Lajme

Si të përgatisni një makinë për një udhëtim të gjatë ?

Disi e kaluam vitin të zënë me punë dhe detyrime të përditshme. Tani është pran nesh dhe përgatitjet për pushimet vjetore të shumëpritura mund të fillojnë. Shumë prej nesh do të shkojnë në det me makinë këtë verë, ndaj është koha e duhur të kujtojmë se çfarë na nevojitet për udhëtimin dhe si ta përgatisim mjetin në mënyrë që udhëtimi të kalojë pa stres dhe surpriza të pakëndshme që mund të na prishin kënaqësinë. Lexoni këshillat më të rëndësishme të përgatitura enkas për lexuesit e portalit tone.

Çfarë dokumentacioni më duhet?

Mali i Zi dhe Greqia janë destinacionet më të shpeshta detare në të cilat qytetarët e Serbisë udhëtojnë me vetura.

Sipas Shoqatës Serbe të Automobilave, Mali i Zi nuk kërkon dokumente të tilla si një karton jeshil, një patentë shoferi ndërkombëtar dhe një patentë për të drejtuar makinën e dikujt tjetër jashtë vendit.

Mirëpo, nëse në të nuk ndodhet pronari i mjetit, personi që drejton mjetin duhet të ketë autorizim të vërtetuar në gjykatë ose në komunë, por pranohet edhe patentë për drejtimin e automjetit jashtë vendit, e lëshuar nga AMSS, e vlefshme për një vit. .

Nëse vendosni të shkoni me makinë në bregdetin malazez përmes rrugës përmes Bosnje dhe Hercegovinës, do t’ju duhet gjithashtu një karton jeshil.

Udhëtimi për në Greqi me makinë është disi më kërkues për sa i përket dokumentacionit, veçanërisht pasi para detit grek do t’ju duhet të kaloni tranzit përmes një prej vendeve fqinje – Maqedonisë ose Bullgarisë.

AMSS kujton se, ndryshe nga Mali i Zi, për Maqedoninë ju duhet kartoni jeshil, ndërsa për Bullgarinë nuk ju duhet, ashtu si Greqia.

Nga ana tjetër, patenta për të drejtuar automjetin e dikujt tjetër jashtë vendit është e nevojshme nëse rruga juaj për në Greqi ju çon përmes Maqedonisë apo Bullgarisë.

Përveç kësaj, nuk keni nevojë të merrni patentë shoferi ndërkombëtar për Maqedoninë, Bullgarinë apo Greqinë.

Vitet e fundit, gjithnjë e më shumë turistë nga Serbia kalojnë verën e tyre në pjesën kroate të Adriatikut. Nëse jeni duke udhëtuar në bregdetin kroat, nuk keni nevojë për karton jeshil ose patentë shoferi ndërkombëtar.

Kujtojmë se për të udhëtuar me makinë jashtë vendit duhet të keni edhe një raport evropian të aksidentit rrugor, por ky punim është pjesë përbërëse e pajisjes së detyrueshme të mjeteve të pasagjerëve në vendin tonë, ndaj nëse respektoni rregulloret e brendshme, sigurisht që tashmë keni atë në makinën tuaj.

Krahasuar me vitet e kaluara, shumë vozitës të cilët këtë verë shkojnë jashtë vendit me automjetet e tyre duhet të kenë edhe certifikatën e famshme për vazhdimin e vlefshmërisë së lejes së trafikut, e cila lëshohet pa pagesë nga Ministria e Punëve të Brendshme të Serbisë.

Certifikata është dygjuhëshe, në serbisht dhe anglisht, dhe megjithëse u spekulua se autoritetet e disa vendeve fqinje nuk do ta njihnin atë, autoritetet kompetente të Malit të Zi, Maqedonisë, Bullgarisë dhe Greqisë na siguruan se certifikatat e përmendura janë të vlefshme dhe se shoferët nga Serbia nuk do të ketë asnjë problem gjatë udhëtimit.

