E keni përgatitur makinën tuaj për verë?
Përgatitjet e makinave për sezonin më të nxehtë kryesisht konsistojnë në mirëmbajtjen e zakonshme, të rregullt të automjeteve, por ka edhe disa specifika që janë karakteristike vetëm për periudhën e verës.
Në tre muajt e fundit, shumë prej nesh nuk kanë qenë në gjendje ose nuk kanë qenë në gjendje të merren në mënyrë të tepruar me katër rrotat tona për shkak të shqetësimeve të tjera që na pushtuan papritur.
Duke qenë se jeta po kthehet gradualisht në normalitet, është koha që t’i kushtojmë pak më shumë kohë makinave që ngasim, veçanërisht pasi sezoni i verës është afër.
Supozojmë se ju keni instaluar tashmë goma verore në automjetin tuaj, ose se të paktën keni goma për të gjitha stinët. Ne kemi shkruar tashmë shumë në këto faqe për rëndësinë e përdorimit të gomave të duhura për një periudhë të caktuar të vitit, kështu që nuk do ta përsërisim veten. Nëse rastësisht jeni ende duke vozitur me goma dimërore, tani është koha për t’i zëvendësuar ato me goma verore.
Shumë njerëz mendojnë se duke shkuar në vullkanizues dhe duke vendosur goma verore, ata e kanë përfunduar punën për muajt e ardhshëm, por nuk është aspak kështu.
Domethënë, konsumi i karburantit dhe performanca e makinës gjatë manovrave të papritura për të shmangur përdoruesit e tjerë të rrugës, këmbësorët dhe çiklistët varen nga presioni i gomave. Gjatësia e distancës së ndalimit gjatë frenimit të papritur varet gjithashtu nga presioni i gomave.
Informacioni rreth presionit të rekomanduar të gomave mund të gjendet në broshurën origjinale të prodhuesit që erdhi me makinën tuaj ose në internet. Gjithashtu, shumica e makinave kanë një ngjitëse diku mbi to me një tabelë që tregon vlerat e duhura të presionit të gomave. Kjo ngjitëse gjendet më shpesh në pjesën e brendshme të derës së shoferit ose tapave të karburantit, brenda ndarjes përpara pasagjerit ose nën kapuç.
Duke qenë se ka dallime të konsiderueshme në temperaturat e ditës dhe të natës gjatë verës, presioni i gomave dhe mbushja e mundshme duhet të bëhet në mëngjes ose në mbrëmje kur temperaturat janë më të ulëta.
Nëse e gjithë kjo është shumë e ndërlikuar për ju, gjithmonë mund të ndaleni tek një vullkanizues aty pranë, i cili do të kontrollojë presionin e gomave për ju dhe do t’i fryjë ato nëse është e nevojshme.
Avantazhi i të shkuarit te një vullkanizues është se ai mund të kontrollojë gjithashtu gjendjen e përgjithshme të gomave në automjetin tuaj në pritje të ndonjë defekti të mundshëm që mund t’ju kushtojë shtrenjtë në një udhëtim të gjatë. Radiator dhe ftohës
Temperaturat në të cilat ne vozisim gjatë verës janë të pamëshirshme, kështu që nuk është e lehtë për ne dhe për makineritë. Nuk është e këndshme kur diçka nuk shkon me makinën tuaj, duke ju lënë të pafuqishëm në anë të rrugës në vapën e padurueshme.
Një dështim që ndodh më shpesh në verë se në stinët e tjera është “valimi” i motorit. Ka disa gjëra që një shofer mund të bëjë për të parandaluar që makina e tij të vlojë gjatë vozitjes, dhe më e rëndësishmja është të kontrollojë periodikisht nivelin e ftohësit në enën e tejmbushjes, e cila është gjithmonë në një vend të dukshëm nën kapuç.
Nëse, përkundër të gjitha masave paraprake, vëreni se shkalla e matësit të temperaturës së ftohësit gjatë vozitjes është në mënyrë të rrezikshme afër zonës kritike (e kuqe), gjëja e parë që mund të bëni është (sado e çmendur që tingëllon) të ndizni ngrohjen e kabinës. Sigurohuni që të rrokullisni të gjitha dritaret dhe përpiquni t’i mbani derisa temperatura e motorit të bjerë në normale.
