A do të marrim një dritë të katërt në semaforë në të ardhmen?
Qëllimi është reduktimi i bllokimit të trafikut.
Në semaforë, e kuqja do të thotë ndalesë, dhe jeshile do të thotë ik. Inxhinierët e trafikut në Universitetin Shtetëror të Karolinës së Veriut tani po propozojnë një dritë të bardhë, e cila do të lejonte automjetet autonome të përmirësojnë qarkullimin e trafikut, duke i lënë gjithashtu drejtuesit të dinë se çfarë po ndodh.
Në simulimet kompjuterike, qasja e re përmirëson ndjeshëm kohën e udhëtimit nëpër kryqëzime dhe redukton konsumin e karburantit. Dritat e kuqe ende do të nënkuptojnë ndalesë. Dritat jeshile do të nënkuptojnë ende se jeni duke vozitur, dhe dritat e bardha do t’u “thonë” shoferëve njerëz që thjesht të ndjekin makinën autonome përpara.
Koncepti i dritës së bardhë bazohet në faktin se është e mundur që automjetet autonome të komunikojnë me valë me njëra-tjetrën dhe me kompjuterin që kontrollon sinjalet e trafikut. Kur mjaft automjete autonome i afrohen kryqëzimit, do të aktivizohej një dritë e bardhë.
Në këtë skenar, semafori do të funksiononte normalisht kur përqindja e makinave vetë-drejtuese në kryqëzim është e ulët, por kur ky numër rritet, një dritë e bardhë sinjalizon drejtuesit (njerëzit) në linjë që automjetet autonome kanë marrë përsipër sistemin dhe janë thjesht duke ndjekur makinën përpara.
Autorët e kësaj ideje thonë se drita nuk duhet të jetë e bardhë dhe mund të jetë çdo ngjyrë (e cila nuk përdoret tashmë në semaforët ekzistues).
Shkencëtarët e testuan këtë sistem duke përdorur simulatorët e trafikut. Kur kemi të bëjmë me një kryqëzim të “fazës së bardhë”, bllokimi u reduktua me 3 përqind kur kishte vetëm 10 përqind automjete autonome, por ky numër u hodh në 10.7 përqind kur kishte 30 përqind automjete autonome.
Autorët e studimit argumentojnë se disa programe pilot afatshkurtra të dritës së bardhë mund të fillojnë në mjedise të kontrolluara, të tilla si portet, ku automjetet tregtare, të cilat kanë më shumë gjasa të jenë autonome, mund të udhëtojnë shpejt dhe me efikasitet.