Kushtet e dimrit mund t’i shkatërrojnë fshirëset e xhamit shumë shpejt, veçanërisht nëse nuk i përdorni siç duhet
Fshirësit e mirë janë jashtëzakonisht të rëndësishëm për arsye të dukshme, shkruan makinat e përdorura.
Për të mos folur për pasojat e mundshme të mos parë në kohë një këmbësor, mjet të ndaluar etj. Lodhja gjithashtu shfaqet pakrahasueshëm më shpejt kur sytë tuaj janë vazhdimisht të lodhur për të parë nga xhami i përparmë që thjesht nuk mund të fshihet siç duhet për shkak të fshirësve të konsumuar ose të dëmtuar.
Kushtet e dimrit mund t’i shkatërrojnë fshirëset e xhamit shumë shpejt, veçanërisht nëse nuk i përdorni siç duhet. Pak përgatitje, përpjekje dhe durim mund të zgjasin në mënyrë drastike jetëgjatësinë e tyre.
1) Së pari pastroni xhamin e përparmë, më pas aktivizoni fshirëset – nëse ngrica ose akulli është grumbulluar në xhami gjatë natës (ose gjatë ditës), së pari pastroni gjithçka me dorë dhe më pas filloni fshirëset. Nëse i ndizni përpara se t’i pastroni, duke pritur që ata të kryejnë të gjithë punën, fletët e fshirësit mund të dëmtohen shumë lehtë dhe shpejt.
2) Nuk është e nevojshme, por mund të jetë e dobishme të ndizni makinën përpara pastrimit – drejtojeni ajrosjen në xhamin e përparmë, ngrohjen te më e forta ose te shkyçësi. Sigurisht, me një motor të ftohtë, do të fryjë ajri i ftohtë, i cili nuk do të ndihmojë shumë, por megjithatë, sa më gjatë të funksionojë motori, aq më shpejt ajri më i ngrohtë do të fillojë të arrijë xhamin kur të filloni të vozitni. Ende do të ndihmojë në një farë mase.
Vërtetë, një motor i palëvizshëm “ngrohet” jashtëzakonisht ngadalë, kështu që ky hap mund të jetë pak ose aspak i dobishëm – ju takon juve të vendosni se kur ta nisni makinën, vetëm pasi të keni pastruar ngricën dhe akullin (ose borën) ose kur të jesh gati për të shkuar.
3) Për shkrirje, d.m.th. ju mund të përdorni një fshirës të veçantë të dritares për të hequr fshirëset nga xhami i përparmë – pasi ky fshirës shkrin akullin, kjo do të thotë se mund të përdoret gjithashtu për të lëshuar fshirëset që janë ngjitur në xhamin e përparmë. Pas heqjes së fshirëseve mund të vazhdoni me pastrimin e xhamit sipas dëshirës, me të njëjtin mjet, gërvishtje… Ka vegla të ndryshme, kryesisht në formë sprej, me çmim disa qindra dinarë e lart.
4) Bëje vetë-de-akulluesin e dritares – alkooli i thjeshtë i fërkimit shkrin akullin. Opsioni më i arritshëm për të gjithë është alkooli, të cilin e përdorim për dezinfektim. Në farmaci zakonisht e blejmë në përqendrim 70% ose 75%. Mund të gjendet edhe në një përqendrim prej 96%.
Meqë ra fjala, alkooli është një përbërës i rëndësishëm në lëngun e larjes së xhamit, ndër të tjera, pikërisht sepse është rezistent ndaj temperaturave të ulëta.
Nuk ka një “formulë” të përcaktuar saktësisht që duhet të përdorim, domethënë përzierjen që është më efektive, pasi varet nga përqendrimi i alkoolit që përdorim, nga temperatura e përzierjes së ujit dhe vetë alkoolit, nga temperatura e jashtme, etj.
