Shteti jep deri 2.900 euro subvencione
Pronarët e automjeteve të vjetra me motorë Euro 1, 2 ose 3 mund t’i dorëzojnë automjetet e tyre për riciklim shtetit nga 1 janari dhe në këmbim do të marrin një subvencion për blerjen e një automjeti tjetër që varion nga 2100 deri në 2900 në varësi të kategorisë së automjetit.
Ndarja e subvencioneve do të fillojë nga janari i vitit të ardhshëm, konkursi do të shpallet gjatë vjeshtës së këtij viti, bartës i projektit të ndërrimit të automjeteve të vjetra është Ministria e Mbrojtjes së Mjedisit, ndërsa qëllimi i aksionit i cili do të realizohet. në disa faza, është reduktimi i ndotjes së ajrit.
Pothuajse çdo ditë, rreth 560,000 makina me motorë të vjetër dalin në rrugë anembanë Serbisë. Pronarët e automjeteve të vjetra me motorë Euro 1, 2 ose 3 mund t’i dorëzojnë automjetet e tyre për riciklim shtetit nga 1 janari dhe në këmbim do të marrin një subvencion për blerjen e një automjeti tjetër që varion nga 2100 deri në 2900 në varësi të kategorisë së automjetit. . Siç shpjegohet nga autoritetet, kjo do të reduktonte ndotjen e ajrit dhe do ta bënte më të lehtë për drejtuesit të hyjnë në automjete më të reja dhe teknikisht më korrekte.
Bartësi i projektit të ndërrimit të automjeteve të vjetra është Ministria e Mbrojtjes së Mjedisit dhe synimi i aksionit, i cili do të realizohet në disa faza, është reduktimi i ndotjes së ajrit.
Për shkak se janë ndotës të mëdhenj, plani i qeverisë serbe është që në fazën e parë të eliminojë 140 mijë nga trafiku.
Sa do të jenë subvencionet?
Ideja është për të marrë një subvencion prej 2100 euro për çdo makinë të ricikluar, 2500 euro për një kamion të lehtë dhe 2900 euro për një autobus për të blerë një automjet jo më të vjetër se 2015 me motor Euro 6.
– Me ato para nuk mund të blihet një makinë Euro 6, por të vjen mirë për të plotësuar buxhetin. Mirëpo, realisht nuk është e mundur, sepse ato makina Euro 6 të vitit 2015 ose 2016, të cilat janë të vjetra edhe sipas standardeve evropiane, duhet të ndani 15.000 apo 20.000 për to, dhe kjo nuk do të thotë shumë.
Në varësi të vitit dhe gjendjes, disa modele me motor Euro 6 mund të gjenden me çmime më të ulëta se 10.000 euro.
Megjithatë, kur bëhet fjalë për emetimet e gazrave të dëmshëm, shoqatat mjedisore i kujtojnë se trafiku është vetëm një nga segmentet problematike.
– Trafiku nuk është burimi kryesor i ndotjes së ajrit në Serbi. Është një masë e mirë dhe e zgjuar që do të ndihmojë në uljen e ndotjes, por ka gjëra të tjera më urgjente që duhen bërë në mënyrë që efekti i uljes së ndotjes të arrijë në shprehjen e tij. Ju kujtoj se çdo vit 12 mijë njerëz vdesin nga pasojat e shkaktuara nga ndotja e ajrit, kryetari i Shoqatës së Inxhinierëve për Mbrojtjen e Mjedisit.
Mosha mesatare e veturave është rreth 17 vjet dhe se ende lejohet importimi i automjeteve me motorë Euro 3 në Serbi, përfundon se zëvendësimi i planifikuar do të jetë një proces kompleks dhe se pyetja e madhe është nëse Serbia ka kapacitete për të transportuar nga riciklimi në një mënyrë ekologjikisht korrekte.