Ja sa do të iu kushtojë regjistrimi i veturës tani
Jo vetëm që regjistrimi i veturës u rrit nga 700 në 3000 dinarë nga 1 janari i këtij viti, në varësi të vitit të automjetit, fuqisë së motorit dhe kapacitetit kub, sepse policat e sigurimit u rritën mesatarisht me 14 për qind, por filluan edhe disa kontrolle teknike. Ngasësit i ngarkojnë shtesë dhe deri në 3000 dinarë për përgatitjen dhe plotësimin e dokumentacionit për regjistrimin e automjeteve dhe e kanë quajtur tarifë administrative për t’i rritur të ardhurat!
Këtë e pohon Darko Nikoliq, kryetar i Shoqatës së Inspektimeve Teknike dhe Shitësve të Sigurimeve të Detyrueshme të Autopërgjegjësisë, i cili thotë se inspektimet teknike në Serbi tani po përballen me probleme të mëdha.
Kodet e aksesit
-Komisioni i policës së sigurimit deri para pesë vitesh ishte 15 deri në 20 për qind, që ishte minimumi për të paguar një punonjës. Ai komision u reduktua në pesë për qind dhe nga kjo është e pamundur të paguhen punonjësit dhe hapësirat për zyra. Gjithashtu, problemet që hasin inspektimet teknike dhe shitësit e policave të sigurimit të detyrueshëm të autopërgjegjësisë shkaktohen nga mbylljet e shpeshta të kodeve të aksesit sipas të cilave operojnë shitësit e policave, të lidhur me një sistem të vetëm për shitjen e policave të sigurimit të automjeteve.
Ndodh shumë shpesh që të mos kenë qasje në sistemin e policave të shitjes, gjë që nënkupton edhe probleme me shfrytëzuesit e fundit të shërbimeve, përkatësisht konsumatorët, sepse ata janë të mashtruar.
Ai shton gjithashtu se në periudhën e kaluar shpeshherë ka ndodhur që drejtuesit e mjeteve t’i sjellin veturat për kontroll teknik dhe nuk kanë mundur të kryejnë gjithçka në të njëjtën ditë ose në të njëjtin vend për shkak të pamundësisë për t’u lëshuar një polic sipas dëshirës së tyre.
– Në disa situata, për shembull, kur ata përfaqësojnë vetëm një kompani sigurimesh, politika nuk mund të plotësohet fare. Kjo sjellje paraqet shkelje të lirisë së tregut dhe është në kundërshtim me rregulloret pozitive për mbrojtjen e konkurrencës, për mendimin tonë.
Kjo është arsyeja pse disa kontrolle teknike anulohen sepse nuk ia vlen ta bëjnë këtë, ndërsa ndodh që disa të ngarkojnë shpenzime administrative shtesë prej 2000 deri në 3000 dinarë, gjë që sigurisht nuk duhet ta bëjnë, por nuk kanë zgjidhje tjetër. Këto kosto përfshijnë përgatitjen dhe plotësimin e dokumentacionit për regjistrimin e automjeteve. Edhe pse ky fenomen ende nuk është i zakonshëm, fakti është se disa i drejtohen atij, veçanërisht në komunitetet më të vogla.
Makina te perdorura nga SHBA
Nikoliq iu referua edhe lajmeve për kontrollimin teknik dhe modifikimin e veturave të përdorura të importuara, të cilat janë paraparë me Projektligjin për siguri në komunikacion. Domethënë, nëse drafti miratohet, një nga risitë është se do të njihen modifikime në automjetet që importohen si të përdorura, pra të përdorura.
Për pozicion dhe shërbim më të mirë
Shoqata e inspektimeve teknike dhe shitësve të sigurimit të detyrueshëm të autopërgjegjësisë është themeluar në gusht të vitit të kaluar në Beograd me qëllim të përmirësimit të pozitës së këtij aktiviteti, duke ofruar shërbim më të mirë dhe më efikas për shfrytëzuesit e fundit – shoferët, njoftoi shoqata e lartpërmendur.
– Kjo do të zgjidhë problemin e shumë automjeteve që deri më tani nuk kanë mundur të marrin certifikatë nga Agjencia për Siguri në Komunikacion dhe si të tilla nuk kanë mundur të regjistrohen, të cilat janë kryesisht automjete të tregut amerikan, të cilat janë shumë më të lira, apo automjete me modifikime të ndryshme.