A të kushton më lirë ta mbashë një veturë me naftë benzinë apo makina elektrike?
Kur një makinë blihet për herë të parë, makinat elektrike janë përgjithësisht më të shtrenjta se makinat me benzinë dhe naftë, megjithëse me subvencione kjo diferencë mund të reduktohet. Megjithatë, lind pyetja kur merren parasysh kostot totale, cili lloj makine është më i vlefshmi?
Një përgjigje për këtë u përpoqën t’i japin kompanitë Leaseplan dhe ALD Automotive në një hulumtim të gjerë, me një raport të quajtur “Udhëzuesi i lëvizshmërisë 2023”.
Sipas të dhënave të tyre, në Gjermani një kilometër i drejtuar nga një makinë elektrike kushton 43 cent, ndërsa me një motor SUS kushton mesatarisht 44 cent. Çmimi i blerjes, kostot e energjisë dhe taksat janë marrë parasysh. Kostot e mirëmbajtjes dhe riparimit janë gjithashtu zakonisht më të ulëta.
Në Itali, Spanjë dhe Suedi, një makinë elektrike gjithashtu mund të kursejë rreth 1 cent për kilometër, dhe makinat elektrike kanë avantazhin më të madh në Belgjikë dhe Austri me 5 cent për kilometër secila.
Në Holandë dhe MB, motorët SUS dhe EV janë të lidhur.
Baza është një pronësi katërvjeçare dhe 120,000 kilometra kilometrazh total, dhe avantazhi i kostos në Gjermani do të ishte 1,200 euro, ndërsa në Austri dhe Belgjikë do të ishte deri në 60,000 euro.
Rezultatet e studimit, megjithatë, nuk janë pozitive për makinat elektrike kudo në Evropë. Këtu përfshihet edhe Serbia, për të cilën nuk ka të dhëna se sa do të kushtonte një EV për kilometër, por thuhet se infrastruktura duhet të forcohet më tej në mënyrë që makinat elektrike të jenë fitimprurëse.