A e dini pse aeroplanët shmangin fluturimin mbi Oqeanin Paqësor?
Ka disa arsye të mira pse aeroplanët shmangin fluturimin mbi Oqeanin Paqësor.
Arsyeja e parë pse aeroplanët fluturojnë më rrallë nëpër Oqeanin Paqësor është e qartë dhe logjike.
Oqeani Paqësor është oqeani më i madh në botë dhe nëse ka një problem me aeroplanin, do ta ketë jashtëzakonisht të vështirë për pilotin të gjejë një vend të sigurt për ulje. Sinqerisht, edhe Alaska nuk ka shumë aeroporte ndërkombëtare, por ulja në Alaskë duket si një mundësi e shkëlqyer në krahasim me uljen në oqean.
Pilotët në përgjithësi preferojnë rrugë me sa më shumë aeroporte.
Numri i aksidenteve të avionëve është i papërfillshëm në krahasim me numrin e avionëve që ngrihen dhe ulen çdo ditë nga të gjitha aeroportet e botës, por është e vështirë të imagjinohet diçka më e tmerrshme se një dështim i motorit në 10 mijë metra mbi Paqësor.
Edhe pse shpesh theksohet se siguria është një prioritet absolut kur fluturon me aeroplan, nuk duhet harruar se transporti ajror është një biznes jashtëzakonisht fitimprurës dhe qëllimi i çdo kompanie është transportimi i pasagjerëve në rrugën më të shkurtër të mundshme, në kohën më të shkurtër të mundshme. , si dhe për të kursyer sa më shumë para.
Kjo është arsyeja pse rrugët e zgjedhura janë gjithmonë më të shkurtat e mundshme.
Nëse shikojmë vijën midis Amerikës së Veriut dhe Azisë (që përshkon Oqeanin Paqësor) në një hartë 2D, mund të shihet se kjo linjë është më e shpejta e mundshme.
Sidoqoftë, lakimi i Tokës duhet të merret parasysh. Nëse shikojmë të njëjtën distancë në një glob, i cili tregon më besnikërisht distancat aktuale midis pikave në Tokë, do të vini re se kjo distancë është shumë më e madhe.
Ndërsa fluturoni mbi trupa të mëdhenj ujorë, ekziston një probabilitet i lartë që të përballeni me mot të keq.
Aeroplanët do të kapërcejnë relativisht lehtë stuhitë tropikale dhe disa lloje uraganesh, por rrufeja është veçanërisht e rrezikshme. Avionët këshillohen të lëvizin rreth tyre në vend që të kalojnë nëpër ose mbi ta.
Në ditët e sotme, është e rrallë që avionët të rrëzohen për shkak të stuhive, por turbulencat e forta mund të shkaktojnë panik dhe trazira te pasagjerët.
Kur zgjidhni një rrugë fluturimi, është e rëndësishme të merren parasysh rrymat e ajrit.
Ato e kanë origjinën në troposferë, shtresa më e ulët e atmosferës së Tokës. Shumica e problemeve të motit ndodhin në këtë shtresë. Troposfera kufizohet me stratosferën. Lartësia e këtij kufiri nuk është konstante, por ndodhet në lartësinë 6 deri në 19 kilometra.
Pikërisht për shkak të këtyre lëkundjeve në lartësi dhe ndryshimeve të mëdha në temperaturë dhe presion, lindin rryma të forta ajri që mund të arrijnë shpejtësi deri në 320 km/h! Fluturimi në drejtim të rrymës së ajrit mund të shkurtojë ndjeshëm fluturimin, dhe fluturimi në drejtim kundër rrymës mund ta ngadalësojë ndjeshëm atë.
Natyrisht, nëse doni të shkoni nga, të themi, Amerika në Australi – atëherë të gjitha bastet janë jashtë. Nuk ka rrugë tjetër veçse përtej Paqësorit, kështu që patjetër do t’ju duhet të fluturoni përtej oqeanit…