Mbështetje nga 250 deri në 5000 euro në varësi të kategorisë
Mbështetje nga 250 deri në 5000 euro në varësi të kategorisë.
Shitja e makinave elektrike në botë u hodh me 55 për qind në një vit, Kina kryeson me 60 për qind, por gjithnjë e më shumë vende evropiane po hyjnë në garë në këtë treg. Serbia po inkurajon gjithashtu kalimin drejt automjeteve elektrike duke ofruar subvencione deri në 5,000 euro.
Mbështetja nga 250 deri në 5000 euro, në varësi të kategorisë së automjetit, vlen vetëm për automjetet që kanë një makinë ekskluzivisht elektrike, por edhe hibride, dhe kjo është absolutisht në përputhje me “politikën e gjelbër” për të cilën përpiqet e gjithë bota.
Serbia tani ofron subvencione për blerjen e motoçikletave, motoçikletave, triçikletave, katërçikletave, veturave, si dhe automjeteve për transport deri në nëntë persona, pra mallra deri në 3.5 tonë. Subvencionimi prej 250 euro është paraparë për blerjen e motoçikletave dhe triçikletave të lehta dhe 500 euro për motoçikleta, motoçikleta me ulëse anësore, triçikleta të rënda, katërçikleta të lehta dhe të rënda.
Blerja e automjeteve të pasagjerëve dhe mallrave do të subvencionohet duke paguar shumën prej 2500 deri në 5000 euro. Për subvencione mund të aplikojnë personat juridikë, sipërmarrësit dhe personat fizikë, me përjashtim të taksistëve që tashmë e kanë shfrytëzuar subvencionin për rinovimin e flotës së tyre. Blerja e subvencionuar e një automjeti kryhet duke paguar shumën në emër të pjesëmarrjes për qiranë financiare për blerjen e një automjeti të ri ose duke paguar një pjesë të çmimit të blerjes së një automjeti të ri.
Kërkesat deri në tetor Kërkesat për ndarjen e subvencioneve do të dorëzohen deri më 31 tetor dhe Ministria përkatëse do të ndajë subvencione sipas kërkesave të pranuara, të rregullta, deri në shumën totale të mjeteve në dispozicion. Motoçikleta dhe triçikleta Në kategorinë e parë janë biçikleta elektrike dhe triçikleta të lehta, për blerjen e tyre mund të merren 250 euro nga shteti. Thuhet se një motoçikletë elektrike është e lirë dhe mund të hipet me një çmim prej 0,35 dinarë për kilometër. Shpejtësia maksimale e tij nuk është më e madhe se 45 km/h, dhe fuqia e motorit është 4 kW, dhe kjo vlen edhe për një biçikletë me tri rrota elektrike. Një skuter elektrik (moped) duhet të regjistrohet çdo vit. Procedura është e njëjtë si për një motoçikletë klasike. Një i mirë mund të blihet për rreth 1500 deri në 2000 euro.Çmimi mund të shkojë shumë më i lartë nëse merr një model më “serioz” ose shton opsione të ndryshme si p.sh. bateri me kapacitet më të madh. Disa skuterë elektrikë kanë aftësinë për të hequr me lehtësi baterinë, kështu që ju mund të hiqni njërën dhe ta vendosni në karikim, dhe ta vendosni tjetrën dhe të vazhdoni të hipni. Kostoja e një baterie shtesë ose zëvendësuese varet nga shumë faktorë, prandaj kontrolloni përpara se të blini vetë skuterin. 500 euro për 5 kategori automjetesh Për kategoritë e automjeteve nga L3 deri në L7 mund të merren 500 euro nga shteti.
Këto janë modelet e mëposhtme:
L3 – motoçikletë – një mjet me dy rrota, shpejtësia maksimale e projektuar e të cilit i kalon 45 km/h
L4 – motoçikletë me sedilje anësore – një automjet me tre rrota shpejtësia e të cilit i kalon 45 km/h
L5 – triçikletë e rëndë – një automjet me tre rrota, shpejtësia e të cilit, pavarësisht nga mënyra e transmetimit, tejkalon 45 km/h
L6 – mjet motorik me katër rrota: pesha e të cilit nuk i kalon 350 kg, e cila nuk përfshin masën e baterive; shpejtësia maksimale nuk i kalon 45 km/h
L7 – katërçikleta e rëndë, pesha jo më e madhe se 400 kg, ose 550 kg për automjetet e ngarkesave, e cila nuk përfshin masën e baterive në rastin e automjeteve elektrike.
Për automjete pasagjerësh deri në 5000 euro
Kategoria e tretë, e cila i referohet automjeteve M1, gjegjësisht automjeteve të pasagjerëve me maksimum nëntë ulëse dhe kamionëve të lehtë me energji elektrike ekskluzivisht, do të ndahen rreth 5000 euro. Kategoria e katërt i referohet automjeteve të tipit M1 dhe N1 që drejtohen me lëvizje hibride me detyrimin që karikimi të mund të arrihet nga një burim i jashtëm i energjisë elektrike si dhe për automjetet elektrike me përbërje të integruar për zgjerimin e autonomisë së lëvizjes me Emetimet e CO2/km deri në 50 g/km – 3500 euro. Kategoria e pestë e automjeteve të tipit M1 dhe N1, d.m.th., automjetet me motor hibrid që, përveç motorit me djegie të brendshme, ka të paktën një motor elektrik dhe mund të lëvizë në mënyrë të pavarur për një periudhë të caktuar kohore pa aktivizuar motorin me djegie të brendshme. , ekskluzivisht në energji elektrike, ku prodhimi i energjisë elektrike për mbushjen e baterive brenda automjetit – 5000 euro. Vlerësimi është se problemi më i madh në Serbi, për shkak të të cilit këto vetura nuk përdoren shumë, është çmimi dhe me subvencione do të mund të zgjidhej sadopak ky problem. Për më tepër, problemi i infrastrukturës së rrjetit, si dhe disponueshmëria e karikuesve të shpejtë, nga të cilët, sipas disa të dhënave, janë 70 në dispozicion.