A do të jenë makinat elektrike më të lira për t’u mbajtur krahasuar me makinat me benzinë dhe naftë?

Rezultatet ndryshojnë nga klasa në klasë.
Krahasuar me automjetet me motorë me djegie të brendshme, Klubi Gjerman i Automobilave (ADAC) sheh avantazhe në kostot më të ulëta të makinave elektrike kur bëhet fjalë për automjetet me përmasa të mesme, njoftoi shoqata e automobilave.
Megjithatë, në kategorinë e automjeteve të vogla, makinat elektrike shpesh nuk janë konkurruese. Siç u tha, llogaritjet bazohen në kostot e plota për modelet e automjeteve të disponueshme aktualisht në tregun gjerman.
Përveç kostove të karburantit ose energjisë elektrike dhe zhvlerësimit të automjeteve, në përllogaritje përfshihen edhe zëra si shpenzimet e mirëmbajtjes, taksat dhe sigurimet.
Mesatarisht, për automjetet e mesme të analizuara, makinat elektrike ishin pak më të lira, duke supozuar një kilometrazh vjetor prej 15,000 kilometrash dhe një periudhë pesëvjeçare të ruajtjes së automjeteve.
Kjo ishte e vërtetë edhe kur çmimet e energjisë elektrike ishin shumë të larta, 0.80 euro për kWh dhe çmimet e karburanteve ishin relativisht të larta, 1.50 euro për litër naftë.
Në kategorinë e makinave të vogla, nga ana tjetër, automjetet elektrike dolën keq.
Edhe me një çmim të energjisë elektrike prej 0,40 € për kWh dhe një çmim karburanti prej 2 € për litër, makinat me motorë me djegie të brendshme të kësaj kategorie janë mesatarisht më të lira për t’u drejtuar.
Sipas ADAC, çmimet e makinave elektrike janë thjesht shumë të larta në krahasim me makinat me motor SUS.
Gjërat duken pak më mirë në automjetet e nivelit të mesëm të ulët.
Këtu, me 0,40 euro për kilovat orë, makinat elektrike mund të “mundin” dizelin edhe me çmimin e karburantit prej 1,50 euro për litër. Për makinat me benzinë, nga ana tjetër, fundi varet nga çmimi i saktë i karburantit.
Në klasën e mesme të lartë, naftët fitojnë edhe me 0.30 euro për energjinë elektrike dhe 2 euro për një litër karburant.
Në automjetet luksoze, gjërat duken më mirë për makinat elektrike përsëri – me çmime të energjisë elektrike pak më shumë se 0,50 euro për kilovat orë, ato janë më të lira për t’u përdorur se modelet me motor SUS dhe e njëjta gjë vlen edhe për makinat nënkompakt, deri në pak më pak se 0 . 50 euro për kWh.
Megjithatë, sipas ADAC, këto vlera mund të ndryshojnë ndjeshëm në varësi të automjetit ose, për shembull, shumës së zbritjeve të dhëna për modele të caktuara.
ADAC nuk i vlerësoi veçmas SUV-të, por i grupoi ato në klasa të tjera makinash, bazuar në çmimin dhe madhësinë.