Lajme

Nuk ka dyshim se “Black Friday” i këtij viti nuk do të jetë ajo me të cilën jemi mësuar deri më tani

Nuk ka dyshim se “Black Friday” i këtij viti nuk do të jetë ajo me të cilën jemi mësuar deri më tani, dhe duke marrë parasysh një sërë faktorësh negativë që ndikojnë njëkohësisht në tregjet e brendshme dhe botërore, ka shumë të ngjarë që kjo të ndodhë në radhë të parë. ndikojnë në listat e blerjeve.gjatë “histerisë së blerjeve” të këtij viti.

Nga njëra anë, situata jashtëzakonisht e pasigurt makroekonomike në botë, bllokimi i zinxhirëve të furnizimit dhe rritja e kostove të transportit i kanë dhënë një goditje të rëndë sektorit të tregtisë në mbarë botën. Nga ana tjetër, rritja e inflacionit në Serbi, i cili u rrit në 15 për qind në tetor, volumi më i ulët i konsumit të familjeve dhe kreditë më të shtrenjta në cash, ulën fuqinë blerëse të konsumatorëve serbë.

“E premtja e zezë” e këtij viti vjen me shumë pasiguri sepse shitësit me pakicë nuk i kanë të gjitha mallrat në magazinë dhe ato që kanë nuk mund ta shesin me çmime shumë të ulëta, ndërsa nga ana tjetër klienti shpenzon shumë. më pak sot. Kriza në tregtinë me pakicë filloi me ardhjen e epidemisë dhe mbylljen e dyqaneve fizike. Në një moment, ne patëm një situatë ku pothuajse e gjithë bota tregtonte online. Pas kësaj kemi pasur një stabilizim që fatkeqësisht nuk ka zgjatur shumë dhe tani kemi një krizë tjetër të madhe që do të ketë pasoja të mëdha për shumë tregtarë, tha ai.

Në përputhje me këtë, është mjaft realiste “që ndoshta këtë vit nuk do të ketë zbritje të mëdha”.

Ai shtoi se këtë vit nuk do të ketë zbritje të mëdha si më parë dhe se ka shumë mundësi që shumë marka të mos bëjnë zbritje, pra t’i shohim vetëm për ditën e ardhshme të blerjeve “të zeza”.

Nuk mund të presim ulje të mëdha, sepse nuk ka vend për një gjë të tillë për shkak të rritjes së kostove operative. Sot ne kemi një numër të madh të markave të modës që veprojnë në Serbi, të cilat janë në vështirësi serioze. Situata është aq e vështirë sa nuk ka mundësi që disa marka të mos i shohim deri në “Black Friday” e ardhshme nëse nuk marrin ndihmë nga vendet e tyre dhe nëse nuk ka marrëveshje të reja me bankat. Megjithatë, kjo nuk vlen për një numër të madh të markave më ekskluzive që, pavarësisht krizës së madhe, shënojnë rezultate fantastike dhe shpallin projekte të mëdha.

“E premtja e zezë” e vitit të kaluar shkoi mirë për klientët pasi shumë tregtarë, si në vendin tonë ashtu edhe në botë, kishin stoqe të mëdha për shkak të mbylljes së dyqaneve, gjë që tani nuk ndodh – tha drejtori i revistës “Retail” dhe shtoi se. ai që kënaqet Nëse jeni pas blerjeve, duhet të vizitoni patjetër qendrat tregtare sepse me siguri do të gjeni diçka për veten tuaj me ulje të caktuara.

Cilat kanë qenë zbritjet deri tani?
Në fillim, zbritjet përfshinin kryesisht veshjet, veshjet dhe mallrat e bardha, por më vonë u zgjeruan për të përfshirë aranzhimet e udhëtimit, mobiljet, pajisjet e stërvitjes, librat, me fjalë të tjera, çdo gjë që mund t’i nevojitet konsumatorit mesatar.

Gjatë festës së blerjeve të vitit të kaluar, zbritjet shkuan deri në 70-80 për qind në veshje, si dhe në teknologji dhe pajisje elektronike. Gjithashtu, në këtë kohë, pandemia e koronavirusit ishte në hov të plotë, e cila i dha një dritë të re blerjeve. Blerja në internet ka marrë fokus.

Tregtarët reklamuan ofertat e tyre të zbritjeve përmes rrjeteve sociale, faqeve të shumta dhe platformave të zhvilluara për tregtimin online. Shpesh, kompanitë publikonin paraprakisht një tarifë për orë kur fillon zbritja në faqen e tyre të internetit, kështu që ishte vendimtare se kush do të klikonte fillimisht në “shportën” dhe do ta blinte artikullin, përndryshe ai nuk do të ishte më i disponueshëm.

Marketingu këtu nënkuptonte vendosjen e posterave joshëse me shumën e zbritjes ose vendimin për të ndërmarrë veprime, të cilat shpesh fillojnë një ditë para “Black Friday” dhe zgjasin gjithë fundjavën, e ndonjëherë edhe gjithë javën. Disa kompani kanë oferta speciale gjatë gjithë muajit.

Vitin e kaluar, blerjet online ishin gjithashtu të njohura, por zbritjet ishin disi më të vogla. Mund të gjesh zbritje prej 30-40 për qind dhe maksimumi 50 për qind për produktet e bardha. Ka promovime të shpeshta që përfshijnë, për shembull, një zbritje për një artikull tjetër të blerë ose në varësi të faktit nëse është nga një koleksion i ri apo i vjetër, gjë që zakonisht ndodh me veshjet, këpucët, çantat, aksesorët. Në disa zinxhirë vihej re një sasi më e vogël e mallrave, e cila vjen si pasojë e uljes së prodhimit dhe pezullimit të transportit nëpër botë.

Kujdes nga “tortat” dhe mashtrimet

Për shkak të krizës dhe rritjes së çmimeve, çdo kursim do të thotë diçka për njerëzit, ndaj disa presin muaj përpara për shitje të tilla. Ka edhe nga ata që shkojnë në dyqane ditë më parë dhe provojnë artikujt që u nevojiten, për t’u siguruar që të përshtaten kur vijnë për të Premten e Zezë ose kur blejnë online. Ndonjëherë është me të vërtetë e mundur të gjesh gjëra shumë të përballueshme si çanta apo këpucë të stilistëve, dhe ndonjëherë disa palë këpucë për pothuajse çmimin e një.

Është e rëndësishme të kujtojmë anën tjetër, “marifetet” e tregtarëve apo mashtrimet që mund të ndodhin. Kjo është arsyeja pse duhet të keni kujdes kur merrni paketën që keni porositur. Hapeni atë derisa korrieri është ende atje, sepse në këtë mënyrë do të mund të shihni problemin dhe të ktheni mallin.

Sigurohuni që jeni duke blerë nga faqja zyrtare ose faqja e një marke të caktuar sepse profilet false po shfaqen gjithnjë e më shpesh, kështu që paratë tuaja mund të shkojnë në vendin e gabuar dhe nuk do të merrni produktin e dëshiruar.

Kur bëni blerje në një dyqan, shikoni me kujdes çmimet dhe çfarë shkruhet në deklaratë pavarësisht nga turma. Gjithashtu, zbuloni se cila është politika e kompanisë në lidhje me shkëmbimin ose rimbursimin e parave për mallrat e blera në ditën e shitjes.

Related Articles

Back to top button