Lajme

Ja ku janë të vendosura të gjitha kamerat e sistemit të ri të kontrollit të shpejtësisë në Serbi

Do të zbulojë gjithashtu rripat e sigurimit të palidhur dhe përdorimin e telefonit gjatë drejtimit të automjetit.

Në Serbi, një sistem i ri i kontrollit të shpejtësisë së automjeteve është në fuqi në autostrada, por shoferët në këto rrugë me shpejtësi të lartë kërcënohen me gjoba edhe për mosvendosjen e rripave të sigurimit dhe përdorimin e celularëve gjatë vozitjes.

Sistemi i mëparshëm parashikonte që kontrolli i shpejtësisë të kryhej ndërmjet dy rampave me pagesë, në mënyrë që të kërkohej një kohë minimale për të kaluar nga pika A në pikën B, domethënë nga një stacion tarifimi në tjetrin, dhe nëse dikush arrinte më shpejt, ai automatikisht do të thoshte se ai po lëvizte më shpejt se 130 km/h e lejuar.

Megjithatë, sistemi i ri do të përjashtojë pothuajse plotësisht makinacionet e ndryshme që kanë ndodhur në periudhën e mëparshme kur, për shembull, një shofer në autostradë vozit me një shpejtësi të paligjshme, pastaj ulet në një pikë karburanti, bën një pushim dhe ul shpejtësinë mesatare. dhe mos fitoni asnjë dënim.

50 “Pika kontrolli” të ngritura
Ndryshe nga periudha e mëparshme kur shpejtësia matej midis pikave kryesore të pagesave, sistemi i ri anashkalon matjen e shpejtësisë mesatare midis më shumë se 50 vendeve ku janë instaluar kamerat më të fundit.

Kështu, për shembull, në autostradën nga Beogradi në Nish, kamerat do të filmojnë në 12 lokacione – Vrçin, Mali Pozharevac, Umçari, Vodanj, Smederevo, Velika Plana, Markovac, Batoçinë, Jagodina, Paraqin, Pojatë dhe Aleksinac.

Në shtrirjen nga Beogradi në Preljina, kamerat janë të vendosura në Ubu, afër Lajkovcit, Ljig dhe Takovës, dhe nga Beogradi në Shid në Pecinci, Ruma, Kuzmin, Moroviq, Adashevc. Së fundi, në autostradën nga kryeqyteti për në Suboticë, xhirimet do të bëhen në afërsi të Inxhisë, Beshkës, Koviljës, Novi Sadit, Zmajevës, Vërbasit, Baçka Topolës dhe Zednikut.

Sipas autoriteteve, kjo është vetëm faza e parë e projektit, pasi në atë të ardhshme pritet të vendosen portalet në pesë lokacione të tjera në pjesën nga Nishi deri në Pirot, përkatësisht në 11 të tjera nga Nishi në Preshevë.

Masat softuerike, nuk ka faktor njerëzor
Sistemi i ri zbaton llogaritjen e vjetër dhe bazohet në shpejtësinë mesatare mesatare. Në secilin prej seksioneve, domethënë midis secilës prej pikave të kontrolluara, do të ketë një kohë minimale për të cilën mund të kalohet nga pika “A” në pikën “B” pa tejkaluar shpejtësinë e kufizuar, e cila në autostradat në vendi ynë është 130 km/h në orë.

Dallimi është se më parë llogaritej shpejtësia mesatare në një seksion prej 150 kilometrash, dhe tani do të jetë në një shumë më të ulët, ndonjëherë vetëm 20-30 kilometra.

Siç zbulohet nga autoritetet, kamerat fillimisht do të regjistrojnë kohën e saktë kur një automjet ka kaluar një pikë kontrolli, më pas tjetrën dhe softueri automatikisht do ta ndajë distancën në kilometra me kohën që iu desh në sekonda.

Në këtë mënyrë do të merret shpejtësia mesatare me të cilën vetura ka lëvizur ndërmjet dy zonave të regjistrimit. Kamerat në portale do të regjistrojnë targat e automjeteve, si dhe kohën e saktë se kur është bërë regjistrimi.

Gjobat mbërrijnë direkt në adresën e shtëpisë
Tani, çfarë ndodh kur një automjet zbulohet se ka tejkaluar shpejtësinë mesatare në autostradë? Kur bëhet fjalë për qytetarët e Serbisë, ata do të marrin gjoba në adresat e tyre të shtëpisë dhe do të kenë mundësi të paguajnë gjysmën e gjobës brenda tetë ditëve nëse nuk e kanë tejkaluar shpejtësinë e lejuar për më shumë se 40 km/h.

