I keni vënë gomat verore ndërsa në prill bie dëborë?
Një skenar që është makthi i çdo shoferi – sapo ndodhi.
Bora në prill nuk është një fenomen aq i pazakontë, por më së shumti reduktohet në një fryrje afatshkurtër të borës dhe rrallë zgjat në rrugë. Megjithatë, këto ditë situata e motit është krejtësisht ndryshe dhe më shumë si janar apo shkurt.
Kur merret parasysh moti i mirë dhe temperaturat e larta të dy muajve të fundit, si dhe fakti që më 1 prill ka përfunduar detyrimi ligjor për të pasur goma dimërore në makinë në rast bore, akull dhe reshje bore, është e qartë se. shumë prej nesh i kanë vënë tashmë gomat tona të verës.
Nëse jeni mes tyre, mëngjesi i sotëm do t’ju sjellë një dhimbje koke të rëndë, por edhe një dilemë – duhet të vozitni një makinë me goma verore apo jo?
Përgjigja më e thjeshtë do të ishte që nëse e keni atë luks, lëreni makinën tuaj në parking ose në garazh dhe mos rrezikoni për një ose dy ditë të nesërme, që sipas meteorologëve, moti i tillë do të zgjasë. .
Sigurisht që nuk dëshironi të rrezikoni veten dhe të tjerët duke vozitur në rrugë të rrëshqitshme me goma joadekuate, madje edhe aksidente të vogla nëse ju ndodhin mund ta komplikojnë jetën tuaj në mënyrë të panevojshme – do të humbni kohë dhe nerva të çmuar, pastaj shkoni në një vlerësimi i dëmit, pastaj tek një mekanik (teneqexhi), duke pritur pjesë këmbimi dhe kushedi çfarë tjetër.
Megjithatë, është e qartë se jo të gjithë kanë mundësinë të shmangin drejtimin e automjeteve këto ditë. Në rast se vërtet duhet të dilni në rrugë me goma verore, duhet të jeni jashtëzakonisht të kujdesshëm. Dhe jo vetëm për shkak të situatës suaj, por edhe për shkak të shoferëve të tjerë që gjithashtu do të lëvizin me goma verore.
Gjendja e rrugëve varet nga qyteti në qytet, nga skaji në skaj, por rrugët kryesore dhe të frekuentuara kryesisht do të pastrohen. Problemi është te rrugët më të vogla, ku për shkak të borës së kombinuar me temperaturën e ulët, trotuaret janë tejet të rrëshqitshme.
Nëse jeni duke shkuar në një udhëtim të gjatë jashtë qytetit, rreziku është edhe më i madh dhe në atë rast rekomandohet që patjetër të mos shkoni pa goma dimërore, e lëre më të vozitni në zonat kodrinore dhe malore. Nëse do t’i rimontoni ato ose do të gjeni një zgjidhje tjetër (makinë me qira), zgjedhja është e juaja.
Së fundi, edhe nëse keni goma dimërore ose për të gjitha stinët në makinë, tregohuni shumë të kujdesshëm gjatë vozitjes. Udhetim te mbare!
A jam unë në shkelje?
Përveç detyrimit për përdorimin e gomave të dimrit në periudhën nga 1 nëntori deri më 1 prill dhe vetëm nëse rrugët janë “të mbuluara me borë, akull dhe akull”, drejtuesit duhet ta bëjnë këtë patjetër në një mëngjes me borë të prillit, d.m.th. në një kohë që më shumë ligjërisht nuk janë të detyruar të kenë goma dimri në rrota, kujton Nportal.
Formalisht dhe ligjërisht, një shofer nuk mund të gjobitet për të pasur goma verore nëse ndalohet nga policia rrugore. Gomat e dimrit nuk janë të detyrueshme pas datës 1 prill, ndaj kjo nuk është shkelje.
Çfarë thonë ekspertët?
Profesioni rekomandon që nëse dimri zgjat dhe zgjat deri në prill, duhet t’i mbani gomat e dimrit edhe për pak kohë. Nëse i keni ndërruar tashmë, duhet t’i ktheni gomat e dimrit në automjetet tuaja në vullkanizues për aq kohë sa zgjasin kushtet dimërore të drejtimit.
Kostoja është, natyrisht, më e lartë, por rëndësia për sigurinë në montim është e pamatshme. Kjo rekomandohet veçanërisht për drejtuesit e mjeteve që lëvizin shpesh në rrugët malore, ku kushtet e dimrit do të vazhdojnë për një kohë shumë të gjatë.