RREGULLA TË REJA PËR VLERËSIM: Njoftoi Ministria e Arsimit
MINISTRIA E ARSIMIT publikoi rregulloren e re për vlerësimin e nxënësve në institucionet e arsimit fillor dhe të mesëm, si dhe Rregulloren për punë në dobi të përgjithshme, përkatësisht punë humanitare, njoftoi ministria.
Rregulloret e reja janë pjesë e aktiviteteve që forcojnë rolin edukativ të shkollave dhe sistemit arsimor për parandalimin dhe reagimin ndaj dhunës dhe janë miratuar në mënyrë që të harmonizohen me ndryshimet në Ligjin për bazat e sistemit të arsimit dhe aftësimit. , i cili u miratua në nëntor të vitit të kaluar dhe parashikon vlerësimin numerik të qeverisjes në shkollat fillore dhe të mesme, duke filluar nga klasa e dytë e shkollës fillore.
Ministrja e Arsimit Sllavica Gjukiq Dejanoviq ka shpjeguar se rregulloret specifikojnë procedurën dhe kriteret për vlerësimin e performancës së studentëve, e cila bëhet dy herë në semestër dhe ndikon në suksesin e përgjithshëm të studentëve.
“Qëllimi i kësaj mase është të jetë parandalues. Është e rëndësishme që studentët të dinë se edhe sjellja e tyre vlerësohet dhe se vlerësimi i qeverisjes ndikon në rezultatet dhe suksesin e tyre të përgjithshëm”, tha Gjukiq Dejanoviq.
Ministri shpjegoi se gjatë përfundimit të vlerësimit për qeverisjen, këshilli i departamentit do të ketë parasysh edhe angazhimin e nxënësit në aktivitetet jashtëshkollore, në planifikimin dhe zbatimin e aktiviteteve parandaluese, sjelljen e tij ndaj nxënësve dhe punonjësve të tjerë dhe kryerjen e detyrave shkollore, mungesat. , ka dhënë masa edukative dhe edukative-disiplinore.
Gjithashtu, për të standardizuar praktikën dhe procedurat, mënyrën e vlerësimit të nxënësve që janë përjashtuar nga mësimi për një periudhë më të gjatë kohore, specifikat e vlerësimit në shkollat e muzikës dhe baletit, si dhe dispozitat tashmë ekzistuese lidhur me anulimin e mësimit me shkrim. testet e njohurive kur janë specifikuar më shumë se 50 për qind e notave negative.
Sqarimi do të thotë se testi me shkrim anulohet në rast se 50 për qind e nxënësve të testuar marrin notë negative.
Veprimet e shkollave rregullohen në rast se prindërit e më shumë se gjysmës së nxënësve të së njëjtës klasë mendojnë se një mësues i caktuar nuk kryen mësimdhënie dhe forma të tjera të punës edukative, vlerësimi, monitorimi, kontrolli dhe vlerësimi i nxënësve në në përputhje me rregulloret, si dhe kur bashkëpunëtori profesional nuk i kryen detyrat e përcaktuara me ligj.
Për shkollat e mesme është rregulluar në mënyrë plotësuese numri i notave për lëndët dhe programet për klasat më pak se dy në javë, si dhe notat në arsimin e mesëm profesional dhe të dyfishtë në lidhje me specifikat e mësimit praktik.
Ministri shtoi se është publikuar edhe Rregullorja për kryerjen e punës së dobishme shoqërore, gjegjësisht humanitare në institucionet arsimore dhe aftësuese, e cila tani ka mbi të gjitha rol parandalues.
“Qëllimi i shërbimit komunitar në shkolla është zhvillimi i ndjeshmërisë, solidaritetit, bashkëpunimit dhe aktivizmit. Nëpërmjet këtyre aktiviteteve nxënësit duhet të përmirësojnë aftësitë e nevojshme për pjesëmarrje të përgjegjshme në shoqëri, si dhe të fuqizohen për të respektuar dhe promovuar të drejtat e njeriut. Aktivitetet e shërbimit komunitar në shkolla nuk janë më vetëm një mjet për rritjen e punës edukative, siç ishte deri më tani, por janë pjesë përbërëse e planit parandalues për mbrojtjen nga dhuna, i cili është planifikuar në planin vjetor të punës së shkollës dhe zbatohet për të përfshirë të gjithë studentët”, tha Gjukiq Dejanoviq.
Ministrja bëri të ditur se në ditët në vijim do të publikohen procedurat për veprimet e institucioneve arsimore në raste krize, të cilat do të jenë pjesë e Rregullores për protokollin e veprimeve në institucion si kundërpërgjigje ndaj dhunës, keqpërdorimit dhe neglizhencës.
Gjithashtu, është përgatitur manuali “Procedura e edukimit dhe trajnimit të institucioneve në ngjarje krize” dhe trajnimi me qëllim fuqizimin e punonjësve për reagim në kohë në situata krize.
Këto akte nënligjore janë hartuar në konsultim dhe bashkëpunim të vazhdueshëm me institucionet kompetente dhe përfaqësuesit e shkollave, komuniteteve shkollore, të gjitha sindikatat përfaqësuese të punëtorëve të arsimit, si dhe shoqatat profesionale, të cilët kanë paraqitur propozimet e tyre.
Gjithashtu, pas hartimit të rregullores, u mbajtën një seri takimesh me sindikatat, me qëllim të harmonizimit dhe përmirësimit shtesë, të cilat rezultuan me miratimin dhe publikimin përfundimtar të tyre.