Edhe biletat e udhëtime cdo ditë e më shumë po shtrejtohen
Sipas Johan Lundgren, kreut të linjës ajrore EasyJet (EasyJet), njerëzit nuk heqin dorë nga udhëtimet dhe shpenzimet gjatë pushimeve, edhe pse ka një krizë të rëndë në koston e jetesës.
Ai i tha BBC-së se kompania britanike shumëkombëshe me kosto të ulët regjistroi kërkesë të lartë për fluturime në këtë periudhë tranzitore, më pas rreth Krishtlindjeve dhe Vitit të Ri, megjithë “presionin” mbi familjet.
Natyrisht, bëhet fjalë për një presion të natyrës financiare, ndërkohë që çmimet e ushqimeve dhe energjisë elektrike vazhdojnë të rriten dhe vetëm në disa pjesë të botës pagat po rriten. Në një numër të madh vendesh, pagat janë të ndenjura dhe kompanitë kryesore të teknologjisë po japin pushime nga puna herë pas here.
Megjithatë, Lundgren thekson më tej se kërkesa – përtej sezonit të pikut – ka mbetur nën nivelet normale.
Nga rruga, transportuesi me kosto të ulët raportoi një “kthim të papritur” në shitje dhe ngushtoi humbjet e tij në vitin e përfunduar më 30 shtator. Kompania tha se ishte përballur me “goditje të shumta” në atë periudhë, duke përfshirë kufizimet e Covid dhe ndikimin e pushtimit rus të Ukrainës, i cili rriti çmimet e karburantit.
Megjithatë, kreu i një prej linjave ajrore më të suksesshme në botë vuri në dukje për programin e BBC-së Today se kishte “shumë kërkesa të mbyllura” këtë verë, pavarësisht pasigurisë që rrethon gjendjen e ekonomisë. Në të njëjtën kohë, duhet përmendur se Britania po përballet me inflacion të lartë rekord.
Lundgren gjithashtu vuri në dukje se si linjat ajrore me kosto të ulët në përgjithësi performuan mirë edhe gjatë periudhës së krizës.
Sipas një sondazhi me 2,000 njerëz nga easyjet, 64% e tyre planifikojnë të fluturojnë jashtë vendit në vitin 2023, ndërsa 70% thanë se do t’i jepnin përparësi pushimeve mbi shpenzimet e tjera në buxhetin e tyre vjetor.
Shumë treguan se do të shkurtonin shpenzimet diskrecionale (shpenzimet për gjëra jo thelbësore), të tilla si ngrënia jashtë ose blerja e rrobave të reja, për t’u siguruar që mund të udhëtonin diku “mbi”.
Nuk ka më bileta, pse?
Megjithatë, Lundgren mendon se linjat ajrore duhet të bëjnë më shumë për të “stimuluar” kërkesën jashtë pikut, veçanërisht duke pasur parasysh rritjen e madhe të kostos që shkon në industri.
Megjithatë, zoti Lungren tha se linja ajrore duhej të bënte më shumë për të “stimuluar” kërkesën jashtë pikut dhe kishte një “rritje të madhe të kostove që i vinte industrisë”.
Më tej BBC thekson se inflacioni në Britaninë e Madhe është në nivelin më të lartë të 41 viteve, pasi çmimet e energjisë dhe ushqimeve janë rritur.
EasyJet tha se, si të gjitha linjat ajrore, ajo u përball me presione të kostos duke përfshirë çmime më të larta të karburantit, një dollar më të fortë amerikan dhe kërkesa për paga më të larta.
Lundgren nuk pranoi të thoshte se sa çmimet mund të rriten verën e ardhshme dhe linja ajrore rivale Ryanair nuk e ka fshehur se tarifat e saj po rriten. Kujtojmë se kreu i asaj kompanie, Michael O’Leary, kishte paralajmëruar më herët se “epoka e biletës 10 euro ka përfunduar”.
Çmimi mesatar i një bilete Ryanair do të rritet nga rreth 40 euro vitin e kaluar në rreth 50 euro gjatë pesë viteve të ardhshme, tha O’Leary për BBC në gusht.
Sipas një sondazhi të fundit të Shërbimit Publik Britanik me më shumë se 4000 të rritur, 85% e njerëzve janë të shqetësuar për rritjen e kostos së jetesës, krahasuar me 69% që thanë kështu në një sondazh të ngjashëm në janar. Si rezultat, nëntë nga 10 persona përpiqen të kursejnë para duke vonuar ndezjen e ngrohjes.