Cila është e vërteta për leximin e orës së rrymës përmes një aplikacioni

Së fundmi, janë shfaqur informacione në rrjetet sociale që pretendojnë se Elektrodistribucioni i Serbisë (EDS) ka ndryshuar mënyrën e leximit të matësve të energjisë elektrike, duke e kaluar këtë përgjegjësi te konsumatorët përmes një aplikacioni të veçantë.

Megjithatë, EDS ka sqaruar për portalin Nova.rs se nuk ka pasur ndryshime në procedurat zyrtare të leximit të matësve. Lexuesit e autorizuar të EDS vazhdojnë të lexojnë matësit në terren, siç është praktikuar më parë.

Për më tepër, EDS ka ofruar një mundësi shtesë për konsumatorët që dëshirojnë të raportojnë vetë gjendjen e matësit të tyre përmes aplikacionit mobil “ED Srbije”, i cili është i disponueshëm në Google Play Store dhe në faqen zyrtare të EDS. Kjo është një mundësi vullnetare dhe nuk është e detyrueshme.

Në lidhje me vonesat në faturat e energjisë elektrike, EDS thekson se për çdo pyetje ose shqetësim, konsumatorët duhet të kontaktojnë me Elektroprivredën, pasi ajo është përgjegjëse për lëshimin dhe përmbajtjen e faturave.

Back to top button