Lajme

Drejtuesit e ndërgjegjshëm nuk do të gjobiten nga policia në disa raste

Lajmi do të gëzojë shumë shoferë.

Në një bisedë me kolonelin e policisë Slaviša Lakićević, shef i administratës së policisë rrugore, ka disa ndryshimet e propozuara në Ligjin për Sigurinë e Trafikut Rrugor, i cili do të rregullojë përdorimin e e-skuterëve për herë të parë në Serbi.

Gazetat nuk presin vetëm shoferë në kategorinë e mikromobilitetit.

“Përveç rregullimit të mikromobilitetit, me ndryshimet e propozuara në ligj, parandalimi edhe një herë bëhet pjesë e kompetencës së MPB-së, si subjekt shumë i rëndësishëm i sigurisë në komunikacion. Pavarësisht përpjekjeve të mëdha në kontrollin e trafikut dhe numrit të madh Për shkeljet e zbuluara, jemi dëshmitarë se vetëm masat represive nuk mund të jenë të mjaftueshme dhe nuk japin efekte afatgjata, prandaj ne kemi dashur të kontribuojmë në përmirësimin e sigurisë në komunikacion dhe aktivitetet parandaluese”, shpjegon kolonel Lakiçeviq.

Ai tregon se policia rrugore bën përpjekje maksimale në kontrollin e trafikut.

“Vitin e kaluar janë bërë 1.350.000 kundërvajtje në komunikacion, që është numri më i madh i shkeljeve të konstatuara që nga miratimi i ligjit aktual për sigurinë në komunikacionin rrugor, por, për fat të keq, kjo nuk mjafton për të parandaluar aksidentet më të rënda në komunikacion”, thekson ai dhe shton. :

“Numri i shkeljeve më të rënda të konstatuara (shpejtimi i shpejtësisë, drejtimi nën ndikimin e alkoolit, drejtimi nën ndikimin e substancave psikoaktive, drejtimi i automjetit me dhunë, parakalimet e paligjshme, mospërdorimi i rripit të sigurimit…) ka qenë në rritje, por pavarësisht Kjo, kemi pasur 30 vdekje më shumë në krahasim me 2021-shin”.

Falja e kundërvajtjeve nëse jeni shofer i ndërgjegjshëm
Një tjetër risi meriton vëmendje të veçantë.

“Zyrtari i autorizuar në kontrollin e drejtpërdrejtë të trafikut mund t’i paralajmërojë pjesëmarrësit në komunikacion, gjegjësisht të braktisë përpunimin e shkeljeve të caktuara për të cilat është paraparë gjobë në masën fikse, nëse personi që e ka kryer një shkelje të tillë nuk është regjistruar si kryerës. të shkeljes së sigurisë në dy vitet e mëparshme të trafikut në rrugë. Sa më sipër do t’i referohet shkeljeve të lehta, të cilat nuk rrezikojnë drejtpërdrejt sigurinë në komunikacion.”

Related Articles

Back to top button