Kush ka kategorinë B rregulla të reja
Ndryshimi i parë i rëndësishëm është se kufiri i moshës për drejtuesit profesionistë do të ulet, kështu që do të jetë e mundur të hipni në timonin e një kamioni edhe pasi të keni mbushur 18 vjeç.
Ndryshimet në ligjin për sigurinë në komunikacionin rrugor sjellin lajme të rëndësishme në kategori të ndryshme, e kjo vlen edhe për patentë shoferët. Ndryshimi i parë i rëndësishëm është se kufiri i moshës për drejtuesit profesionistë do të ulet, kështu që do të jetë e mundur të hipni në timonin e një kamioni edhe pasi të keni mbushur 18 vjeç.
Drejtuesit që kanë kategorinë B dhe që duan të kalojnë për motoçikletë duhet së pari të pajisen me patentë shoferi provë për atë kategori.
Prandaj, nëse ndryshimet e paralajmëruara miratohen në Kuvend, shoferëve që kanë kaluar testin e shoferit për kategorinë AM ose B do t’u jepet lejedrejtimi i plotë, e jo patentë shoferi test për kategoritë A, A1 dhe A2.
Vlerësohet se në Serbi janë 20 mijë vozitës më pak se nevojat reale, dhe e dhëna veçanërisht shqetësuese është se mosha mesatare e shoferëve profesionistë të punësuar në trafikun rrugor është edhe 55 vjeç! Për këtë arsye autoritetet në vendin tonë vendosën të ulin kufirin për marrjen e patentës për drejtimin e kamionëve dhe autobusëve si një përpjekje për të mbrojtur interesin e përgjithshëm, pra për të penguar një numër të madh të rinjsh që ta bëjnë këtë punë në vendet e huaja.
Në veçanti, kufiri për kategoritë C, CE dhe D1 do të ulet nga 21 në 18 vjet, natyrisht me kusht që aplikanti për marrjen e licencës të ketë marrë më parë Certifikatën e Kompetencës Profesionale (CPC).
Për autobusët, përkatësisht kategoritë D dhe DE, patenta do të mund të merret në moshën 21-vjeçare, pas dhënies së provimit të KPP-së, kështu që edhe kufiri është ulur me tre vjet.
Koha do të tregojë nëse këto ndryshime, të cilat janë kërkuar nga pothuajse të gjitha shoqatat e transportit, do të kenë efektin e dëshiruar. Situata aktuale është e tillë që vetëm 700 shoferë aplikojnë për certifikatën CPC në vit, gjë që është absolutisht e pamjaftueshme.
Po ashtu, nëse ndryshimet e paralajmëruara kalojnë procedurën parlamentare, do të ashpërsohet dënimi për mosbindjen e shenjës “drejtimi i detyrueshëm” për automjetet e mallrave që kalojnë transit nëpër Serbi.
Kjo masë është futur për të ndalur ata që shmangin përdorimin e autostradës për shkak të tarifës (shuma e taksës për kamionët nga Subotica në Preshevë është aktualisht 14.470 dinarë), por në vend të tyre përdorin rrugët e nivelit më të ulët si alternativë.
Gjoba e re do të jetë 50.000 dinarë ose 25.000 dinarë nëse paguhet brenda tetë ditëve.