A e dinit? Golf ka pasur një version elektrik
Volkswagen ka eksperimentuar me energjinë elektrike për një kohë të gjatë, shumë kohë përpara se të bëhej një temë e rëndësishme në industrinë e automjeteve.
Historia e modelit më të njohur të Volkswagen, Golf, është gjithashtu historia e zhvillimit të makinës elektrike.
Golf origjinal debutoi në 1974. Dy vite më vonë, prodhuesi nga Wolfsburg prezantoi dy versione të reja, GTI-në legjendar sportiv, por edhe Golfin elektrik.
Ky mjet eksperimental u përdor për të hulumtuar lëvizjen e makinave elektrike pas goditjes së naftës të vitit 1973 dhe rritjes së çmimeve të karburantit. Janë prodhuar vetëm disa shembuj.
Megjithatë, Volkswagen nuk e mbylli atë projekt në një sirtar. Ai u kthye në Golf elektrik në 1981 me emrin CityStormer, i cili u zhvillua në bashkëpunim me furnizuesin e energjisë elektrike RWE.
Në flotën e RWE u prodhuan dhe u përdorën rreth 25 automjete, me bateri plumbi me një kapacitet total prej 11.4 kWh, që mjaftonte për rreth 60 km autonomi.
Makina peshonte rreth 1500 kg, 600 kg më shumë se standardi Golf I, dhe motori i saj elektrik i montuar përpara zhvilloi vetëm 22 kf. I mjaftueshëm për një shpejtësi maksimale prej 95 km/h dhe një përshpejtim prej 13 sekondash deri në 100 km/h.
Pas gjeneratës së parë Golf, Volkswagen eksperimentoi me disqet elektrike deri në gjeneratën e tretë. Më pas ai ndaloi, pranë Golf 6, pastaj Golf 7, pastaj ID kompakte elektrike.3.