Si ta përgatisni makinën për në pushime të verës?
Natyrisht, makina duhet të jetë gjithmonë në gjendje pune, pasi një avari në qendër të premten në orët e pikut të pasdites mund të jetë më stresues sesa një defekt diku afër, shkruajnë makinat e përdorura.
Megjithatë, kur jeni jashtë vendit, me gjithë familjen, veçanërisht me fëmijët e vegjël, stresi mund të arrijë nivele të rrezikshme.
Prandaj, është padyshim më e vlefshme të shpenzoni parandaluese para dhe kohë përpara se të niseni për një udhëtim të gjatë, sesa të paguani një shërbim tërheqës jashtë vendit, të kërkoni shërbim, të kërkoni një hotel, ndoshta edhe “me qira një makinë” për disa ditë ( derisa pjesët të mbërrijnë në shërbim)…
Shumë gjëra mund t’i kontrolloni vetë, për disa do të ishte më mirë t’i drejtoheni një shërbimi të provuar, ndërsa disa duhet t’ua lini patjetër profesionistëve.
1) Të paktën 2 javë para se të niseni në udhëtim, filloni të kontrolloni makinën. Do të habiteni se sa kohë mund të duhet për të zgjidhur një problem të parëndësishëm, veçanërisht kur jeni tashmë përgjithësisht të zënë me përgatitjet për pushime.
2) Kontrolloni presionin e gomave. Presioni është jashtëzakonisht i rëndësishëm, megjithëse shumë shoferë e marrin atë shumë lehtë. Nëse gomat nuk janë të fryra sa duhet, makina do të përdorë më shumë karburant. Dhe vetë gomat do të konsumohen më shpejt. Gjithashtu, shkelja mund të mos jetë e konsumuar në mënyrë të barabartë, struktura e brendshme e gomës do të pësojë më shumë stres dhe do të jetë më e ndjeshme ndaj dëmtimit më vonë, ekziston një mundësi më e madhe për të dëmtuar gomën dhe buzën kur goditni një pengesë ose ngjiteni në bordurë. ..
Thjesht, një gomë e pakufizuar sjell aq shumë gjëra negative për vetë gomën, drejtimin dhe sigurinë, sa është çmenduri të mos sigurohesh presioni i duhur i gomave si shofer, kur mund ta bësh falas!
Fatkeqësisht, disa shoferë nuk e dinë fare se në çfarë presioni duhet të jenë gomat e makinës së tyre, por u përmbahen disa vlerave të përgjithshme ose asaj që kanë dëgjuar nga të njohurit, ndaj një ose dy herë në vit ndalojnë te pompa dhe i “fryjnë” 2.0 ose 2.2 bar.
Prandaj, sigurohuni që të kontrolloni manualin e prodhuesit ose ngjitësin në makinë që tregon presionin e rekomanduar në situata të ndryshme – kur makina është e ngarkuar dhe sa.
Sisteme të ndryshme sigurie janë kalibruar sipas dimensioneve të gomave. Nëse ka një ndryshim më të madh midis presionit të gomave, ai mund të mashtrojë disa nga sistemet si kontrolli i tërheqjes, ESP ose ABS, pasi ato përdorin, ndër të tjera, të dhënat e dërguara nga sensorët ABS (ata matin shpejtësinë e rrotave ).
Prandaj, disa nga këto sisteme mund të aktivizohen në mënyrë të panevojshme ose të reagojnë në mënyrë joadekuate në rast nevoje.
3) Mos harroni timonin rezervë. Nëse keni një makinë “gaz” dhe në vend të timonit rezervë është instaluar rezervuari shtesë, mos harroni të sillni timonin rezervë nëse nuk e keni zakon ta mbani në bagazh.
4) Kontrolloni presionin në gomën rezervë. Meqenëse rrota rezervë zakonisht “fshehet” nën dyshemenë e bagazhit, shumë shoferë thjesht e harrojnë atë. Vetëm kur u ndeshet goma dhe ndërrojnë një rrotë, kuptojnë se me kalimin e viteve goma e gomës rezervë ka humbur shumë ajër. Nëse keni të ashtuquajturat Kontrolloni presionin e përshkruar për timonin rezervë me dimensione më të vogla.
5) Kontrolloni kur është prodhuar goma në timon rezervë. Në makinat e vjetra të dorës së dytë, goma në timon rezervë, pavarësisht nëse është “patch” apo rrotë me madhësi të plotë, mund të jetë 20 vjeç, gjë që definitivisht nuk është e pranueshme.
6) Kontrolloni datën e skadencës së kompletit të riparimit të gomave. Sigurisht, nëse nuk keni fare një rrotë rezervë, por një komplet riparimi gomash, kontrolloni nëse i ka skaduar afati.
7) Mësoni se si të përdorni një komplet për arnimin e gomave. Me kalimin e kohës, lexoni në detaje udhëzimet për përdorimin e këtij kompleti, sepse nëse e përdorni gabimisht, mund ta shpërdoroni dhe të përfundoni në anë të rrugës ose në rrugë pa zgjidhje tjetër përveçse të prisni ndihmë.
8) Kontrolloni vetë gomat, pezullimin dhe frenat. Kontrollin më themelor mund ta bëni vetë. Së pari, kontrolloni gomat vizualisht – shikoni për ndonjë dëmtim, fryrje, etj.
