Lajme

Kaloi 2095 km me një Opel me 66 litra naftë

Shumë njerëz mund të mos e dinë, por në botën e makinave ka ekspertë në të ashtuquajturën “hipermaling”, një teknikë e drejtimit për mënyrën më efikase të mundshme për të arritur një autonomi shumë më të madhe se ajo që zakonisht përshkruajnë prodhuesit.

Shembull: 2095 kilometra të kaluar me një rezervuar 66 litrash nafte.

Arkitekti i kësaj sipërmarrjeje vitin e kaluar ishte Felix Egolf, një emër i shquar kur flitet për këtë lloj rekordi dhe “arma” e tij për ta arritur atë është Opel Insignia 1.5D.

Rruga që ai përshkoi është më shumë se dy mijë kilometra e gjatë: ajo fillon në Rüsselsheim, shtëpia e Opel në Gjermani. Ideja ishte që për katër ditë të kalonim nëpër Hamburg, Berlin, Leipzig, Mynih dhe Mersburg dhe më në fund të ktheheshim në pikën e fillimit.

Në pikën e nisjes, rezervuari 66 litra mbushet deri në majë dhe qëllimi është që të mbulohet rruga vetëm me atë karburant. Sipas përllogaritjeve, që të mund të mbulonte udhëtimin, ishte e nevojshme që Insignia të arrinte një konsum real prej 3.5 l/100 km. Egolf beson se kjo është e mundur sepse ndikimi që ka shoferi në konsum është “më i madh nga sa mund ta imagjinojnë disa njerëz”.

“Çdo gram CO2 është i rëndësishëm. Por një variabël konsiderohet rrallë shoferi. Megjithatë, ajo ka një ndikim thelbësor në konsumin e karburantit të makinës, e kështu indirekt në mjedis”, thekson Egolf.

Ndalesa e parë është në 400 kilometra, dhe gjilpëra mezi lëviz: 3,6 l/100 km – falë faktit se pjesa më e madhe e udhëtimit është në autostradë dhe shpejtësia mesatare është 82,8 km/h. Në ditën e dytë, rekordet janë shumë të ngjashme, për 8 orë e 28 minuta ai përshkoi 700 kilometra të tjera, me një shpejtësi mesatare prej 84.8 km/h dhe një konsum prej 3.6 l/100 km.

Në një ditë të tretë të shënuar nga mjegull dhe bllokime të herëpashershme të trafikut, Egolf reflekton mbi ndikimin e madh të shpejtësisë në konsum, duke vënë në dukje se dikush që drejton 120 km/h mund të shpenzojë praktikisht dy herë më shumë se dikush që drejton 90 km/orë. Këshilli, për një udhëtim prej 360 kilometrash, i pari do ta bëjë për tre orë, dhe i dyti për katër, por i pari do të konsumojë 21.6 litra rrugës dhe i dyti vetëm 10.8, që është një ndryshim i dukshëm.

Në fund të ditës së tretë, mesatarja ishte 74.4 km/h dhe konsumi mbeti i pandryshuar në 3.6 litra. Gjilpëra në tank është në pikën e saj të fundit, por në fund Egolf në Insignia arrin në vijën e finishit në Rüsselsheim, ku e mbushi rezervuarin e tij katër ditë më parë. Nga perspektiva e këtij njeriu dhe kësaj vozitjeje me këtë motor, për një kohë të gjatë sa i përket kostove dhe diapazonit, nuk do të ketë asgjë më efikase përveç – dizelit.

Related Articles

Back to top button