Lajme

Rriten çmimet për patenshoferën, trajnimi i vozitjes deri në 130.000 dinarë!

Çmimet aktuale të trajnimit për patentë shofer në vendin tonë variojnë nga rreth 70.000-90.000 dinarë, por meqenëse janë rritur çmimet e shumë inputeve dhe burimeve të energjisë, e me këtë edhe produkteve dhe shërbimeve, edhe ky sektor po thërret për rritje të çmimeve, shkruan ekapija.

Shumë autoshkolla pajtohen se çmimi i trajnimit duhet të rritet në 130.000 dinarë, nëse kandidatët duan njohuri dhe praktikë cilësore, sipas profesionit.

“Me rritjen e çmimeve shpëtojmë jetë”, thotë Sekretari i Përgjithshëm i Odës Ekonomike të Autoshkollave të Serbisë, thotë se në këtë kontekst shteti duhet të përcaktojë çmimin minimal dhe maksimal të trajnimit.

Para disa vitesh është dashur të ndahen rreth 58.000 dinarë për të shkuar në autoshkollë dhe çmimi minimal zyrtar i përcaktuar nga shteti në vitin 2012 ishte 50.000 dinarë dhe që atëherë nuk është ndryshuar. Tani, në vitin 2022, çmimi i trajnimit është rritur mesatarisht për 15,000 deri në 20,000 dinarë, diku edhe më shumë. Kjo nuk mjafton për të mbuluar të gjitha kostot e biznesit, por shoqatat kërkojnë dyfishimin e çmimit. Ata theksojnë se është e diskutueshme nëse kjo do të mjaftonte.

Një procedurë më e ndërlikuar

I gjithë procesi i përgatitjes dhe kalimit të testit të vozitjes dikur ishte shumë më i thjeshtë dhe më i lirë. Çmimi mesatar ishte 300 deri në 350 euro. Ishte bazë për të mësuar rregullat, për të kaluar testin dhe për të eksportuar mësimet ose nga terreni ose nga qyteti. Me futjen e rregulloreve të reja dhe ndjekjen e trendeve moderne, kryesisht në Evropë, trajnimi në Serbi është bërë më i përmbajtjes. Domethënë, shoferët e ardhshëm duhet së pari të kalojnë 40 orë teori, të bëjnë testin, të marrin certifikatën mjekësore, pastaj 40 orë trajnim praktik, gjegjësisht vozitje dhe para se të marrin testin përfundimtar të vozitjes duhet të japin ndihmën e parë.

Secili nga artikujt e listuar ka vlerën e vet dhe autoshkollat ​​e paguajnë për të veçmas. Disa prej tyre paguajnë trajnimin teorik për kategorinë B, p.sh. 15.000-16.000 dinarë, vozitje rreth 50.000-60.000 dinarë, provim teorik me taksë në MUP 5.000-6.000 dinarë. Certifikata mjekësore kushton 2000 dinarë, kurse ndihma e parë kushton 3000 dinarë.

Nëse jeni me fat dhe kaloni herën e parë, provimi praktik do t’ju kushtojë së paku 5000 dinarë, ndërsa çdo provim pasues paguhet. Në disa faqe autoshkollash në internet mund të shihni një ofertë për përfitime të shumta nëse i zgjidhni në formën e një daljeje të parë falas për një test praktik, një certifikatë mjekësore falas dhe ndihmën e parë.

Është pikërisht ky momenti i ofrimit të përfitimeve të shumta vetëm për të tërhequr sa më shumë kandidatë që kërcënon cilësinë e mësimdhënies së bazave të drejtimit të mjetit motorik dhe sigurinë në trafik. Ndodh që instruktorët të shikojnë të eksportojnë klasën dhe të përmbushin normën, e cila rrezikon cilësinë e trajnimit.

“Kur është paraparë çmimi minimal i trajnimit, ka qenë vendim i mirë i shtetit, sepse në atë mënyrë shteti është kujdesur për sigurinë në komunikacion. Shuma prej 50 mijë dinarëve që është paraparë në atë kohë ka qenë dyfishi i çmimit të mëparshëm. -e quajtur strategjia e cilësisë ka qenë e mirë sepse kanë dështuar të gjithë ata që kanë qenë të këqij dhe kanë punuar vetëm për fitim. Nga viti 2014/2015 ka vijuar gara e cilësisë”.

Më tej ai thekson se situata ka ndryshuar shumë vitet e fundit, gjë që në masë të madhe ka kontribuar edhe çmimi i derivateve dhe problemi i trajnimit joadekuat është bërë sërish më i theksuar. Ai thekson se siguria e të rinjve është më e rëndësishme se çmimet:

“Çmimi minimal i trajnimit të shoferëve të dyfishohet në krahasim me atë ekzistues dhe të arrijë në 130.000 dinarë. Shteti ligjërisht të përcaktojë çmimin minimal, por edhe atë maksimal. Me ngritjen e çmimeve shpëtohen jetë”, përfundon, duke shpjeguar lidhjen midis këtyre termave.

Për shumë, ky çmim i kërkuar nga autoshkollat ​​përfaqëson një shpenzim të konsiderueshëm nga buxheti i familjes, prandaj shumë i drejtohen pagesës me këste dhe flitet për mundësinë e marrjes së një kredie për këto qëllime.

Stafi adekuat është thelbësor

“Biseda me instruktorin është pjesa më e rëndësishme e procesit sepse ajo që thuhet dhe shpjegohet mbetet për një jetë. Ashtu si profesorët, nëse nuk mund të përcjellin dijen, askush nuk mund të mësojë asgjë. Prandaj kemi nevojë për instruktorë cilësorë për të përcjellë. njohuritë që janë të nevojshme për trajnim adekuat dhe rrjedhimisht vozitje të sigurt”.

Shumë nuk e dinë që çmimi përfundimtar i trajnimit të shoferit përcaktohet në bazë të pothuajse 40 artikujve, dhe ai kryesor është sigurisht çmimi i karburantit.

“Në krahasim me vitin 2012, derivatet, gjegjësisht Eurodieseli, janë më të shtrenjta për 80 dinarë p.sh., gjithashtu çmimi i një veture është rritur për rreth 40%, po ashtu janë rritur edhe shpenzimet për mirëmbajtjen e veturave”.

Ai shtoi se paga e punëtorëve është një nga pikat më të rëndësishme për të cilën duhet të shqetësohen pikërisht për cilësinë që ata insistojnë. Ai preku edhe problemin e shkrimit të pyetjeve për provime në lidhje me formimin teorik të kandidatëve, sepse me këtë duhet të merren më shumë personat me përvojë në trajnim.

Klasat e fitnesit

Disa autoshkolla ofrojnë gjithashtu të ashtuquajturat klasa fitnesi. Këto janë mësime individuale ngarje me një instruktor. Siç kemi kontrolluar në disa shkolla në Zvezdara, Vraçar dhe Vozhdovac, një mësim 45-minutësh kushton mesatarisht 1.500 dinarë, dhe në disa vende shkon mbi 1.750 dinarë.

Klasat e fitnesit po bëhen gjithnjë e më të njohura, veçanërisht për ata që kanë patentë shofer dhe nuk kanë vozitur makinë për një kohë të gjatë. Gjithashtu, trafiku në qytetet e mëdha është shpesh një provë serioze e aftësive për shumë drejtues mjetesh, ndaj ata që janë më të pasigurt, që nuk kanë hasur në një drejtim të tillë, përmirësojnë aftësitë e tyre në këtë mënyrë.

Related Articles

Back to top button