Tërheqja në anë të rrugës dhe fikja e motorit nuk është gjithashtu zgjidhja kur motori fillon të mbinxehet. Kur motori fiket, ai mbetet pa ftohur, kështu që mund të vlojë edhe kur është i fikur.
Ju gjithashtu mund të kontrolloni gjendjen e ftohësit në radiator në qendrën tuaj të shërbimit ose në AMSS. Nëse nuk e keni ndryshuar për një kohë të gjatë, tani është koha e duhur.
Për më tepër, ju këshillojmë që periodikisht të hapni kapuçin dhe të kontrolloni gjendjen e zorrëve që hyjnë dhe dalin nga radiatori dhe pompa e ftohësit. Kontrolloni gjithashtu lidhjet e zorrës me këto elemente.
Mbi to mund të shfaqen çarje, përmes të cilave ftohësi do të largohet nga sistemi, gjë që përfundimisht do të çojë në mbinxehje.
Një rrip i thyer që drejton pompën e ftohësit, e cila më tej ndihmon në qarkullimin e tij rreth motorit, gjithashtu shkakton mbinxehje brenda disa minutave. Nëse gjatë “inspektimit vizual” nuk vini re që rripi është i veshur, bipja e tij gjatë funksionimit të motorit do të jetë një shenjë e qartë që ju të vizitoni qendrën e shërbimit. Kondicionimi dhe ftohja e kabinës së pasagjerëve
Nëse makina juaj ka qëndruar nën diellin e verës për një kohë të gjatë përpara se të vozitni, kabina do të jetë shumë e nxehtë për ju që të filloni të vozitni në mënyrë të sigurt dhe të rehatshme. Gjëja e parë që duhet të bëni në një situatë të tillë është të hapni të gjitha dyert dhe të prisni në hije, jashtë makinës, të paktën për aq kohë sa keni durimin, që kabina të ajroset.
Sot, shumica dërrmuese e makinave, edhe ato pak më të vjetra të përdorura, kanë ajër të kondicionuar. Pasi të ajrosni mjetin që më parë qëndronte në diell, mund të ndizni “klimatin” dhe të filloni të vozitni. Ngasja me kondicioner të ndezur e bën shumë më të lehtë qëndrimin në makinë gjatë vapës. Varet nga ju që të zgjidhni mënyrën dhe temperaturën që ju përshtatet.
Dhe megjithëse disa këshillojnë se është optimale të vendosni kondicionerin në një temperaturë që është 5 gradë më e ulët se temperatura e jashtme, kjo nuk është gjithmonë e këndshme. Kur të themi mbi 35 gradë Celsius jashtë, kjo do të nënkuptonte drejtimin me një temperaturë të pakëndshme 30 gradë në kabinë. Sigurisht, nuk duhet të shkoni në ekstremin tjetër dhe të vendosni kondicionerin në temperaturën më të ulët të mundshme.
Është mirë që ajri të drejtohet drejt dritareve anësore dhe drejt “qiellit” të kabinës në mënyrë që të qarkullojë dhe të krijojë një atmosferë të këndshme – arsyeja e shëndoshë ju thotë të mos e drejtoni ajrin e akullt drejtpërdrejt drejt pasagjerëve ndërsa ventilatori është i vendosur në niveli më i fortë i fryrjes.
Kondicioneri gjithashtu duhet të mirëmbahet periodikisht. Nëse vëreni erëra të pakëndshme që dalin nga ndenjat, është koha për një trajtim pastrimi. Kërpudhat, mikrobet dhe bakteret dihet se vendosen në kanalet e ventilimit.
Kontrolli i klimës duhet të bëhet një herë në vit, mundësisht para verës. Një mënyrë efektive për të shmangur servisimin e parakohshëm të kondicionerit është të mbani mend ta fikni atë disa minuta para përfundimit të udhëtimit. Në këtë mënyrë, ju zvogëloni sasinë e lagështisë që do të mbetet në kanalet e ventilimit ndërsa makina është e parkuar – mikroorganizmat i duan vendet e ngrohta, të lagështa dhe të errëta.
Nëse vëreni grumbullimin e ujit në kabinë gjatë përdorimit të kondicionerit, arsyeja për këtë ka shumë të ngjarë të jetë bllokimi i tubit të kullimit të kondensimit. Kjo trajtohet në mënyrë rutinore në qendrën e shërbimit, por është e rëndësishme të mos vononi të shkoni atje.