Drejtuesit që shkojnë në det me makina të vjetra duhet të konsiderojnë pagesën e sigurimit përpara udhëtimit, gjë që u lejon atyre shërbime rimorkimi dhe riparimi falas ose më të lira në rast se automjeti i tyre prishet jashtë vendit. Përveç AMSS, ky shërbim ofrohet edhe nga kompanitë e sigurimit, dhe periudha e vlefshmërisë është zakonisht një vit nga momenti i pagesës.

Ekziston edhe mundësia e pagesës së sigurimit gjithëpërfshirës për makinat e vjetra, për një periudhë të caktuar kohore, për shembull, për aq kohë sa zgjat udhëtimi juaj, për të cilin mund të mësoni më shumë nga një prej kompanive të sigurimit ose Shoqata Auto-moto.

Çfarë përfshihet në pajisjet e detyrueshme të makinës ku unë udhëtoj?

Përveç pajisjeve që janë të detyrueshme në rrugët në Serbi (jelek reflektues, trekëndësh sigurie, ndihma e parë, rrotë rezervë ose mjete të tjera për riparimin e përkohshëm të një gome të shpuar, kabllo ose levë për tërheqjen e një automjeti, raporti evropian i aksidenteve rrugore), disa nga vendet përmes të cilave udhëtoni në det kanë gjithashtu kërkesat e tyre specifike në lidhje me pajisjet e detyrueshme në makinë.

Fikëset e zjarrit kërkohen në Maqedoni, Bullgari, Greqi, por jo të detyrueshme në Mal të Zi dhe Kroaci. Megjithatë, për sigurinë e tyre, shoferët duhet të konsiderojnë marrjen e një pajisjeje PP, pavarësisht nëse ata janë duke udhëtuar në një vend ku është i detyrueshëm apo jo.

Edhe nëse drejtoni një makinë të re, mund të gjendeni në një situatë për të ndihmuar dikë tjetër pranë jush, makina e të cilit merr flakë gjatë vozitjes. Çmimet variojnë nga rreth një mijë deri në dy mijë dinarë, në varësi të prodhuesit dhe llojit.

Kur bëhet fjalë për jelekun reflektues, duhet theksuar se, ndryshe nga pajisjet e tjera të detyrueshme, ai duhet të jetë brenda mundësive tuaja në mënyrë që të mund ta vendosni menjëherë mbi vete në rast se automjeti juaj prishet gjatë rrugës dhe duhet të dilni jashtë. Kjo është arsyeja pse është mirë ta mbani në ndarje në derë ose në kasetë përpara pasagjerit.

Shoferet qe dalin ne det ne Greqi duhet te kene edhe syze rezerve ne rast se ne patenten e shoferit kane foto me syze.

Përgatitja e makinës për rrugë

Për shumë drejtues mjetesh, periudha e verës sjell lehtësim sepse kushtet e drejtimit (dukshmëria, gjendja e rrugës…) janë më të favorshme se ato që mbizotërojnë gjatë dimrit dhe pranverës së hershme. Për të tjerët, të cilët shqetësohen nga vapa dhe bllokimet e trafikut gjatë pushimeve, vera është një makth.

Megjithatë, të dy duhet të kontrollojnë gjendjen e makinës së tyre përpara se të nisen në rrugë. Fakti që mund të ketë kaluar kohët e fundit MOT dhe regjistrimi nuk është një garanci e mjaftueshme që është gati për një udhëtim të gjatë.

Përpara se të paketoni gjithçka në bagazh, ju këshillojmë të kontrolloni të paktën sistemet bazë kryesore të automjetit tuaj: gomat dhe presionin e tyre (mos harroni të kontrolloni gomën rezervë nëse keni), nivelet e ftohësit dhe të lëngut larës, si dhe vajin e motorit.

Goma

Konsumi i karburantit, performanca e makinës gjatë manovrave të papritura për të shmangur pjesëmarrësit e tjerë të trafikut, këmbësorët, çiklistët varet nga presioni i gomave. Gjatësia e distancës së ndalimit gjatë frenimit të papritur varet gjithashtu nga presioni i gomave.

