Lajme

Rregulla të reja për kontrollimin teknik, por a do të jetë çmimi i njejtë?

Ministria do të vendosë në 10 ditët e ardhshme.

Nëse makinat në Serbi do të duhet të kenë një katalizator të saktë për gazrat e shkarkimit dhe ovalitetin e disqeve të frenave prej 20 për qind nga 5 korriku, pa të cilin nuk do të mund të kalojnë kontrollin teknik, do të dihet në dhjetë ditët e ardhshme. Vendimi do të merret nga Ministria e Ndërtimit.trafikut dhe infrastrukturës.

Nga Shoqata e Inspektimeve Teknike kanë apeluar tek organet kompetente shtetërore që vendimi zyrtar për rregullat e reja të shpallet në kohë, në mënyrë që drejtuesit e mjeteve të përgatiten për ndryshimet e kushteve.

Frenat ndër rregullat e reja për kontrollin teknik
Rregullat e reja për kontroll teknik, zbatimi i dispozitave të Rregullores për ndarjen e mjeteve motorike dhe rimorkio dhe kushteve teknike për automjetet në komunikacion në rrugë, të cilat i referohen kontrollit teknik të automjeteve, duhet të hyjnë në fuqi më 5 korrik.

Një nga rregullat që u shpall para dy vitesh ishte se të gjitha automjetet duhet të kenë katalizatorë – pajisje për largimin dhe rregullimin e gazrave të shkarkimit.

Dy vjet më parë, megjithatë, u vlerësua se më shumë se 100,000 pronarë të katër rrotave në Serbi nuk do të mund të kalonin kontrollin teknik për shkak të mungesës ose defektit të katalizatorëve, kështu që në vend të zbatimit, hyri në fuqi një moratorium, i cili skadon. më 5 korrik.

Rregulli i dytë, pa të cilin gjithashtu nuk do të ketë kalim në kontroll teknik në të ardhmen, i referohet faktit që të gjitha automjetet duhet të kenë të ashtuquajturin kufi të forcës së pabarabartë të frenimit, pra ovalitet disku 20 për qind.

Siç është paralajmëruar, Grupi Punues i Ministrisë së Ndërtimit, Transportit dhe Infrastrukturës do të shqyrtojë rregulloren e propozuar në dhjetë ditët e ardhshme dhe “do të konstatojë nëse këto dispozita do të jenë në fuqi në formën e tyre të pandryshuar apo nëse do të pasojnë disa ndryshime dhe vonesa të reja. “.

Duke komentuar kushtet e reja për inspektimin teknik, Andrija Vujiçiq, anëtar i Grupit të Inspektimit Teknik të Odës Ekonomike të Serbisë (PKS), thotë se sa i përket domosdoshmërisë për të pasur një katalizator, “nuk duhet të jemi shumë liberalë”. dhe se shumica e automjeteve nuk do të kenë probleme për shkak të katalizatorit.

“Çdo automjet që është prodhuar me katalizator pas datës 5 korrik kur vjen për kontroll teknik duhet të ketë katalizator, automjetet që janë prodhuar pa katalizator nuk duhet të kenë katalizator dhe kur të vijnë për kontroll teknik nuk do të kenë problem.Në BE që nga viti 1993 çdo veturë që është prodhuar ka katalizator dhe kjo nuk është asgjë e re.Çdo automjet Euro 1, Euro 2, Euro 3 ka një katalizator dhe është e panevojshme të krijohet përshtypja se për shkak të kjo diçka e veçantë do të ndodhë në Serbi”.

Nga ana tjetër, në shqyrtimet teknike që kontaktuam, besojnë se ky problem nuk është i lehtë për t’u zgjidhur, gjë që ilustrohet me shembuj në dy vitet e fundit se sa zgjati moratoriumi për zbatimin e këtij vendimi.

Problemi është se në dy vitet e fundit pak ka ndryshuar përsa i përket llojit të automjeteve që vijnë për kontroll teknik, përkatësisht mosha mesatare e tyre është 15 vjet. Dhe jo vetëm që blihen dhe voziten makina që nuk kanë katalizator, por voziten shumë edhe makinat më të reja të përdorura të cilave u është hequr katalizatori. Përkatësisht, nuk janë të pakët shitësit e dorës së dytë që para se ta shesin veturën e heqin katalizatorin dhe e shesin veturën pa të, e pastaj ua shesin katalizatorin tregtarëve të atyre pjesëve”, thonë ata në shqyrtimet teknike. .

Fjala vjen, çmimet e katalizatorëve, varësisht nëse janë për normën Euro 3, 4 apo 5, kushtojnë nga 9500 deri në gati 44000 dinarë. Sa i përket ovalitetit të disqeve, që është një tjetër rregull rigoroz që duhet të zbatohet nga 5 korriku, Andrija Vujacic sqaron se kjo do të thotë se automjetet nuk duhet të kenë asnjë dridhje gjatë frenimit, pra duhet të frenojnë me intensitet të ndryshëm për çdo rrotullim të timonit. .

“Sipas bindjes sime të thellë, por edhe bindjes së publikut profesionist, madje edhe në disa qarqe akademike në Evropën Perëndimore, se ovaliteti është i ulët, pra ai kriter prej 20 për qind është shumë i rreptë. Kjo vlen vetëm në Gjermani, dhe Direktiva evropiane nuk parashikon një vlerë, përkundrazi, thuhej “nëse vëmë re se ka një ovale, duhet t’ia sugjerojmë pronarit dhe jo ta përjashtojmë nga trafiku për shkak të tij”, dhe për mendimin tim kjo është diçka. ku pres që ligjvënësi të bëjë ndonjë ndryshim”, tha një anëtar i bordit të Grupit të Inspektimit Teknik të PKS.

Së fundi, ndërsa pritet të shihet nëse Grupi Punues i Ministrisë kompetente do të “gjykojë” se dispozitat e Rregullores për Inspektim Teknik të automjeteve në lidhje me konvertuesit katalitik dhe ovalitetin e diskut do të shtyhen sërish, shoferët në Serbi kanë një arsye më pak për dhimbje koke. .

Gjegjësisht, nga Shoqata e Inspektimeve Teknike kanë bërë të ditur se çmimet me shumë mundësi nuk do të ndryshojnë. Tani ato variojnë nga 3,070 deri në 6,020 dinarë për automjetet e pasagjerëve.

Related Articles

Back to top button