Konsumatorit në Hamburg.

“Nëse përmbajtja zvogëlohet, por paketimi jo, konsumatorët kanë pak shanse ta vërejnë trukun me një sasi më të vogël”, shtojnë ata.

Meqenëse margarina është një ushqim që blihet shpesh dhe pothuajse gjithmonë ofrohet në enë 500 gramësh, procedura është veçanërisht e guximshme.

Qendra e Këshillimit të Konsumatorit nuk ka marrë kurrë kaq shumë ankesa për një produkt më parë.

Pas Ramës vjen Leerdammer

Në vend të dytë pas Ramës është djathi i prerë në feta “Leerdammer”, përmbajtja e të cilit ka rënë nga 160 në 140 gram, megjithëse premtohet “përgjithmonë edhe një fetë djathë në paketë”.

Patate të skuqura Calgon, Haribo dhe Pringles janë gjithashtu në listën e palavdishme.

Këtu është lista:

Vendi i dytë: Djathi “Leerdammer” nga Lactalis: Djathi jo vetëm u rrit në çmim, por përmbajtja u ul nga 160 gram në 140 gram. Konsumatorët paguajnë deri në 43 për qind më shumë për të njëjtin produkt.

Vendi i tretë: Zbutës uji i lavatriçes “Calgon” nga Reckit Benckiser: Klientët paguajnë 42 për qind më shumë.

Vendi i 4-të: Gummies nga Harib: Kompania vendos më pak karamele në çanta, që do të thotë se ju paguani deri në 14 për qind më shumë.

Vendi i 5-të: “Pringles” nga Kellogg’s: Patate të skuqura janë rritur me 25 për qind, dhe në paketim ka 15 gramë më pak se më parë.

Related Articles

Back to top button