Informacioni rreth presionit të rekomanduar të gomave mund të gjendet në broshurën origjinale të prodhuesit që erdhi me makinën tuaj ose në internet. Gjithashtu, shumica e makinave kanë një ngjitëse diku mbi to me një tabelë që tregon vlerat e duhura të presionit të gomave. Kjo ngjitëse gjendet më shpesh në pjesën e brendshme të derës së shoferit ose tapave të karburantit, brenda ndarjes përpara pasagjerit ose nën kapuç.

Duke qenë se ka dallime të konsiderueshme në temperaturat e ditës dhe të natës gjatë verës, presioni në goma duhet të kontrollohet dhe mundësisht të fryhet në mëngjes ose në mbrëmje, kur temperaturat janë më të ulëta.

Nëse e gjithë kjo është shumë e ndërlikuar për ju, gjithmonë mund të ndaleni tek një vullkanizues aty pranë, i cili do të kontrollojë presionin e gomave për ju dhe do t’i fryjë ato nëse është e nevojshme.

Avantazhi i të shkuarit te një vullkanizues është se ai gjithashtu mund të kontrollojë gjendjen e përgjithshme të gomave në automjetin tuaj dhe të dallojë çdo defekt që mund t’ju kushtojë shtrenjtë në një udhëtim të gjatë.

Radiator dhe ftohës

Temperaturat në të cilat ne vozisim gjatë verës janë të pamëshirshme, kështu që nuk është e lehtë për ne dhe për makineritë. Nuk është e këndshme kur diçka nuk shkon me makinën tuaj, duke ju lënë të pafuqishëm në anë të rrugës në vapën e padurueshme.

Një dështim që ndodh më shpesh në verë se në stinët e tjera është “valimi” i motorit.
Ka disa gjëra që një shofer mund të bëjë për të parandaluar që makina e tij të vlojë gjatë vozitjes, dhe më e rëndësishmja është të kontrollojë periodikisht nivelin e ftohësit në enën e tejmbushjes, e cila është gjithmonë në një vend të dukshëm nën kapuç.

Nëse, përkundër të gjitha masave paraprake, vëreni se shkalla e matësit të temperaturës së ftohësit gjatë vozitjes është në mënyrë të rrezikshme afër zonës kritike (e kuqe), gjëja e parë që mund të bëni është (sado e çmendur që tingëllon) të ndizni ngrohjen e kabinës. Sigurohuni që të rrokullisni të gjitha dritaret dhe përpiquni t’i mbani derisa temperatura e motorit të bjerë në normale.

Tërheqja në anë të rrugës dhe fikja e motorit nuk është gjithashtu zgjidhja kur motori fillon të mbinxehet. Kur motori fiket, ai mbetet pa ftohur, kështu që mund të vlojë edhe kur është i fikur.

Ju gjithashtu mund të kontrolloni gjendjen e ftohësit në radiator në qendrën tuaj të shërbimit ose në AMSS. Nëse nuk e keni ndryshuar për një kohë të gjatë, tani është koha e duhur.

Përveç kësaj, ju këshillojmë që periodikisht të hapni kapuçin dhe të shikoni gjendjen e zorrëve që hyjnë dhe dalin nga radiatori dhe pompa e ftohësit. Kontrolloni gjithashtu lidhjet e zorrës me këto elemente. Mbi to mund të shfaqen çarje, përmes të cilave ftohësi do të largohet nga sistemi, gjë që përfundimisht do të çojë në mbinxehje.

Një rrip i thyer që drejton pompën e ftohësit, e cila më tej ndihmon në qarkullimin e tij rreth motorit, gjithashtu shkakton mbinxehje brenda disa minutave. Nëse gjatë “inspektimit vizual” nuk vëreni se rripi është i veshur, tingulli i tij gjatë funksionimit të motorit do të jetë një shenjë e qartë se duhet të vizitoni qendrën e shërbimit.