Periudha nga hyrja në makinë deri në momentin kur ajo stabilizohet në një temperaturë të rehatshme për ngarje mund të shkurtohet nëse automjeti nuk ka qenë i ekspozuar më parë në rrezet e diellit direkte. Nëse nuk keni një garazh, ose nëse nuk arrini të futeni në parkingun nëntokësor të një prej qendrave tregtare, vendi më i dëshirueshëm për të parkuar makinën tuaj përpara se të niseni në një ditë të nxehtë vere është hija e trashë. të një peme.
Në veturë gjatë verës dhe kur shkoni me pushime, duhet të keni gjithmonë një mbrojtës që parandalon mbinxehjen e pjesëve të brendshme, veçanërisht panelit të instrumenteve dhe timonit. Mbulimi i këtyre pjesëve të brendshme sigurisht që ka një efekt të favorshëm në jetëgjatësinë e tyre dhe nuk do të ndodhë që të mos jeni në gjendje të kapni timonin me duar dhe të kontrolloni normalisht makinën kur filloni të vozitni për shkak të një timoni të mbinxehur.
Pasagjerët e pasmë do të përfitojnë nga maskat opsionale të rrjetës së diellit anësore që thjesht ngjiten në dritare me montime vakum gome.
Larje makinash dhe larje të thellë
Vera është koha kur bëjmë pushime vjetore dhe kur shumica prej nesh shkojmë në det. Për shkak të situatës së pasigurt epidemiologjike, shumë do të heqin dorë nga udhëtimet në destinacionet bregdetare këtë vit dhe do të shtyjnë notin në det për një periudhë më të qëndrueshme dhe më të sigurt.
Pavarësisht nëse do ta çoni makinën tuaj në det apo do të bëni pushimet tuaja në një nga resortet malore apo spa në Serbi, këshillohet që para se të niseni për ndonjë udhëtim të gjatë, të lani makinën, brenda dhe jashtë.
Larja e pjesës së jashtme ju lejon të keni shikueshmëri më të mirë gjatë vozitjes sepse rrezet e diellit nuk do të përthyhen përmes grimcave të vogla të papastërtisë në xhamin e përparmë dhe syzet e tjera, dhe padyshim që do të ndiheni më rehat gjatë orëve të gjata të kaluara në rrugë nëse kabina e makinës suaj është të pastër dhe aromatik.
Vera është stina ideale për larjen e thellë të brendshme, sepse për shkak të temperaturave të larta të sediljeve dhe paneleve të brendshme, ajo thahet më shpejt, kështu që makina juaj do të jetë shpejt gati për të vozitur dhe nuk do të përfundoni në një situatë ku, për shkak të mbajtje shumë e gjatë e lagështisë në sedilje, ato bëhen të zbrazëta gjatë tharjes.
Prandaj, nëse automjeti juaj ka kaluar shumë kohë që është larë thellë ose nëse keni blerë së fundmi një makinë të përdorur, momenti ideal është ta lani atë në thellësi përpara se të dilni në det.
Përgatitja e makinës për rrugë
Për shumë drejtues mjetesh, periudha e verës sjell lehtësim sepse kushtet e drejtimit (dukshmëria, gjendja e rrugës…) janë më të favorshme se ato që mbizotërojnë gjatë dimrit dhe pranverës së hershme.
Për disa të tjerë, të cilët shqetësohen nga vapa dhe bllokimi i trafikut gjatë pushimeve verore, vera është një makth. Megjithatë, të dy duhet të kontrollojnë gjendjen e makinës së tyre përpara se të nisen në rrugë.
Fakti që mund të ketë kaluar kohët e fundit MOT dhe regjistrimi nuk është një garanci e mjaftueshme që është gati për një udhëtim të gjatë.
Përpara se të paketoni gjithçka në bagazh, ju këshillojmë të kryeni të paktën një kontroll bazë të sistemeve kyçe në automjetin tuaj: gomat dhe presionin e tyre (mos harroni të kontrolloni gomën rezervë nëse keni), ftohësin dhe rondele. nivelet e lëngjeve, si dhe niveli i vajit të motorit.
Ju ftojmë ta plotësoni këtë tekst me përvojat tuaja dhe këshilla të dobishme në komente.