Pra, nëse lejohet 130 km/h, nuk kanë vozitur mbi 170 km/h. Në rast se është regjistruar një kufizim më i lartë i shpejtësisë, në atë rast shoferi do të duhet t’i drejtohet gjykatësit për kundërvajtje.

Kur bëhet fjalë për të huajt, të cilët shpesh vrapojnë nëpër autostradat e Serbisë, tani për tani ata do të gjobiten direkt, në vend, nga patrullat e policisë rrugore, edhe pse po punohet shumë në një sistem që do t’i lejojë ata të gjobiten. duke dalë nga Serbia ose kur të hyjnë më pas në territorin e vendit tonë.

Një tjetër gjë që është gjithashtu interesante është se, teorikisht, një shofer në rrugën nga Beogradi në Nish mund të marrë deri në 12 gjoba, nëse tejkalon kufirin mesatar të shpejtësisë ndërmjet secilës prej “pikave të kontrollit”.

Mirëpo, siç theksoi për emisionin Sat plus, Slavisha Lakiçeviq, shef i Drejtorisë së Policisë Rrugore të Ministrisë së Punëve të Brendshme të Serbisë, kjo nuk do të ndodhë.

“Nuk është qëllimi ynë të vërshojmë gjykatat me kallëzime kundërvajtëse, por të largojmë nga rrugët, qoftë edhe përkohësisht, ata që paraqesin rrezik për përdoruesit e tjerë të rrugës. Ne nuk do të dërgojmë më shumë akuza edhe pse mundemi, por do të zgjedhim seksioni ku shpejtësia ishte më e madhe”, tha Lakiçeviq për emisionin Sat plus.

Shenjat e autostradës janë opsionale
Sipas autoriteteve, nuk ka detyrim ligjor për vendosjen e paralajmërimeve në autostradë se kamerat regjistrojnë automjetet dhe as ku ndodhen portalet. Sipas tyre, ligjërisht mjafton që kudo të ketë tabela për shpejtësinë 130 km/h, të cilës duhet t’i përmbahen të gjithë.

Mirëpo, nuk përjashtohet që në një periudhë të ardhshme tabela të tilla paralajmëruese të shfaqen edhe përgjatë autostradave në tërë Serbinë, për të paralajmëruar më shumë shoferët.

Sipas të dhënave zyrtare, në pesë vitet e fundit, në aksidentet e trafikut të ndodhura në autostrada, në vit humbin jetën mesatarisht 40 përdorues të rrugës, dhe shkaku më i shpeshtë i aksidenteve në komunikacion ishte ngasja me shpejtësi të papërshtatshme.

Ata madje do të regjistrojnë rripat dhe telefonat
Përveç shpejtësisë, kamerat e reja moderne do të zbulojnë edhe përdorimin e celularit gjatë vozitjes dhe mos vendosjen e rripit të sigurimit.

Prandaj, në të ardhmen, kundërvajtjet e tilla në komunikacion do të mund të sanksionohen edhe pa praninë e policisë rrugore në terren, dhe dëshmi do të jetë fotografia e automjetit me targë, por edhe fotografia e personit që është jo i lidhur ose një shofer me telefon në dorë.

Për shkak të kësaj, me siguri shumë do të mendojnë me kujdes herën tjetër përpara se të ngasin në autostradë pa rripin e sigurimit ose të përdorin telefonin gjatë vozitjes.

Dënimet për shpejtësi
• deri në 10 km/h: 3000 (1500 në tetë ditë)

• 11-20 km/h: 5000 (2500 në tetë ditë)

• 21-40 km/h: 10,000 (5,000 në tetë ditë)

• 41-60 km/h: 10,000 deri në 20,000, tre pikë dënimi dhe ndalim drejtimi për të paktën 30 ditë

• 61-80 km/h: 20,000 deri në 40,000 (ose deri në 15 ditë burg), gjashtë pikë dënimi dhe ndalim drejtimi për të paktën tre muaj

• 81-100 km/h: 100,000 deri në 120,000 (ose 30 ditë burg), 14 pikë dënimi dhe ndalim drejtimi për të paktën tetë muaj

• mbi 100 km/h: 120,000 deri në 140,000, 30-60 ditë burg ose 240-360 orë shërbim në komunitet, 15 pikë dënimi dhe ndalim drejtimi për të paktën nëntë muaj.

Related Articles

Back to top button