Kondicionimi dhe ftohja e kabinës së pasagjerëve

Nëse makina juaj ka qëndruar nën diellin e verës për një kohë të gjatë përpara se të vozitni, kabina do të jetë shumë e nxehtë për ju për të nisur një vozitje të sigurt dhe të rehatshme. Gjëja e parë që duhet të bëni në një situatë të tillë është të hapni të gjitha dyert dhe të prisni në hije, jashtë makinës, të paktën për aq kohë sa keni durim, që kabina të ajroset.

Pas kësaj, nëse keni kondicioner, mund ta aktivizoni dhe të filloni të vozitni. Ngasja me kondicioner të ndezur e bën shumë më të lehtë qëndrimin në makinë gjatë vapës. Varet nga ju që të zgjidhni mënyrën dhe temperaturën që ju përshtatet.

Dhe megjithëse disa këshillojnë se është optimale të vendosni klimën jo pesë gradë më të ulët se jashtë, kjo nuk është gjithmonë e këndshme. Kur të themi mbi 35 gradë Celsius jashtë, kjo do të thotë se jeni duke vozitur me një temperaturë të pakëndshme 30 gradë në kabinë. Sigurisht, nuk duhet të shkoni në ekstremin tjetër dhe të vendosni kondicionerin në temperaturën më të ulët të mundshme.

Është mirë që ajri të drejtohet drejt dritareve anësore dhe drejt çatisë së kabinës në mënyrë që të qarkullojë dhe të krijojë një atmosferë të këndshme – arsyeja e shëndoshë ju thotë të mos e drejtoni ajrin e akullt direkt tek pasagjerët ndërsa ventilatori është i vendosur në më të fortë. niveli i fryrjes.

Kondicioneri gjithashtu duhet të mirëmbahet periodikisht. Nëse vëreni erëra të pakëndshme që dalin nga ndenjat, është koha për një trajtim pastrimi. Kërpudhat, mikrobet dhe bakteret dihet se vendosen në kanalet e ventilimit.

Kontrolli i klimës duhet të bëhet një herë në vit, mundësisht para verës. Një mënyrë efektive për të shmangur servisimin e parakohshëm të kondicionerit është të mbani mend ta fikni atë disa minuta para përfundimit të udhëtimit. Në këtë mënyrë, ju zvogëloni sasinë e lagështisë që do të mbetet në kanalet e ventilimit ndërsa makina është e parkuar – mikroorganizmat i duan vendet e ngrohta, të lagështa dhe të errëta.

Nëse vëreni grumbullimin e ujit në kabinë gjatë përdorimit të kondicionerit, arsyeja për këtë ka shumë të ngjarë të jetë bllokimi i tubit të kullimit të kondensimit. Kjo trajtohet në mënyrë rutinore në qendrën e shërbimit, por është e rëndësishme të mos vononi të shkoni atje.

Periudha nga hyrja në makinë deri në momentin kur ajo stabilizohet në një temperaturë të rehatshme për ngarje mund të shkurtohet nëse automjeti nuk ka qenë i ekspozuar më parë në rrezet e diellit direkte. Nëse nuk keni një garazh, ose nëse nuk arrini të futeni në parkingun nëntokësor të një prej qendrave tregtare, vendi më i dëshirueshëm për të parkuar makinën tuaj përpara se të niseni në një ditë të nxehtë vere është hija e trashë. të një peme.

Në makinë gjatë një udhëtimi në det, duhet të keni gjithmonë një mbrojtës që parandalon mbinxehjen e pjesëve të brendshme, veçanërisht panelin e instrumenteve dhe timonin. Mbulimi i këtyre pjesëve të brendshme sigurisht që ka një efekt të favorshëm në jetëgjatësinë e tyre dhe nuk do të ndodhë që të mos jeni në gjendje të kapni timonin me duar dhe të kontrolloni normalisht makinën kur filloni të vozitni për shkak të një timoni të mbinxehur.

Pasagjerët e pasmë do të përfitojnë nga maskat opsionale të rrjetës së diellit anësore që thjesht ngjiten në dritare me montime vakum gome.

Larje makinash dhe larje të thellë

Para se të niseni për ndonjë udhëtim të gjatë, këshillohet që të lani makinën, brenda dhe jashtë.