Alkooli 70% do të ndihmojë padyshim, megjithëse përzierja me ujë këshillohet për të kursyer para. Provoni një përzierje 2:1 të alkoolit 70% dhe ujit të rubinetit – duhet të jetë mjaft efektiv për akull më të trashë në temperatura më të ulëta, megjithëse në disa raste mund t’ju duhet të spërkatni pak më shumë.
Disa këshillojnë të shtoni pak detergjent për larjen e enëve, por ne nuk kemi qenë në gjendje të përcaktojmë me siguri nëse ndihmon vërtet.
5) Mund të përdorni edhe lëngun e larjes së xhamit të dimrit – në rast se nuk keni spërkatës, mund të merrni ndonjë shishe, të shponi kapakun dhe të spërkatni përmes asaj vrime. Si mjet i fundit, ju gjithashtu mund të derdhni direkt nga shishja. Shpejtësia dhe efikasiteti i shkrirjes me lëng larës varet nga lloji i lëngut, temperatura, trashësia e akullit…
6) Fusni disa materiale nën fshirëse – pëlhurë, karton, gazetë, katalogë, etj., çdo gjë për të parandaluar ngjitjen e fshirëseve në xhamin e përparmë. Vërtetë, kjo zgjidhje mund të ketë edhe të metat e saj në varësi të kushteve të motit dhe materialeve që përdorni, por gjithsesi është më mirë sesa ngjitja e drejtpërdrejtë e fshirëseve dhe xhamit.
7) Mund të vendosni karton ose një batanije mbi të gjithë xhamin e përparmë dhe ta rregulloni me fshirëse (që ndan njëkohësisht fshirëset nga xhami dhe parandalon verbimin) por edhe të lidhni në skajet një fije shumë të hollë, praktikisht një fije, të cilën e futni. në kabinë dhe mbyllni derën. Sigurisht, nuk mund të garantojmë asgjë për dëmtimin e mundshëm të kedrit (goma rreth qafës) – kjo varet nga trashësia e vargut që përdorni, kushtet e motit, etj.
8) Supozohet se spërkatja për shkrirjen e dritareve mund të ndihmojë gjithashtu në mënyrë parandaluese – nëse spërkatet në mbrëmje nën dhe rreth fshirëseve, si dhe në vetë fshirëset.
9) Para se të largoheni nga makina, pavarësisht nëse është parking i hapur apo i mbyllur, pastroni borën dhe akullin rreth fshirëseve.
10) Ngrini fshirëset – ky është një truk i vjetër, megjithëse ekziston rreziku i dëmtimit në erërat e forta. Në disa makina më të reja, fshirëset nuk mund të ngrihen fare sepse janë të “fshehur” nën kapuç. Çdo shofer ka mënyrën e tij për të zgjidhur probleme të tilla
Është e qartë se shumë shoferë nuk mendojnë të pastrojnë të gjithë xhamin e përparmë, por bëjnë një “vrimë” për veten e tyre përmes së cilës mund të shohin sa më shumë dhe të fillojnë të lëvizin, dhe kur akulli/akulli shkrihet, ai shkrihet… Rreth pjesa e pasme dhe anësore për të mos përmendur syzet.
Në përgjithësi, drejtuesit e mjeteve nga rajone të ndryshme mund të kenë një qëndrim krejtësisht të ndryshëm për këtë çështje. Ata nga qytetet e ngrohta ndonjëherë i shohin të gjitha këto paralajmërime dhe këshilla si përhapje paniku, pasi ata rrallë ose kurrë nuk e përjetojnë një problem të tillë. Ashtu siç mund t’u duket dimri përgjithësisht “qesharak” dhe të mos kuptojnë se për çfarë bëhet fjalë e gjithë drama.
Nga ana tjetër, ata nga zonat malore dhe pjesët e Serbisë me temperatura përgjithësisht shumë të ulëta në dimër i ftojnë të vijnë dhe të shohin se si është dimri “i vërtetë”.