8 nga 10 vetura nuk kalojnë kontrollimin teknik: Shikohen edhe ngjyra e karrigeve, uji i xhamave, brava e derës etj.
Pas miratimit të rregullave të reja për kontrollimin teknik, shumë shoferë janë të pakënaqur me kriteret dhe rritjen e çmimeve.
Nga ana tjetër, kompanitë e sigurimeve dhe regjistrimeve pretendojnë se çmimet e reja janë të nevojshme dhe që shoferët duhet të përgatiten paraprakisht.
Më shumë se një javë pas zbatimit të rregullave të reja për kryerjen e kontrollimit teknik të makinës, shumë shoferë dhe kompanitë që kryejnë kontrollin teknik nuk janë përshtatur ende plotësisht me ndryshimet.
Disa shoferë janë të indinjuar që kontrolli teknik është bërë më i shtrenjtë dhe se po “bie” për shkak të gjërave të vogla, ndërsa pronarët e shërbimit thonë se rritja ishte e nevojshme për shkak të kostove të bëra rishtas.
Ata gjithashtu deklarojnë se “një numër i madh rregullash të reja kanë kuptim”, por ata besojnë se koha është teknikisht e humbur për shkak të kontrollit të detajeve të caktuara dhe se kamerat që i kontrollojnë ato nuk ishin të nevojshme.
A po bien ato për shkak të një ngjyre tjetër të sediljes, “mbulesës” dhe njollës?
Në rrjetet sociale, shumë drejtues janë të indinjuar për shkak të përvojës nga inspektimi teknik në ditët e fundit, pasi rregullat e reja kanë filluar të zbatohen.
“Mungon plastika! Nuk e besoj. Automjeti teknikisht me defekt. Vetëm kapaku mungon sepse nuk ka cilindër në derën e djathtë.
Dhe për shkak të kësaj, makina është e dëmtuar” shkruan një nga shoferët duke publikuar edhe foton e pjesës së dorezës tek dera që nuk kaloi teknikisht.
Disa shoferë ishin të indinjuar sepse çmimi i kontrollimit teknikë ndryshoi.
“Kontrollimi teknik dhe i planifikuar gjashtë ditë më parë. Pastaj më raportuan një çmim prej 4,500 dinarëve për kontrollimin teknik.
“Pesë ditë më parë për të kontrolluar makinën time ishte gjithçka në rregull. Sot, pasi kam pritur për një orë, per kontrollimin teknik më thonë 7,500 dinarë dhe nuk më pranojnë? Arsyeja – ka një ngjyrë tjetër në karriget e pasme dhe është një njollë në xham” thotë një shoferë.
Te gjitha keto rregulla u prezantuan brenda natës dhe unë mendoj se do duhej të kishte një periudhë përgatitje, ata besojnë në një shërbim teknik të Beogradit.
“Njerëzit nuk ishin të gatshëm për këtë, ata janë mësuar të mos shikojnë gjëra të vogla dhe shpesh janë të pakujdesshëm”.
Nuk e kemi problem të themi së pari se çfarë nevojitet dhe pastaj kur ta rregullojnë, të vijnë në kontrollin teknik.
Shumë shoferë nuk pyesin dhe thjesht sjellin makinën. Nëse dikush telefonon për të pyetur ose ardhur, ne gjithmonë i shpjegojmë se çfarë ata duhet të kontrollojnë, nga sinjalizimi dhe se ata duhet të shkojnë te mjeshtri para se të sjellin makinën tek ne.
“Ata shpesh thonë në rregull dhe përsëri sjellin makinën që është e dëmtuar” thonë nga kompania që kryen kontrollimin teknik.
Në lajmin se një shofer publikoi në rrjetet sociale faktin që ai nuk kaloi kontrollin teknik sepse doreza e derës së tij nuk kishte një plastik, kompania thotë se ekziston mundësia që kjo të mos jetë për shkak të plastikës, por që është e mundur se dera hapet me vështirësi për shkak të këtij defekte dhe nëse ka ndonjë aksident dera nuk mund të hapet.
“Rregullat e reja janë plotësisht të justifikuara dhe kanë kuptim kur bëhet fjalë për kontrollin më të rreptë të sinjalizimit dhe frenave në kontrollimin teknik.
Dritat dhe sinjalizuesit anësor duhet të funksionojnë për arsye sigurie.
“Sidoqoftë, fakti që një orë humbet për të kontrolluar disa gjëra të vogla, si ngjyrën e karrigeve, me të vërtetë nuk ka kuptim” thonë nga kompania që kryen kontrollimin teknik.