Magazina

Si ta ndizni një makinë TDI-Disel në dimër

Motorët me naftë kanë reputacion për të vepruar në mot të ftohtë, madje edhe motorët me naftë TDI. Si rregull i përgjithshëm, motorët me naftë janë më të vështirë për të filluar kur motorët e benzinës janë të ftohtë. Kur nisni motorin tuaj me dizel në mot të ftohtë, merrni parasysh fuqinë e motorit tuaj dhe temperaturën e motorit tuaj në pikën e djegies ku motori juaj e kthen karburantin në fuqi.

Mbajeni makinën tuaj në garazh brenda natës. Edhe fitimi më i vogël i temperaturës nga mbajtja e automjetit tuaj me naftë në garazh do të ndihmojë motorin tuaj të fillojë në mëngjes.

Vizitoni stacionet e benzinës që përdoren rregullisht, pasi tanket nëntokësore të këtyre stacioneve do të mbushen së fundmi me dizel “dimëror”. Stacionet më të largëta mund të kenë naftë “verore”, e cila ngjitet në mot të ftohtë. Plotësimi i makinës me naftë nga pikat e duhura mund t’ju ndihmojë të filloni makinën tuaj në mot të ftohtë.

Ngarkoni baterinë tuaj kur ndjeni një goditje të menjëhershme të ftohtë. Bateria kryen më pak në mënyrë efikase në mot të ftohtë, kështu që kërkon më shumë energji për të kandiduar. Gjithashtu, vaji është i trashë nga të ftohtit, duke shkaktuar që motori të kërkojë më shumë energji për të fiksuar, fuqinë që sigurohet nga bateria.

Lejo që priza e ndezjes të ndizet. Të gjithë motorët me naftë kanë një sistem të ndezjes së nxehtësisë për të ngrohur pikën e djegies në motor. Jepini priza të shkëlqyera kohën e nevojshme për t’u ngrohur përpara se të provoni të nisni motorin. Kjo është bërë duke e kthyer çelësin një nivel për të filluar elektronike, por jo motor. Nisni motorin kur drita e ndezjes është ndezur për rreth 10 sekonda.

Shërbimi makinën tuaj para se të vijë dimri. Ka gaskets, matëset e temperaturës dhe dritat paralajmëruese që janë jetësore për zbulimin dhe paralajmërimin e problemeve që lidhen me motin e ftohtë. Duhet të siguroheni se makina juaj është në gjendje të lartë drejt dimrit.

Related Articles

Back to top button