Do të ishte ideale nëse do të gjenit një rrugë me sa më pak trafik dhe me një limit deri në 80 km/h. Vozitni me një shpejtësi prej 80 km/h dhe shtypni pedalin e frenave shumë butësisht – dëgjoni dhe përpiquni të ndjeni çdo zhurmë ose dridhje. Nëse dëgjoni ose ndjeni diçka që nuk duhet, kjo është një arsye për t’u shqetësuar dhe për të vizituar qendrën e shërbimit.
Sigurisht, këtë lloj testimi duhet ta kryeni edhe me presion më të fortë frenimi, dhe me shpejtësi më të ulëta, në mënyrë që simptomat t’i shpjegoni më hollësisht në servis. Dridhje të ndryshme, lëkundje, trokitje dhe të ngjashme – mund të tregojnë një gamë të tërë problemesh me gomat, rrotat, pezullimin dhe frenat.
Pikërisht për shkak se shpesh është shumë e vështirë për të gjetur shkakun, është më mirë të filloni kontrollin dhe zgjidhjen e problemit sa më shpejt të jetë e mundur.
9) Fshirëse. Me shpejtësi të madhe, një numër i madh insektesh ngjiten në timon. Kjo është arsyeja pse është shumë e dobishme të keni fshirëse të mira dhe nuk do të jetë e pavend të futni fshirëse rezervë. Natyrisht, sedilja e shoferit duhet të pastrohet nga mbetjet e insekteve sa herë që është e mundur dhe sa më mirë që të jetë e mundur, pasi kur thahen dhe digjen, jo vetëm që janë më të vështira për t’u hequr, por edhe dëmtojnë thikat e fshirësit.
10) Sillni lëng rezervë fshirëse. Lëngu i fshirësit mund të përdoret shumë shpejt nëse largoni shpesh insektet gjatë vozitjes, kështu që është mirë të mbani një rezervë.
11) Shërbim i vogël – ndërroni vajin më herët se sa ishte planifikuar. Nëse ju ka mbetur pak shërbim, p.sh. 3000-4000 km ja vlen patjeter te besh nje sherbim te vogel perpara udhetimit ne det. Ky shërbim “i parakohshëm” do t’i sigurojë makinës suaj vaj motori të ri në kushtet shumë të vështira që e presin dhe realisht nuk do t’ju shkaktojë shumë “dëm” financiar.
12) Sillni vaj rezervë të motorit. Në ditët e sotme, nuk është e pazakontë që makinat edhe më të reja të përdorin shumë vaj – diku më shumë se gjysmë litër për 1000 kilometra, kështu që është një ide shumë e mirë të mbani një ose dy litra vaj rezervë. Gjithashtu kontrolloni rregullisht nivelin e vajit gjatë vetë udhëtimit.
13) Fenerët, pozicionet, treguesit, dritat e ndalimit. Është e qartë se të gjitha këto drita duhet të funksionojnë gjatë gjithë kohës, por shumë shoferë habiten vetëm nga kontrolli teknik kur zbulojnë se nuk funksionojnë p.sh. disa sinjale kthese, pozicioni ose drita ndalese.
14) Antifriz (ftohës) – kontrolloni nivelin e antifrizit. Është një ide e mirë që të filloni të monitoroni herët nivelin tuaj të antifrizit, megjithëse çdo shofer duhet ta bëjë këtë rregullisht, pavarësisht nëse është duke shkuar në një udhëtim të gjatë apo jo. Në këtë mënyrë do të dalloni edhe problemin më të vogël në kohë, i cili mund të komplikohet në planin afatgjatë.
15) Përqendrimi i kurthit. Rregullimi (qëndrimi) mund të jetë një investim shumë i mirë para një udhëtimi të gjatë me shpejtësi të lartë, pasi do të shpëtojë gomat nga konsumimi i tepërt dhe i parregullt, dhe vetë lëvizja do të jetë më e sigurt dhe më e këndshme.
16) Depilimi i makinës. Megjithëse depilimi mund të duket si një lëvizje thjesht estetike në shikim të parë, ai në fakt ka një rol të madh mbrojtës. Ndoshta ju do të parkoni makinën tuaj në det nën një pemë që pikon lëngje të ndryshme ose ku shpendët “të paqytetëruar” e kalojnë kohën e tyre, dhe temperaturat e larta dhe rrezet e diellit direkte mund ta kthejnë atë që bie nga pema në depozita kokëforta që, në rastin më të mirë, do të largohen. njollat (pas heqjes së mundimshme).
17) Merrni “ndihmë në rrugë”. Një sërë organizatash dhe kompanish sigurimesh ofrojnë sigurim në rast avarie apo aksidenti jashtë vendit, kështu që ju keni një zgjedhje të gjerë për të gjetur atë që ju përshtatet. Në çdo rast, është më mirë të kesh çdo lloj pakete ndihme në rrugë se sa të mos kesh fare. Sigurisht theksojmë se duhet të lexoni me detaje se cilat janë kushtet, çfarë mbulohet dhe në çfarë situatash.
18) Rregulloni klimën përpara se të fillojnë turmat. Mos prisni që të nisë vapa djallëzore ose më keq, mos prisni disa ditë para se të niseni për në Greqi për të telefonuar një shërbim klimatizimi. Siç thonë në shërbime të shumta, e njëjta histori përsëritet çdo vit…