Larja e pjesës së jashtme ju jep shikueshmëri më të mirë gjatë vozitjes, sepse rrezet e diellit nuk do të përthyhen përmes grimcave të vogla të papastërtisë në xhamin e përparmë dhe xhami të tjera, dhe padyshim që do të ndiheni më rehat gjatë orëve të gjata të kaluara në rrugë nëse kabina e makinës suaj është e pastër. dhe aromatike.

Vera është stina ideale për larjen e thellë të brendshme, sepse për shkak të temperaturave të larta, sediljet dhe panelet e brendshme thahen më shpejt, kështu që makina juaj do të jetë shpejt gati për të vozitur dhe nuk do të përfundoni në një situatë ku, për shkak të mbajtjes shumë të gjatë të lagështia në sediljet, ato bëhen të zbrazëta gjatë tharjes.

Prandaj, nëse automjeti juaj ka kaluar shumë kohë që është larë thellë ose nëse keni blerë së fundmi një makinë të përdorur, momenti ideal është ta lani atë në thellësi përpara se të dilni në det.

Përgatitjet e fundit para se të shkoni në det dhe këshilla të dobishme për vozitje

Ne sugjerojmë mbushjen e rezervuarit përpara nisjes, mundësisht një ditë më parë, pasi kjo do të shkurtojë kohën totale të udhëtimit.

Kur shkoni jashtë vendit me makinë, është e nevojshme të dini se çfarë pajisje duhet të keni në automjet. Në shumicën e vendeve përreth, është e detyrueshme t’i keni dritat ndezur gjatë ditës, gjë për të cilën mund të mësoni në AMSS, dhe nëse nuk doni të mendoni shumë për këtë detaj, është më mirë të keni fenerët tuaj të zhytur. gjatë gjithë kohës që jeni duke udhëtuar.

Zakonet që mund t’i keni fituar gjatë vozitjes në rrugët tona, si mos vendosja e rripit të sigurimit ose të folurit në celular pa kufje pa duar, është më mirë t’i harroni përpara se të shkoni në det. Përveç faktit se kjo lloj sjelljeje ngarje është e pasigurt, zbatimi i ligjeve të trafikut në vende të tjera shpesh është shumë më rigoroz dhe dënimet janë dukshëm më të larta dhe më të rënda.

Ndiqni sinjalistikën e trafikut dhe respektoni rregullat e trafikut, veçanërisht kufirin e shpejtësisë. Ai ndryshon nga vendi në vend, por nëse nuk jeni i sigurt se cili është kufiri i shpejtësisë së autostradës në një vend të caktuar, gjëja më e thjeshtë për të bërë është të mos kaloni 120 km/h.

Kujtojmë se shpejtësia mesatare e automjeteve është matur së fundi në autostradat në Serbi dhe se ajo nuk guxon të kalojë 120 km/h. Edhe pse është marrë vendimi për rritjen e shpejtësisë maksimale të lejuar në autostradë nga 120 në 130 km/orë aktuale, ai nuk do të zbatohet derisa të zëvendësohen të gjitha tabelat e kufirit të shpejtësisë rrugore.

Për të shmangur ndëshkimet e panevojshme, përdorni kontrollin e lundrimit nëse makina juaj ka një të tillë. Krahas uljes së nivelit të lodhjes në pjesë të gjata të autostradës, kontrolli i lundrimit do të kontrollojë shpejtësinë që po lëvizni në vend të jush, kështu që nuk do të përfundoni në një situatë ku ta tejkaloni pa dashje atë.

Kujdes edhe për të tjerët

Vera është periudha e vitit kur në rrugë ka dukshëm më shumë çiklistë dhe motoçiklistë, ndaj duhet të keni kujdes të veçantë për ta. Ata janë gjithashtu pjesëmarrës të barabartë në komunikacion, ndaj duhet t’u jepet e drejta e kalimit aty ku është e përcaktuar.

Kujdes i veçantë duhet treguar kur hasni në zona të banuara, ku këmbësorët lëvizin shpesh përgjatë rrugës.

