NJË FILLIM NDRYSHE I VITIT SHKOLLOR: Ministrja e Arsimit zbuloi se çfarë i pret nxënësit dhe mësuesit dhe çfarë do të jetë në fokus
Të premten e ardhshme nxënësit e shkollave fillore dhe të mesme kthehen në klasa. Ministria e Arsimit u dha shkollave udhëzime për punën dhe si duhet të duket zbatimi i tyre në praktikë, çfarë na mësoi viti i kaluar dhe cilat janë mësimet më të rëndësishme për mësuesit, nxënësit dhe prindërit, tha ministrja e Arsimit Sllavica Gjukiq Dejanoviq.
Ministria e Arsimit ishte koordinatore, por e gjithë qeveria, sugjerimet e presidentit, prindërve, studentëve, ekspertëve, Fakulteti Filozofik, Instituti i Shëndetit Mendor, ndikuan shumë në përmbajtjen e atyre udhëzimeve që dërguam në gusht që këshilli i mësuesve, mbi të gjitha profesorët dhe mësuesit në shkollat fillore dhe të mesme të mund të përgatiten – thotë ministrja e Arsimit.
Sipas saj, puna edukativo-arsimore në këtë vit shkollor do të jetë e mbushur me detyrimin e të gjithëve për të garantuar sigurinë e fëmijëve, por edhe për edukimin e atyre vlerave që nënkuptojnë vlera të vërteta njerëzore për nxënësit, edukimin e marrëdhënie në të cilat ka respekt, respekt për diversitetin në bashkëpunim, kjo do të jetë një tendencë që do të zhvillohet në mënyra të ndryshme si në aktivitetet shkollore ashtu edhe jashtëshkollore, të cilat do të shoqërohen me bashkimin e nxënësve, mësuesve dhe prindërve si aktorë të të mësuarit.
Procesi i mësimit dhe edukimit do të nisë më 1 shtator dhe ajo ditë e parë do të jetë dita e bisedës me fëmijët sipas udhëzimeve. Jo vetëm për programet edukative, por mbi të gjitha për atë se si ndihen fëmijët, çfarë marrëdhëniesh planifikojnë, cilat do të jenë prioritetet e tyre dhe si do të lidhen të gjithë ata aktorë që mësojnë.
Një fillim ndryshe i vitit shkollor
Fillimi i vitit shkollor, do të jetë i tillë që javën e parë dhe të dytë do të jenë ndryshe nga viti i kaluar.
– Javën e parë do të ketë këto diskutime tematike, seminare, punë këshilluese, mësuesit dhe nxënësit do të drejtohen të zgjedhin tema nga disa fusha që ata i konsiderojnë si prioritet për ta, në varësi të moshës së fëmijës, llojit të shkollës, si pjesë e krijimtarisë së tyre. Pra, një individualitet në sistemin arsimor që duhet të arrijë planin dhe programin dhe rutinën e vet – thekson ministri i Arsimit.
– Në javën e dytë do të maten njohuritë, por pa notë. Pra, sa ka arritur dikush në shkollimin e mëparshëm për sa i përket njohurive dhe edukimit të tij dhe cila është pikënisja e tyre që të ekzistojë konkurrenca ndërmjet nxënësit dhe mësuesit për avancimin e tyre, individualisht. Ajo frymë kolektive do të ushqehet përmes identitetit të shkollës, së cilës do t’i kushtohet rëndësi shumë më e madhe.
93 psikologë dhe pedagogë të tjerë u pranuan në shkollat fillore
Ai thekson se vetëm në shkollat fillore janë punësuar 93 punonjës të rinj nga fusha e psikologjisë dhe pedagogjisë, gjë që nuk mjafton.
– Disa ndryshime ligjore parashikojnë që çdo shkollë të ketë një numër të mjaftueshëm psikologësh dhe pedagogësh. Është një proces që duhet ta zbatojmë ngadalë, por mendojmë shumë për të.
– Nuk do të ketë në të ardhmen një shkollë që nuk do të ketë pedagog dhe psikolog, por duhet të jemi të vetëdijshëm që një shkollë me një mijë nxënës, nëse ai psikolog dhe pedagog nuk ndihmohen nga mësuesi i klasës, mësuesi, prindi që do të vërejë ndryshimin tek fëmija, psikologu dhe pedagogu duhet t’i kushtojnë vëmendje të veçantë atij, çfarëdo numri të kemi për një numër kaq të madh nxënësish nuk do të mjaftojë. Prandaj kjo punë për identifikimin e një problemi mendor dhe arritjen e mësimit në shkollë, duhet të jetë një detyrë e përbashkët.
Që nga muaji maj, thotë ai, ka pasur mbështetje të vazhdueshme për prindërit, mësuesit, përmes punëtorive, këshillimeve, përmes ndihmës profesionale të psikologëve dhe psikiatërve aty ku është e nevojshme.
Pjesëmarrja e pedagogëve në këto lloj ndërhyrjesh të ndryshme profesionale do të intensifikohet në muajin e parë, në të gjithë shtatorin, veçanërisht për ata nxënës që hyjnë në klasën e pestë ose regjistrohen në klasën e parë të shkollës së mesme, sepse përshtatja me mjedisi i ri do të jetë një lloj traume, kështu që ata nxënës do të analizohen veçmas për të parë se çfarë duhet bërë për të ndihmuar në përshtatjen e atyre fëmijëve.
I pyetur se si do të garantohet siguria në shkolla, ai thotë se do të garantohet, para së gjithash, duke rritur ndërgjegjësimin e të gjithë aktorëve të mësimit, prindërve, mësuesve, fëmijëve që të punojnë për sigurinë.
Punonjës policie në të gjitha shkollat
– Ministria e Arsimit dhe Ministria e Punëve të Brendshme bënë një propozim për një program konkret bashkëpunimi. Nuk do të ketë asnjë shkollë në Serbi ku nuk do të ketë pjesëtarë të policisë gjatë pushimit dhe në fillim dhe në fund të ditës së shkollës. Numri i punonjësve të policisë do të shtohet në afërsi të të gjitha shkollave. Vetë edukimi i fëmijëve dhe afërsia me punonjësit e policisë që nuk do të perceptohen si dikush që ka frikë dhe dridhet për fëmijët, por si mik i fëmijëve, siguria e fëmijëve do të ketë edukimin e vet dhe do t’i edukojë fëmijët ashtu siç duhet. njohin të keqen e çdo lloji për të cilën duhet të ndërhyjnë.
Ai bashkëpunim intensiv i psikologëve, anëtarëve të MPB-së, pedagogëve, mësimdhënësve, drejtorëve të shkollave, inspektorëve, të cilët do të kenë më shumë funksion mbikëqyrës sesa inspektor, thotë ai, do të dalin në plan të parë edhe në punën e përditshme.
Ai thekson se fëmijëve do t’u prezantohen projekte të caktuara në mënyrë që ata të përfitojnë dhe se qëllimi është krijimi i një jete shkollore ku të kultivohet zero tolerancë ndaj dhunës.
– I gjithë viti dhe vitet e ardhshme do të ndërlidhen me ato programe që i kemi hartuar shumë mirë, në të cilat kanë punuar njerëz shumë kompetentë dhe ku them se qasja shumësektoriale në atë temë tani duhet të zbatohet në praktikë. Kjo, natyrisht, kërkon mundin dhe bashkëpunimin e prindërve, mësuesve, nxënësve dhe të gjithë neve dhe juve nga mediat – thekson ministrja e Arsimit Slavica Gjukiq Dejanoviq, me kërkesën, siç thotë ajo, që të gjithë së bashku të marrim pjesë në këtë.