Rregullorja e re hyn në fuqi më 5 korrik, shumë makina nuk do të kalojnë kontrollin teknik
Çmimi i kontrollit teknik për veturat e pasagjerëve, i cili varion nga 3,070 deri në 6,020 dinarë, nuk është përcaktuar shumë kohë më parë dhe nuk presim që të ndryshojë në të ardhmen e afërt, tha anëtar i Komisionit të Grupit të Inspektimit Teknik në Oda Ekonomike Serbe (PKS).
Grupi aktualisht është duke punuar më së shumti në ndryshimin e rregulloreve, të cilat duhet të hyjnë në fuqi më 5 korrik dhe në praktikë, siç thotë ai, vështirë se janë të aplikueshme.
Automjetet e ngarkesave
Ai tha se bëhet fjalë për rregullore për kontroll teknik dhe rregullore për ndarjen e mjeteve motorike dhe rimorkiove, ndërsa problemet specifike kanë të bëjnë me ovalitetin e frenave, lidhjet për sistemet pneumatike të frenave dhe sistemet e gazrave të shkarkimit.
– Ovaliteti i frenave është vendosur në mënyrë shumë strikte, në rreth 20 për qind ovalitet të pranueshëm, gjë që nuk parashikohet as nga direktiva evropiane, e cila rregullon veprimtarinë e kontrollit teknik. Problem tjetër janë lidhjet për mjetet e mallrave, pra mjetet që kanë sistem frenimi pneumatik, të cilin një numër i madh automjetesh nuk e kanë, çka do të thoshte se do të duhej t’i përjashtonim nga trafiku, gjë që sigurisht nuk është në interes. të ekonomisë.
Si problem të tretë ai përmendi pajisjet që rregullojnë gazrat e shkarkimit, pra katalizatorët, të cilët shumë automjete nuk i kanë, por duhet t’i kenë.
Sipas tij, kjo do të thotë që kur këto automjete të vijnë për kontroll teknik pas datës 5 korrik, do të duhej të përjashtoheshin nga qarkullimi, gjë që siç theksoi ai do të ishte një sfidë e madhe për pronarët e automjeteve.
Prandaj, theksoi Vujiçiq, është e nevojshme t’i jepet më shumë kohë që rregullorja të harmonizohet ose pronarët e automjeteve të tilla t’i përshtaten rregullores nëse vendoset që ajo të mbahet në formën aktuale.
“Ne, si Komision i Grupit të Inspektimeve Teknike në PKS, e kemi vënë në dukje moszbatueshmërinë e këtyre rregulloreve me kohë dhe presim që ligjvënësi t’i ndryshojë ato në kohën e duhur”, ka thënë Vujiçiq.
Ai po ashtu tha se ka një numër të madh të automjeteve që nuk i plotësojnë kushtet e parapara.
Sipas hulumtimit të kryer nga ky komitet, pothuajse 44 për qind e automjeteve të ngarkesave nuk do të plotësonin kushtet e ovalit, dhe kur bëhet fjalë për automjetet e pasagjerëve, pra automjetet e tipit N1 dhe ndoshta kamionët e lehtë N1, vlerësohet se rreth një e katërta do të nuk plotësojnë kriterin shumë të vendosur.
Tre probleme
Ovaliteti i frenave
Lidhjet për sistemet e frenave pneumatike
Rishikimi i sistemeve të gazit të shkarkimit dhe rregullorja për ndarjen e automjeteve dhe rimorkiove, dhe problemet specifike kanë të bëjnë me ovalitetin e frenave, lidhjet për sistemet e frenave pneumatike dhe sistemet e gazrave të shkarkimit.
Lajmi i ri është se shteti jep 2000 euro për blerjen e motorëve me naftë të përdorur.