Prandaj, në zonat e populluara, sigurohuni që të ngadalësoni shpejtësinë, të rregulloni shpejtësinë dhe të ndiqni rreptësisht kufirin e shpejtësisë. Në këtë mënyrë, ju do të jeni në gjendje të reagoni në kohë dhe të ndaloni automjetin nëse është e nevojshme.

Informohu

Përpara se të shkoni në det, ju këshillojmë të planifikoni rrugën që do të vozitni duke përdorur një nga planifikuesit e udhëtimeve në internet të disponueshëm në internet, të tilla si Via Michelin ose Google Maps.

Në rast se makina juaj nuk është e pajisur me një fabrikë ose pajisje tjetër navigimi, merrni një botim të printuar të një harte të përditësuar të rrjetit rrugor të vendit ku po udhëtoni. Mund të jetë gjithashtu i dobishëm nëse keni navigim në automjetin tuaj.

Edhe shoferët më me përvojë dhe të përgatitur mirë ndonjëherë do të humbasin një kthesë. Në situata të tilla duhet të jeni të qetë dhe të qetë, sepse nervozizmi vetëm sa ju bën më keq. Pas disa kilometrash do të ketë gjithmonë një zgjidhje për t’u rikthyer në rrugën e duhur, edhe nëse jeni duke vozitur në autostradë.

Në cilin det të vendosni të shkoni këtë verë, rruga në mënyrë të pashmangshme ju çon përtej kufirit. Para se të niseni, pyesni AMSS për situatën dhe sa kohë është pritje në pikat kufitare dhe nëse ka ndonjë vendkalim kufitar alternativ në rrugën tuaj që është më pak i ngarkuar.

Situata në pikën kufitare drejt së cilës po shkoni mund të kontrollohet në kohë reale përmes telefonit inteligjent, përmes faqes së internetit të Shoqatës Auto-moto, duke qenë se kamerat janë të instaluara në disa nga vendkalimet më të shpeshta. Vendkalimet kufitare në fjalë janë Horgoshi (me Hungarinë), Batrovci (me Kroacinë), Gradina (me Bullgarinë) dhe Presheva (me Maqedoninë).

Kur është koha më e mirë për të udhëtuar?

Edhe pse në të kaluarën, kur pothuajse asnjë makinë kishte kondicioner, ishte praktikë të udhëtoje natën në det për të shmangur vapën, gjërat ndërkohë kanë ndryshuar.

Në vend të mbrëmjes ose gjatë natës, është mirë që udhëtimin ta nisni të pushuar, në orët e para të mëngjesit.

Për ata që kanë ajër të kondicionuar në automjetet e tyre, vapa nuk do t’i shqetësojë shumë dhe për të tjerët do të thotë që ata të udhëtojnë një pjesë të rrugës gjatë pjesës më të freskët të ditës.

Mos harroni të bëni pushime

Në rast se nuk keni ajër të kondicionuar, gjatë pjesës më të nxehtë të ditës është mirë të bëni një pushim dhe të vazhdoni udhëtimin tuaj më vonë pasdite. Rregulli bazë, si me çdo makinë tjetër të gjatë, është – mos nxitoni. Sakrifikoni disa orë pushime për të arritur në destinacionin tuaj të pushimeve në mënyrë të sigurt dhe pa stres.

Meqenëse deti më i afërt nuk mund të arrihet me makinë në më pak se 5-6 orë (varësisht se nga cila pjesë e Serbisë po niseni), dhe udhëtimi mund të zgjasë mesatarisht më shumë se dhjetë orë, është e rëndësishme të bëni pushime nga koha në kohë dhe pushime më të shkurtra.

Sa shpesh ndaloni është një çështje individuale dhe varet nga shumë faktorë. Lodhja gjatë vozitjes ndikohet nga kushtet e rrugës dhe trafiku, moti, pesha e seksionit që po drejtoni, lloji dhe mosha e makinës që drejtoni, si dhe mosha dhe përvoja e drejtuesit.

