Lajme

Kushdo që dëshiron të blejë një makinë elektrike merr 5000 euro nga shteti: Na mjafton kaq?

Edhe këtë vit qytetarët e Serbisë që vendosin të blejnë vetura elektrike dhe hibride do të mund të llogarisin në mbështetjen e shtetit. Kontrolluam se çfarë do të thotë kjo masë për autoindustrinë, por edhe për qytetarët.

Qeveria e Serbisë ofroi subvencione për blerjen e automjeteve elektrike dhe hibride më miqësore me mjedisin dhe u miratua Rregullorja për kushtet dhe metodat e zbatimit të blerjes së subvencionuar të automjeteve të reja elektrike. Subvencionet kanë mbetur në të njëjtën shumë individuale si vitin e kaluar, por këtë vit shteti ka ndarë gati një milion euro më pak se vitin e kaluar.

Kujtojmë se për këtë vit është planifikuar të ndahen 1,45 milionë euro, që janë 170 milionë dinarë, për blerje të veturave elektrike dhe hibride, ndërsa vitin e kaluar kjo shumë ishte 2,5 milionë euro, apo 294 milionë dinarë. Subvencionimin mund ta marrin qytetarët, sipërmarrësit dhe kompanitë. Për blerjen e një automjeti miratohet mbështetje nga 2500 deri në 5000 euro dhe kërkesat dorëzohen në Ministrinë e Mbrojtjes së Mjedisit deri më 31 tetor.

Fondet për të mbështetur blerjen e automjeteve elektrike konsiderohen gjithashtu një nga masat për përmirësimin e cilësisë së ajrit dhe mjedisit.

Shoqata e Importuesve vlerëson se dekreti i Qeverisë për subvencionimin e blerjes së automjeteve të reja ekskluzivisht me elektricitet është një lajm i mirë, por nga pikëpamja e ndikimit pozitiv në mjedis, duhet të përfshihen edhe hibridet plug-in. Ato makina, të drejtuara ekskluzivisht me një motor elektrik, mund të arrijnë një autonomi prej 50-70 kilometrash, që do të thotë se në zonat urbane, ku ka ndotjen më të madhe, ato mund të drejtohen pothuajse ekskluzivisht në atë lloj lëvizjeje.

“Nëse bëjmë një paralele me botën, në radhë të parë me Evropën, segmenti ku kemi mbetur shumë prapa është elektrifikimi. Pra, në segmentin hibrid shohim një zhvendosje në tregun tonë, por automjetet elektrike janë në një përqindje të vogël të pjesëmarrjes. Është e rëndësishme të orientohemi, në radhë të parë në Evropë, nën presionin e rregulloreve strikte, ajo heq dorë nga llojet tradicionale të lëvizjes dhe shkon drejt elektrifikimit dhe, natyrisht, automjeteve elektrike. Ne duhet të veprojmë në shumë nivele. Nuk ka vend ku automjetet elektrike kanë filluar të zhvillohen, ku nuk është zhvilluar infrastruktura dhe ku nuk kemi subvencione, subvencionet që i kemi, janë të sakta, ajo që është pak shqetësuese është se është paralajmëruar shkurtimi i buxhetit për gati një milion euro, dhe kjo është demotivuese, por gjithsesi ka buxhet dhe shpresojmë që shteti do të reagojë shtesë për të”, tha Aleksandra kryetar i Shoqatës Serbe të Importuesve të Automjeteve dhe Pjesëve dhe CEO i Delta Auto.

Sipas saj, ka njoftime për forcimin e infrastrukturës:

“Edhe 160 karikues të shpejtë për këtë vit, është shumë mirë sepse infrastruktura mund ta shtyjë seriozisht këtë sektor. Si kryetar i Shoqatës së Importuesve të Automjeteve, mund të them që flasim shumë për këtë temë dhe se secili ka iniciativat e veta. dmth që çdo kompani është duke punuar për elektrifikimin, për shembull Delta Auto ka një iniciativë Destination Charging, ku ne dhurojmë karikues të caktuar. Është e rëndësishme që përfaqësuesit e markave të bëjnë atë që munden në nivel lokal. Gjithashtu, institucionet financiare kanë iniciativa të shumta në mbarë botën. Dalëngadalë po shohim të përhapen histori se disa banka do të dalin me disa përfitime të veçanta për të blerë makina elektronike, që në fakt është i gjithë ekosistemi që na nevojitet. Sigurisht që arsimi është në krye. Ato automjete mbahen pak më ndryshe, por ato janë të shkëlqyera për të vozitur. Është një e ardhme e bukur përpara nesh”, tha ajo.

Në pyetjen se sa do të ndikojë masa e zëvendësimit të dizelit, pra shpallja e një konkursi të ri, ai thotë:

“Subvencionet janë gjithashtu një nga masat e rëndësishme për largimin e automjeteve të vjetra nga rruga, së pari këto automjete janë ndotësit më të mëdhenj dhe automjetet e pasigurta sepse janë jashtëzakonisht të vjetra. Besoj se kjo garë sigurisht që do të kontribuojë në zhvillimin dhe pjesëmarrjen më të shpejtë. të automjeteve elektrike”, ka thënë bashkëbiseduesi ynë.

Sa automjete elektrike ka në botë?
Mbështetja për blerjen e automjeteve elektrike është një masë stimuluese që ekziston në shumë vende për të reduktuar numrin e automjeteve që përdorin lëndë djegëse fosile si lëndë shtytëse dhe kjo pa dyshim ka ndikuar që këto automjete të ketë gjithnjë e më shumë. . Në Evropë, në përqindje, shumica e makinave elektrike janë në Norvegji – më shumë se 15 përqind e numrit të përgjithshëm të automjeteve, në Holandë, Danimarkë, Suedi, Islandë – rreth dy përqind dhe në Gjermani 1.3 përqind.

Në Serbi ka gjithnjë e më shumë automjete të tilla, kështu që tani ka pak më shumë se 2,100 elektrike dhe rreth 17,000 hibride. Në vitin 2020 me shfrytëzimin e subvencioneve shtetërore janë blerë 112 automjete elektrike dhe hibride, në vitin 2021 446 dhe në vitin 2022 625 automjete.

Italia u jep qytetarëve deri në 13750 euro për një automjet elektrik
Një nga vendet e fundit që ka subvencione është Italia. Se vendi këtë vit do të japë 950 milionë euro stimuj për qytetarët që të blejnë makina më të pastra për të ringjallur prodhimin në sektorin e automobilave duke mbështetur kërkesën.

Roma do të ofrojë deri në 13,750 euro subvencione për qytetarët me të ardhurat më të ulëta për t’i ndihmuar ata të blejnë një automjet të ri, tërësisht elektrik me një çmim deri në 35,000 euro pa TVSH, njoftoi të enjten ministria e industrisë.

I njëjti grup të ardhurash do të ketë të drejtën e një stimulimi deri në 10,000 euro për një hibrid të ri plug-in që kushton deri në 45,000 euro.

Deri më tani, qytetarët mund të llogarisin vetëm në maksimum 5000 euro për blerjen e automjeteve elektrike.

Shpallja e stimujve të rinj përkoi me përplasjen e qeverisë me gjigantin e makinave Stellantis, pronar i Fiat. Kryeministri Giorgio Meloni tha se Stellantis, prodhuesi i Fiat-it që operon si në Francë ashtu edhe në Amerikë, ndonjëherë bënte lëvizje biznesi të dëmshme për interesat kombëtare të Italisë.

Related Articles

Back to top button