Në rrugë të tilla si rruga për në bregdetin malazez, për shkak të seksionit kërkues dhe ngarkesës në rrugë, rekomandohet të bëni një pushim çdo 100 deri në 150 kilometra, ndërsa në autostradë mund të jetë deri në 200 km.

Nëse për ndonjë arsye detyroheni të ndaloni makinën pikërisht pranë rrugës, bëni kujdes kur të dilni nga automjeti dhe sigurohuni që të vishni një jelek fluoreshent (kjo është arsyeja pse duhet ta mbani në kabinë, jo në bagazhi) në mënyrë që shoferët e tjerë t’ju dallojnë më lehtë. Në situata të tilla, kushtojini vëmendje të veçantë fëmijëve, të cilët zakonisht e kanë të vështirë të durojnë udhëtimet e gjata dhe mezi presin të dalin nga makina.

Mos harroni të përgatisni një sasi të përshtatshme uji të pijshëm për të gjithë pasagjerët në makinë përpara se të niseni për në udhëtim.

Është mirë të dihet dhe…

Mali i Zi

Nëse jeni nisur për në bregdetin malazez, një alternativë ndaj pikëkalimit kufitar më të ngarkuar të Brodarevës dhe seksionit përmes kanioneve Lim dhe Moraça është vendkalimi kufitar Jabuka (fikeni në Prijepolje) dhe rruga që të çon përmes Pljevlja, Žabljak dhe Nikshiq. Kjo rrugë është veçanërisht interesante për ata që i kalojnë pushimet në Gjirin e Kotorrit. Për ta është i përshtatshëm edhe opsioni përmes Bosnje-Hercegovinës, por duhet pasur parasysh se për Bosnje-Hercegovinën është i nevojshëm një karton jeshil, i cili rrit koston totale të udhëtimit.

Edhe pse Mali i Zi filloi ndërtimin e autostradës nga Tivari deri në kufirin me Serbinë në vitin 2015, seksioni i parë prioritar Smokovac-Uvaç-Mateshevë, 41 kilometra i gjatë, i cili do të shkurtojë rrugën dhe falë të cilit shmanget rruga përmes kanionit të Moraçës. ende nuk ka përfunduar.

Megjithatë, përkundër faktit se aktualisht nuk ka asnjë kilometër autostradë në Mal të Zi, rrjeti rrugor në pjesët më të frekuentuara që çojnë nga Serbia në det është përmirësuar ndjeshëm vitet e fundit, rruga është zgjeruar, asfalti është në gjendje të mirë dhe në shumë vende janë ndërtuar tre korsi për të mos krijuar kolona.

Greqia (Maqedonia dhe Bullgaria)

Nëse jeni duke udhëtuar drejt Greqisë përmes Maqedonisë, ju kujtojmë se para këtij sezoni ishte vënë në trafik një seksion i ri i autostradës përmes Maqedonisë, nga Demir Kapija në Smokvicë, duke përfunduar autostradën përmes atij vendi, në Korridorin 10.

Seksioni prej 28 kilometrash do të shkurtojë udhëtimin me 25 minuta në atë pjesë të autostradës.

Ndryshe nga Maqedonia dhe Greqia, ku tarifat mblidhen në pikat e pagesës, në Bullgari është e nevojshme të blihet një vinjetë me hyrjen në vend. Pranë pikës kufitare ndodhet një kioskë me një tabelë të shënuar qartë se aty mund të blini një vinjetë.

Drejtuesit që udhëtojnë drejt Greqisë duhet të kenë parasysh gjithashtu se policia rrugore në atë vend u heq targat makinave të huaja të parkuara në mënyrë të paligjshme.

Siç transmeton portali Grčka.info, gjoba për parkim të paligjshëm në Greqi është 80 euro dhe nuk ka më mundësi për pagesë të reduktimit të gjobës nëse paguhet menjëherë.

Gjithashtu, nëse targat i janë hequr automjetit të shtunën mbrëma, ato mund të mblidhen vetëm të hënën, gjë që mund të sjellë zgjatje të paplanifikuar të pushimeve dhe kosto shtesë.

Related Articles

Back to top button